İhsan sağol daha çok yolumuz var
Brassi ,Rival sağolun teşekkürler.
evet blueprint bana ait .Çizimlerde oran orantı noktasında sıkıntılarım var .biraz daha toon tarzı bir karekter
düşünüyordum, fakat olmadı.hatta burundaki abartmada bundan kaynaklanıyor.
Lw3d den maya ya geçişte baya zorluk çektiğimi ifade edebilirim.lw3d nin bir çok özelliğini arıyorum.Bu karekteri
modelleken hiç süphe yokki split poly aracını çok kullandım. loganart ın biraz kafa modelleme mantığını
özümleyerek modele başladım. Tabiki çok eksiğim var. topolojik olarak gözümü rahatsız eden noktalar yok değil.
Bu modelle şunu öğrendim marifet gerçekten programda değil.kişinin bir modelleme tekniği geliştirmesinde . tabi
lw3d ve maya daki pratik araçaların tek bir programda toplandığını düşünürsek işimiz biraz daha kolay olacak.
(acaba bu xsi oabilirmi ? hiç kullanmadım yorum yapamam. )
bakalım mayanın surface ve rig olaylarını öğrenebilirsem .Modelin devamı gelecek. Ayrıca sormak istediğim bir nokta
var.
The Andy Rig 1.4.5 populer bir mel.
Bu rig kullansam benim modele uyarmı.
yada şöyle sormak lazım tek tıklamayla giydirilen rig uygulamaları nekadar başarılı.