Gönderen Konu: Maya render - ışık problemi  (Okunma sayısı 1976 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı stuck

  • Global Moderator
  • Deneyimli
  • *****
  • İleti: 2431
    • Profili Görüntüle
Maya render - ışık problemi
« : Aralık 26, 2014, 06:57:48 ÖÖ »
Merhaba arkadaşlar,

üzerinde çeşitli deneyler yaptığım milattan önce kalmış bir modelimde yaşadığım sorun...

Maya mr... Gözde daha evvelki render testlerinde bir sorun yoktu. 4 tane ışık var sahnede, ayarlarını değiştirdim ve artık göz beyazı bu şekilde görünmeye başladı. Işık ayarlarını eski haline getirdim yine böyle. Yardımcı olursanız sevinirim.


  • Illustrator

Çevrimdışı turx

  • Üye
  • **
  • İleti: 524
    • Profili Görüntüle
    • Insta
Ynt: Maya render - ışık problemi
« Yanıtla #1 : Aralık 26, 2014, 15:21:23 ÖS »
Gözleri ayrı olarak render aldığınızda da aynı problem ortaya çıkıyor mu?

Eğer öyleyse, o bölgede gözün dış ve iç kısımları birbirinin içinden geçiyor olabilir veya birbirine dokunuyor olabilir. Anlamak için içteki parçayı biraz ufaltıp render almayı denemenizi öneririm.



  • 3D Character Artist

Çevrimdışı stuck

  • Global Moderator
  • Deneyimli
  • *****
  • İleti: 2431
    • Profili Görüntüle
Ynt: Maya render - ışık problemi
« Yanıtla #2 : Aralık 27, 2014, 01:49:48 ÖÖ »
Gözleri ayrı render aldığımda da istemediğim netice. Fg ve Gi açınca iyi. Sanıyorum iris görünsün diye beyaz kısım için yaptığım transparency map'ten kaynaklanıyor. Forumlara bakıyorum bir püf noktası vardır.
  • Illustrator