Tamam point constraini sadece aynı translate değerlerine sahip olması için kullandı o zaman. Bildiğim kadarı ile point cons. rotation orderlara etki etmiyor. Aynı şeyden bahsediyoruz değil mi ? Rotation order jointlerde de oluyor hani. Gimbal lock sorununu çözmek için kullanılıyor.
Aim constraint ayarlarında world up değeri, world up object ile veriyordu o derste.
Locator'un ismini yazman gerekiyordu. Onları bir kontrol et. Bir harfi küçük/büyük/yanlış yazmış olabilirsin. Bu yüzden aim constraintin çalışmıyor olabilir.
Gösterdiğin aim yönlerini kontrol et ters yöndeki aimler için örneğin -Z gibi -1 kullanman gerekir.
İzlediğin dersi durdurarak ve kendi sahnende aynısını yaparak kopyala. Bu kesin çözüm... Bahsettiğin video serisinin anlatımında hata yoktu.
Başka ne gibi sorun olur bilmiyorum aim constraint ile ilgili.