Gönderen Konu: Çizgi Film, Oyun, Medikal ve Mimari Animasyon Projelerimizde Çalışmak üzere  (Okunma sayısı 1484 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı 3devi

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 14
    • Profili Görüntüle
    • 3D EVİ ANİMASYON STÜDYOSU
Çizgi Film, Oyun, Medikal ve Mimari Animasyon Projelerimizde Çalışmak üzere,

Senior(Tecrübeli) ve Junior(Düşük tecrübeli) 3D sanatçı aramaktayız. Bütün pozisyonlar için portfolyo sunumu gerekmektedir, birden fazla pozisyona başvurabilirsiniz. Lütfen çalışma tercihinizi başvurunuzda belirtin: tam zamanlı, part-time veya freelancer.

Ref-1 Zbrush Modeler
Karakter ve Ortam Modellemelerini;
- Zbrush kullanarak yapabilen,
- tercihen Substance Painter ile Texture Boyamalarını yapabilen,
- tercihen Normal, Displacement, Color Mapleri oluşturabilen,
- tercihen retopoloji ile modellerini low-poly'ye dönüştürebilen.

Ref-2 Mimari 3ds Max Modeler ve V-Ray Render Artist.
Ortam Modellerini
- poligonal modelleme tekniği kullanarak yapabilen,
- Unwarp UVW ile UV'lerini açabilen,
- dokuları Photoshop ile hazırlayabilen,
- V-Ray malzemelerine hakim,
- V-Ray ile gerçekçi render render alabilen,
- tercihen Animasyonlara haraketli karakter ekleyebilen.

Ref-3 Karakter Animator:
- Karakter animasyonu ve lip-sync yapabilen,
- tercihen üniversitelerin animasyon bölümünden mezunu,
- tercihen uzaktan eğitim ile eğitim yapan 2 yıllık animasyon okullarından mezun,
- tercihen 3ds Max kullanan,
- tercihen Motion builder kullanabilen,
- tercihen MoCap clean-up yapabilen,
- tercihen hayvanlar konusunda da çalışmaları olan.

Ref-4 Generalist:
- Modelleme, animasyon, Vfx, Compositing konularında tecrübeli,
- 3ds Max ve V-Ray ile çalışan,
- İşleri keyframeler yerine simulasyonlarla yapmayı tercih eden,
- tercihen Realflow bilen,
- tercihen FumeFx bilen,
- tercihen Zbrush bilen,
- tercihen Unreal ve Unity'ye animasyon ve model aktarma konusunda tecrübeli,
- tercihen HairFarm kullanabilen.

Ref-5 Unreal Technical Artist
- Blueprintler, fonksiyonlar, macrolar, interfaceler konusunda tecrübeli,
- Malzemeler, iskeletler, animation retargeting, terrain ve foilage kosunda tecrübeli,
- tercihen C++ bilen,
- tercihen AI konusunda tecrübeli, Behavior Tree'lere hakim.
- tercihen Oculus veya Htc Vive tecrübesi olan

Ref-6 Unity Technical Artist / Programmer
- C# konusunda tecrübeli,
- Malzemeler, terrain ve foilage kosunda tecrübeli,
- Mobil uygulamalar (iOS, Android, UWP) konusunda tecrübeli,
- Facebook, Google Firebase, entegrasyonları konusunda bilgi sahibi.
- tercihen Vuforia bilen,
- tercihen Oculus veya Htc Vive tecrübesi olan,
- tercihen AI ve Mecanim'a hakim,

Biz iş arkadaşlarımızdan sanatçı ruhu taşımalarını ve üretken olmalarını bekliyoruz. Toplama kampı değil, 3d eviyiz...

info@3devi.com.tr
« Son Düzenleme: Mayıs 10, 2017, 18:27:37 ÖS Gönderen: 3devi »


  • 3D Generalist