Sayısal Görsel Efekt ve Bilgisayar Grafiği Forumu - SineFX
ÇALIŞMALARINIZ => Tamamlanmış Çalışmalar / 3D => Konuyu başlatan: koraykocaturk - Aralık 19, 2014, 16:23:10 ÖS
-
Herkese merhaba, iş yoğunluğundan dolayı forumlardan uzun süredir uzaktım.Bu aralar biraz boş vakit değerlendirmesi yapayım dedim.Eski olsun yeni olsun çalışmalarımı zaman buldukça bu sayfada paylaşacağım.Paylaştığım çalışmaların farklı açılardan renderlarına sitemden ulaşabilirsiniz.Herkese iyi çalışmalar.
-
Çok iyi.
-
Teşekkürler Stuck
-
Çok başarılı..
-
Teşekkürler Haluk.
-
Çok emek var, çok kaliteli duruyor eline sağlık. İlla bir yorum yapmak gerekirse, baklavalar sanki biraz düz ve azıcık yapay duruyor sanki ufak ufak kurcalamak lazım o bölgeyi ve fibermesh ile az daha mesai harcamak lazım. Tekrar eline sağlık. Full karakter olması ayrıca hoşuma gitti. Yeni Batman.
-
CO2 :Yorumun için teşekkürler.Fiber ve karın bölgesi ile uğraşılsa daha iyi sonuç çıkabilir fakat dediğim gibi QuickSketch bir çalışma.Zaman olsaydı model biraz daha kurcalanabilirdi ve ayrıca kaplama +SSS kullanılabilirdi.Tabi bu şekilde daha iyi sonuçlar alınabilirdi.Zaman ayırıp yorum yaptığın için saol.
-
Toruk Makto QuickSketch:
ZBrush ile hızlıca modellenip hızlı bir şekilde render edilmiştir.Render Keyshot dır.Çok fazla detaya girmedim.Tamamen Toruk Makto konseptine sadık kalarak çalıştığım söylenemez.İyi çalışmalar...
-
"quicksketch"leriniz böyleyse bitmişler kim bilir nasıldır? ???
-
:) sitemde zamanımı alan bazı çalışmalarım var zaten detay seviyesi olarak kendilerini baya belli ediyorlar.Yakında birkaçını buraya da eklerim.Sevdiğim tarz genellikle poligon detayı vermek yani daha çok açarsam konuyu ,düz bir modeli kaplama ile detaylandırmak değil tamamen gerçek detay vermek ve bunu clay render ile sunmak.Bilmiyorum, bu şekilde çalışmayı seviyorum.Arada değişiklik olsun diye kaplama ile uğraştığım oluyor.
teşekkürler stuck zaman ayırıp yorum yaptığın için.
-
sitenizdeki işlere çok evvel bakmıştım, mütevazi olmayın bence. =)
-
:)
-
Eski projelerde yaptığım karakter çalışmalarından yavaş yavaş eklemeye çalışıyorum ilk parti şimdilik...
-
yine
-
Koray Bey Merhabalar. Çalışmalarınız çok güzel özellikle asker çalışması çok hoşuma gitti. Benim kafama takılan bir soru var: Asker modelini mayada render alırken combine bir şekilde mi retopolojisini çıkartıyorsunuz? yoksa baş ayrı, gövde ayrı, pantolon ayrı, botlar ayrı, diğer aksesuarlar ayrı bir şekilde mi oluyor? Örneğin pantolonu diyelimki 6 milyon poly ile modelledik. baş kısmını 8 milyon poly ile bunları topogun veya benzeri programda retopolojisini çıkartıp aayrı ayrı mı maya da render alıyorsunuz. Yoksa combine edip retopolojisini çıkarttıktan sonra xnormals gibi bir programda normal map çıkartıyorsunuz? Belki sorumu iyi soramadım ama bu konuyu çok merak ediyorum.
-
Merhaba,
Teşekkürler bu arada.Projede neye karar verirsek o şekilde modelleme yaparız ve retopo olayınıda ona göre çıkarırım.Parçalar halinde xnormal de bake yaptığımda oldu full karakter halinde yaptığımda oldu.Bu projenin gereklerine göre belli oluyor kısacası.
-
Modelleme ZBrush ve render Zbrush BPR.Paralel Universe Projesi için modellenen karakterlerden biri daha.
-
Cevabınız için çok teşekkür ederim. Kafamı kurcalıyordu.
-
yine ;)
-
tekrar ...
-
Elinize sağlık, detay ustasısınız. =)
-
Eline sağlık. Çok güzel çalışmalar.
