İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Mehmet Karahasan

Sayfa: [1] 2 3 ... 70
1
bizim yamuk adalet sistemi parası olana hizmet ettiği için hiç bulaşma kaldır internetten. haklı olan sensin de bu memleket haklıya bakmaz avukata verdiğin paraya bakar biraz. işlemeyen işlevsiz adalet sisteminden çok çekmiş biri olarak tavsiye ediyorum sadece :)

2
İş İlanları / Ynt: Animasyon Cumhuriyeti Karakter Artist arıyor
« : Mayıs 10, 2016, 06:34:32 ÖÖ »
Aradığımız yetenek sinefx sayesinde bulunmuştur. İlgilenen herkese teşekkürler

3
İş İlanları / Animasyon Cumhuriyeti Karakter Artist arıyor
« : Nisan 27, 2016, 18:08:24 ÖS »
Animasyon Cumhuriyeti bünyesinde in-house çalışmak için ;
- High-end karakter modeli üretebilecek
- Günümüz standartlarında texture yapabilecek
- Topoloji bilgisi güçlü
- Look Development konusuna ve shading-rendering'e hakim
- Tercihen rig bilgisi güçlü ama zorunlu değil
- Hair&fur konusunda deneyimli
- 3D Generalist başlığı altında iş çıkarma kabiliyeti ve 3d nin genel tüm dallarında bilgi sahibi olunması ve gelen zorlu işlerde arge yapıp yapılacak işi high-end standardına çıkarabilecek(tercihen)
- Zorlu çalışma dönemlerinde ve stresli iş akışı yaşanan zamanlarda işi iyi çıkarmak adına işi sahiplenip mücadele eden ve işi daha iyi yapmak adına ekiple uyum içinde çalışabilecek
3d karakter artisti arıyoruz.
Şirketimiz İstanbul-Ulus'ta yer almaktadır
Kim olduğumuzu ve işlerimizi görmek için

www.animasyoncumhuriyeti.com u ziyaret edebilirsiniz.

iletişim için mehmet@animasyoncumhuriyeti.com u kullanabilirsiniz

4
İş İlanları / Ynt: Animasyon Cumhuriyeti 3d artist ihtiyacı
« : Nisan 28, 2015, 22:52:19 ÖS »
Aradığımız kişiyi bulduk ilginiz için teşekkürler arkadaşlar

5
İş İlanları / Animasyon Cumhuriyeti 3d artist ihtiyacı
« : Nisan 21, 2015, 16:55:00 ÖS »
Firma: Animasyon Cumhuriyeti
www.animasyoncumhuriyeti.com
Konum: İstanbul/Gayrettepe
Pozisyonun tanımı: 3D Generalist-3d Motion Graphics-Compositing



Animasyon Cumhuriyeti  reklam sektörü dünya standartlarına uygun kalitede iş yapabilen ve aynı zamanda türkiye standartlarındaki 3D Artist'e insan gibi davranmayı unutmuş firmalardan bıkmış yeteneğini arıyor. Çok güzel projelerde keyif alacağımız işleri yaparken ailemize katılmak isterseniz iletişim için ;

mehmet@animasyoncumhuriyeti.com


6
Donanım / Ynt: GPU RENDER tecrubesi olanlar bakabilir mi?
« : Nisan 21, 2015, 16:38:19 ÖS »
Ben 4 adet gtx980 ile kullanıyorum octane'ı performansından memnunum ancak titan x ile kıyaslama yapma tecrübem olmadı. titan x tek kartta daha fazla güç için üretilmiş olduğu için fiyatı nihai renderda geri kalıyor bunun yerine daha fazla kart ile daha fazla işlem gücüne ulaşabiliyosun. vram tabi yapılacak işe göre tercih sebebi. Yüksek ram tabiki ideali ama liquid gibi yüksek mesh yapılarıyla çalışmayacaksanız yada mimari gibi , gtx980 gibi core sayısı fiyat oranı daha mantıklı kartlar iyi bi tercih olacaktır kanaatimce.

