Gönderen Konu: Max fotmatini maya ve cinema4D formatinda kaydetmek  (Okunma sayısı 649 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Muhammed Petek

  • Üye
  • **
  • İleti: 210
    • Profili Görüntüle
    • 3Ds Max Calismalarim
Max fotmatini maya ve cinema4D formatinda kaydetmek
« : Mart 19, 2021, 01:18:53 ÖÖ »
Merhaba arkadaslar.

ben Turbosquid sayfasinda 3Ds Max 2020 ile modelledigim bir modeli insallah satisa sunmak istiyorum.

ama sadece fbx. ve obj. formatinda degil, bende maya ve cinema4D var.

3Ds Max´de modelledigim modelin polygonlarini yüzeylerini kaplamalarini bozmadan nasil maya ve cinema4d fotmatinda kaydebilirim?


simdiden yardimlariniz icin cok tesekkür ederim...



Çevrimdışı cagatay_simsek

  • Üye
  • **
  • İleti: 31
    • Profili Görüntüle
Ynt: Max fotmatini maya ve cinema4D formatinda kaydetmek
« Yanıtla #1 : Mart 19, 2021, 02:40:37 ÖÖ »
Bu plugin setleri Max'ten diğer programlara çevirmede genelde başarılı sonuç veriyor. Bir bakabilirsin...
https://www.3dtoall.com

Çevrimdışı Muhammed Petek

  • Üye
  • **
  • İleti: 210
    • Profili Görüntüle
    • 3Ds Max Calismalarim
Ynt: Max fotmatini maya ve cinema4D formatinda kaydetmek
« Yanıtla #2 : Mart 19, 2021, 03:33:08 ÖÖ »
tesekkür ederim, modelin bittiginde, maya formatina cevirmeyi denicem insallah.

birde ücretli mi aceba? herhan gibi ücret var mi?

Çevrimdışı Muhammed Petek

  • Üye
  • **
  • İleti: 210
    • Profili Görüntüle
    • 3Ds Max Calismalarim
Ynt: Max fotmatini maya ve cinema4D formatinda kaydetmek
« Yanıtla #3 : Mart 26, 2021, 18:32:00 ÖS »
ben ürünü satin aldim maxtomaya, adamlar kendilerinden o kadar emin ki, memnun kalmazsaniz 24 saat icerisinde paranizi sartsiz surtsuz geri teslim edecez.

ben 3ds max ve maya kullandigim icin aldim, yani gercekten, adamlarinin hakkini vermek lazim.

acisiz sancisiz modelimi 3ds max´den maya programina artirdim.