-
sağol stuck, detaylarla uğraşmak gerekiyor başka türlü başarılı sonuçlar almak kolay değil.
turkx sende sağol ,senin çalışmalar ne durumda devam ediyormusun biryerlerde.
-
Sanat detay gerektirir ve bunu çalışmalarında görebiliyoruz.
Tebrikler Koray.
-
Yorum için teşekkür ettim Hakan ;)
-
tekrar ..............
-
tekrar....
-
Kayıtsız kalamadım gerçekten çok iyi çalışmalar.
Umarım hakettiğiniz değeri alabiliyorsunuzdur ...
-
Teşekkürler Osman, değer olayına gelince sıkıntılı ,uzun bir konu fakat özet geçersem hayır :)
-
eskilerden biraz daha ...
-
eskilerrrr ...
-
devam...
-
Teşekkürler Osman, değer olayına gelince sıkıntılı ,uzun bir konu fakat özet geçersem hayır :)
Zaten başka birşey de beklemiyordum.
Biz ancak " Pixardaki Türk Yetenek" diye haber yapmasını biliriz.
-
Merhaba Osman , bizler,insanlarımız yurtdışında ne olursa olsun ister meslektaşlar ister başka birileri ,değer anlamında hep üstün görülmekteler.Bunu yapan kendi insanlarımız başkaları değil.Nedenini anlamakta mümkün değil.Senelerdir çalıştığım ekip arkadaşları olsun sektörden tanıdığım kişiler olsun herzaman durum aynı şekilde olmakta. Bence artık çekememezlik,ego vb duyguları birkenara bırakıp insanların hakkını vermek gerekir diye düşünüyorum.Bu seviyelere yatarak gelmedik çok çok çok ......... çalıştık,çalışıyoruz ve de çalışmak gerekir.Kendi insanlarımızın değerini bilmek ve vermek gerekir.Bu değer konusunda yazacağım gördüğüm,yaşadığım,tecrübe edindiğim okadar çok şey varki ...
-
Merhaba Osman , bizler,insanlarımız yurtdışında ne olursa olsun ister meslektaşlar ister başka birileri ,değer anlamında hep üstün görülmekteler.Bunu yapan kendi insanlarımız başkaları değil.Nedenini anlamakta mümkün değil.Senelerdir çalıştığım ekip arkadaşları olsun sektörden tanıdığım kişiler olsun herzaman durum aynı şekilde olmakta. Bence artık çekememezlik,ego vb duyguları birkenara bırakıp insanların hakkını vermek gerekir diye düşünüyorum.Bu seviyelere yatarak gelmedik çok çok çok ......... çalıştık,çalışıyoruz ve de çalışmak gerekir.Kendi insanlarımızın değerini bilmek ve vermek gerekir.Bu değer konusunda yazacağım gördüğüm,yaşadığım,tecrübe edindiğim okadar çok şey varki ...
Harfiyen katılıyorum ne yazık ki ...
-
Son zırhlı karakteri çok beğendim. Üst vucut yandan bakınca biraz daha göğüs ve sırt kısmı hacimli olsa daha estetik dururdu gibi geliyor. Eline sağlık güzel olmuş.
-
Yorumlar için saolun arkadaşlar.
-
birkaç çalışma daha ...
-
devam...
-
Çok Başarılı :)
Birgün yanına oturup izlemem lazım seni :)
Hangi programları kullanıyordun ?
-
Saol Osman , otur izle sorun değil ;) program konusuna gelince, ZBrush kullanıyorum.Onun dışında yerine ve ihtiyaca göre Maya , Mari ,Photoshop,XNormal gibi.
-
Eyvallah abi :)
(Abi diyorum yaşı bilmiyorum ama benden büyüksünüzdür :)
-
yaş 35 oldu ;)
-
devam...
-
Yok yok sen adresini ver abi ben geliyorum :)
-
:)
-
Eskilerden devam...
-
devam...
-
2010 yılı çalışmalarımdan.Maya ve MentalRay kullanılmıştır.Kısa bir turntable video da yapmıştım aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.
http://vimeo.com/17655795
-
Elinize sağlık, hepsi klas. =)
-
kısa bir aradan sonra yavaş yavaş devam edelim.
-
a
-
Çok iyi. :o İşçilik, detaylar mükemmel. Elinize sağlık.
-
Teşekkürler Stuck ;)
-
Tebrik ederim Koray, çalışmaların çok başarılı. Belliki üzerinde çoook emek var. Ellerine sağlık. ;)