7
Yaratılan particle'lar merkezlerindeki noktalardan ibarettir. Dolayısıyla standart node larla yaptığınız etkileşim sadece bu noktaları etkiler. Yani aslında yaptığınız işleme göre merkezdeki noktalar zeminin altına girmiyor. Siz mevcut particle'ların bulunduğu koordinatlara bir mesh attach lamışsınız gibi düşünün şuanki durumu. Halbuki noktasal değil mesh üzerinden işlem yapabilen particle sistemleri mevcut. "Thinking Particles" ve "Orbaz Toolbox 2" mesh ile etkileşim yapabilen bir dinamiğe sahip particle sistemlerine örnek olabilir. Orbaz çok daha pratik ve kolaydır tp ye nazaran. Orbaz dediğim sistemde max 2014 te zaten içine eklenmiş durumdadır. mP Collusion adı altında mesh i collide eden bir sistem. Onları kurcalarsanız çözeceğinize eminim

8
Filmler / Ynt: Bizim Nuri ye orda ödül vermişler
« : Mayıs 28, 2014, 21:51:30 ÖS »
Biri var adını binlere milyonlara duyurmuş, biri var "hiçkimse" ve milyonlara sesini duyuranın bile sesi "hiçkimse" kadar yüksek çıkmıyor.

9
SoftImage 3D | XSI / Ynt: Softimage Sonlandırılıyor mu ?
« : Mart 05, 2014, 01:38:13 ÖÖ »
Değişim her zaman olacak. Hiçbir program evladiyelik değil buna max ve maya da dahil. duygusallığın alemi yok yetenekli artist her platformda iş yapar

10
Animasyon Çalışmalarınız / Bir teröristin logo çalışması
« : Mart 05, 2014, 01:32:05 ÖÖ »
Seni seviyoruz çarşı :)

11
3D Studio MAX / Ynt: 3ds max - after effects
« : Mayıs 27, 2013, 02:43:30 ÖÖ »
kameradan depth of field açık olarak geliyor olmalı yanlış hatırlamıyorsam kullanmayalı biraz vakit geçti. scale olayınıda zaten göz ardı edebilirsiniz önemli olan posizyonları o helperların yerine replace ettiğiniz after layerlarının scale i önemli olan

12
3D Studio MAX / Ynt: 3ds max - after effects
« : Mayıs 26, 2013, 01:00:43 ÖÖ »
max2ae kusursuz çalışır çözememişsiniz biraz daha uğraşırsanız olacağına eminim

