12
« : Nisan 20, 2013, 16:44:23 ÖS »
Arkadaşlar merhaba daha önce yaptığınız mı bu tarz birşey bilmiyorum ama,
bir dünya yapıcam 3 boyutlu olucak, ama denizlerin olduğu kısımlar boş olucak ve karasal yerlerin bir kalınlı olucak, malzeme ile çözmicez, model olması gerek,
denediğim yöntemi söyliyim;
1-dünya haritasını line ile hatlarını çizip, üstüne garment maker atayarak katı bir model haline getirdim her tarafı edgeli oldu.
2- bir sphere yaptım. harita üstüne conformu atayıp conform olacak obje olarakta spheri gösterdim.
takdir edersinizki top penceresinden baktığımızda sphere in mapden büyük olması gerek, harita spherin üstüne yapışıyor dönüyor ama tabiki top çok büyük ve kıtalar kavuşmuyor. Kıtaları kavuşturmak istediğim için spherei küçülttüğümde conform sapıtıyor. Bu kıtalar nasıl birleşecek? Bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Bir kaç resim ekledim olan sorunlarla ilgili.