Ben bu oyunun gercekten tamamlanmasini, piyasaya cikmasini ve bir sonrakilere (kafalarinda eminim bircok proje vardir) kaynak saglamasini isterim.
yukarida da konusuldugu gibi oyun sektoru cok kit ve desteklenmeli.
ben limbo'yu gorupte, bizim cizgi film sektorunde oldugu gibi sark kurnazligi ile kaktirmaca niyetleri oldugunu dusunmuyorum ama oyunun neden siyah-beyaz olduguna bir anlam veremedim, umarim "hikayesi" var oyun icerisinde tamam ya denilecek.
limbo'yu ilk gordugunuzde guzel kilan, sadece siyah beyaz olmasi degil formlarin, siluetlerin cok ustaca kullanilmasiydi ve bu cok zor ve hassas bir konudur.(bakiniz noir cizgi romanlar, 50'ler sinemalari)
ben ayni sanatsal gozu bu oyunda goremedim, o yuzden siyah beyaz secim anlamsiz geldi, kendilerine sadece kaplama ve isiklandirma maliyetlerinde artilar getirmistir.
limbo'yu oynamaya basladiginiz anda ise, gorselligin pek onemi kalmiyor, bulmacalarin gerilimi ve guzelligi on plana cikiyor, cok akillica tasarlanmis puzzle'lar var.Ve oyun boyunca size en ufak bir ipucu dahi verilmiyor.Umarim bu oyun asil onemli olan "gameplay"e yeterli degeri vermistir, Herbap'in dedigi gibi olay gorsellikle bitmiyor.
Nowhere studios beni devaminda ancak su sekilde uzer, "ilk turk platform oyunu", "en orijinal turk bilmemnesi" gibi yakistirmalar alacaktir, bunlara yapabilecegi birsey yok ama kendileride ayni sekilde Pepee ile ilgili gordugumuz roportaj ve kahramanlik hikayeleri ile ortada boy gostermemeliler.