Gönderen Konu: LightWave'den MotionBuilder'a  (Okunma sayısı 2887 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Gokhan Sonmez (LW3D)

  • Boş İşler Bakanı
  • Uzman
  • *****
  • İleti: 4811
    • Profili Görüntüle
    • http://www.gokhansonmez.com
LightWave'den MotionBuilder'a
« : Mayıs 12, 2005, 13:02:49 ÖS »
LightWave3D ve MotionBuilder yazılımları birlikte başarılı şekilde çalışmaktadır. Fakat birçok kullanıcının en büyük sıkıntı çektiği nokta LightWave ya da başka bir yazılımdan, MotionBuilder'a karakterlerin ya da sahnelerin aktarılması yönünde olmaktadır..

Barış Sarıdede arkadaşımızın isteği üzerine birkaç yıl önce firma içi eğitim amacıyla hazırlamış olduğum videolardan iki tanesini dün gece internette yayınlanması için yeniden düzenledim.. Aşağıdaki bağda yer alan iki video'nun sadece LightWave kullanıcıları için değil, diğer 3B yazılımlardan MotionBuilder'a geçmek isteyenler içinde fikir verici olduğunu düşünüyorum. Kullanılan yazılımlar eski olmasına rağmen, yöntem ve mantık geçerliliğini sürdürmektedir..

Umarım çalışmalarınızda faydalı olur...
saygılarımla,

Gökhan

LightWave3D'deki Düzenlemeler  

MotionBuilder'daki Düzenlemeler  

Not:Şafak Öner'e videolarla ilgili görüşlerinden dolayı teşekkür ederim..


  • 3D Generalist

Çevrimdışı peace

  • Üye
  • **
  • İleti: 59
    • Profili Görüntüle
LightWave'den MotionBuilder'a
« Yanıtla #1 : Mayıs 12, 2005, 13:09:12 ÖS »
Bu bilgi için sanırım en çok ben teşekkür etmeliyim :)

Çevrimdışı NIGHTMARE3D

  • Üye
  • **
  • İleti: 274
    • Profili Görüntüle
LightWave'den MotionBuilder'a
« Yanıtla #2 : Mayıs 12, 2005, 14:22:25 ÖS »
hayır ben en çok teşekkür edeceğim:)) sıraya girelim  :D  :D  :D

Çevrimdışı Gokhan Sonmez (LW3D)

  • Boş İşler Bakanı
  • Uzman
  • *****
  • İleti: 4811
    • Profili Görüntüle
    • http://www.gokhansonmez.com
LightWave'den MotionBuilder'a
« Yanıtla #3 : Mayıs 12, 2005, 14:49:48 ÖS »
Aşağıdaki başlığı takip ederseniz, LightWave3D'de kullanabileceğiniz bazı hazır skelegons düzenlerini bulabilirsiniz..

http://www.cgtalk.com/showthread.php?t=65961&page=1&pp=15
  • 3D Generalist