13
Genel Sohbet / Ynt: Bazı iş ilanları ile ilgili
« : Mart 29, 2013, 13:49:40 ÖS »
:)

14
Genel Sohbet / Ynt: Bazı iş ilanları ile ilgili
« : Mart 29, 2013, 03:50:31 ÖÖ »
asgari ücret alan 3dci görmedim.

15
Genel Sohbet / Ynt: Bazı iş ilanları ile ilgili
« : Mart 22, 2013, 06:12:00 ÖÖ »
Sırf bu topiğe yazmak için üyelik girdim. 3dcinin en büyük ölümcül hatasıdır işe duygusal yaklaşmak. İşi iyi yapmak hep daha iyi olmak ve en önemlisi neyi ne kadar iyi yaptığını bilerek ona göre davranmak yapılması gerekendir. Daha evvel de söylenmiş iş ilanı ile alakalı başvurudan bahsedilmiş. Daha evvel böyle ilanlar verdiğim için nasıl değerlendirdiğimizi düşünerek yazıyorum. Motion Designer ilanı verilmiş ama başvuru sahibinin bununla alakalı tek bir işi hiç geçmişi yok. Pardon ama kimse tüm gün alakasız maillere cevap yazmakla uğraşamaz çünkü başvuru yapılan yer insan kaynakları değil. Yine bu işle uğraşan ve muhtemelen mail akışıyla hiç uğraşmak istemeyen tasarımcı arkadaşlar bakıyor  maillerinize. Sanmayınki işle alakalı bir portföyü olan birine geri dönüş yapılmasın. Çünkü gelen 200 mailden 5 tane alakalı mail alıyorken o geri kalanına cevap yazmakla kimse zaman kaybetmez. Kaybetmemelidir de zaten. İş yerlerine bu denli duygusal yaklaşmak duygusallıktan ziyade nefretle yaklaşmak zaten baştan yok etmeniz gereken bir tavır. Zaten müşteri kesimiyle sinir stres uğraşılan bir sektörde kimse şirket içi ayrı bir sinir gerginlik ve stres istemez.Böyle tavırlarla fişlenmeyin public ortamda derim .Ufacık bir ekmek teknesinde hepimiz iş döndürme uğraşındayız. Bakış açılarınızdaki şu eksiği gerçekten farketmenizi istiyorum. İş ilanları genellikle büyük firmalar için taze kan arayışından ziyade zaten bilinen iyi iş yapan artistler için haber verme niteliğindedir. İstisnalar elbetteki olacaktır. Kimi firma senior adam ararken kimisi junior arar ama junior demek ben buna hevesliyim ama 3d biliyorum onuda yaparım demek değildir. o işi zaten yapabiliyor ama daha iyi yapması için önünde zamanı var demektir. Hayallerle dönmüyor maalesef bu sektör. Hayalperestte çok.

16
Genel Sohbet / Ynt: Tim Burton's Frankenweenie
« : Mart 22, 2012, 21:19:42 ÖS »
sayende şu siteye giremez oldum. senin gibi çapulculara burda izin veriliyorken bana yer yok. son gelişim son mesajım hadi kalın sağlıcakla. hadi popüler oldun sayemde gerizekalı herif. iqsu düşük dediğin primat dediğin adam senin yaptığın herşeyi senden daha iyi yapar bunuda kanıtlamaktan hiç çekinmez. sen kimsin ki benim zekamı iki karış aklınla düşük ilan ediyorsun. her mesajında bir insanın sinirini çığrından çıkaracak zehirli sözler sarfediyorsun. bigün olurda çıkarsan karşıma hani sözüm ona sektör küçük, pişman olacaksın.

17
3D Studio MAX / Ynt: HD Make Preview ?
« : Mart 07, 2012, 23:15:25 ÖS »
o pencerede durum öyle ama quicksilver diye bir renderer eklendi ya maxe işte onu preview için kullanabilir istediğiniz çözünürlükte çıktı alabilirsiniz. o render ayarlarına bağlı çalışıyor ama yinede hızlı tabi.

18
3D Studio MAX / Ynt: HD Make Preview ?
« : Mart 07, 2012, 20:09:55 ÖS »
windows masaüstü çözünürlüğün yüksek olmalı maxle alakası yok

19
3D Teknikler / Ynt: Animasyon-Tek kare çalışmalar.
« : Mart 05, 2012, 23:19:12 ÖS »
pixar gibi kelimeler işin içine girdimi basit renderlar bile göz kamaştıran muhteşem tablolara dönüyor adeta :) gönderdiğin karelerden çok daha iyi kareler herhangi bir 3d sitesinin galerisinde toon bölümlerinde mevcut. 300 kişi 500 kişi çalışıyorsa bu film için oluyor böyle bir kare üretmek için değil. tek kare olarak böyle bir işi gerekli azmi gösteren herkes yapabilir ve yapan binlerce artist var.

20
Genel Sohbet / Ynt: Tim Burton's Frankenweenie
« : Mart 04, 2012, 14:26:03 ÖS »
tim burton kadar kendini tekrarlayan ve bu kadar bayan bir yönetmen daha tanımıyorum doğrusu

Sayfa: [1] 2 3 ... 70