Eyvallah arkadaşlar. Çok teşekkür ediyorum hepinize, güzel temennileriniz ve yorumlarınız için!
pyschopath: ayak oranı konusunda haklı olabilirsin. Basemesh için referans kullanmıştım ama sonra zbrushta oranlar kısmen değişmiş olabilir. Bilek pantolon altında kalacağı için çok önemsememiştim orayı, hatırlattığın için teşekkürler.
Ve işte sonunda bitmiş çalışma olarak sayamasam da cgtalk challenge için son güne yetiştirdiğim kadarıyla modelimin en güncel hali.
Hala kolayca görünen bir çok eksik var o yüzden bunu galeriye atamıyorum. Biraz ara verdikten sonra üstünde tekrar çalışıp portfolyoma ve galeriye ekleyebilirim diye umut ediyorum.
CGTalk'taki challenge linki Wire ve kaplamasız resimlere, ve tabi diğer katılımcıların çalışmalarına bu linkten ulaşabilirsiniz.
360 derecelik animasyonunu görmek için resime tıklayabilirsiniz.