Sayısal Görsel Efekt ve Bilgisayar Grafiği Forumu - SineFX

ÇALIŞMALARINIZ => Tamamlanmış Çalışmalar / 3D => Konuyu başlatan: koraykocaturk - Aralık 19, 2014, 16:23:10 ÖS

Başlık: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Aralık 19, 2014, 16:23:10 ÖS
Herkese merhaba, iş yoğunluğundan dolayı forumlardan uzun süredir uzaktım.Bu aralar biraz boş vakit değerlendirmesi yapayım dedim.Eski olsun yeni olsun çalışmalarımı zaman buldukça bu sayfada paylaşacağım.Paylaştığım çalışmaların farklı açılardan renderlarına sitemden ulaşabilirsiniz.Herkese iyi çalışmalar.
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: stuck - Aralık 19, 2014, 16:53:42 ÖS
Çok iyi.
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Aralık 20, 2014, 00:15:44 ÖÖ
Teşekkürler Stuck
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: Haluk Zengin - Aralık 20, 2014, 19:58:14 ÖS
Çok başarılı..
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Aralık 21, 2014, 21:09:46 ÖS
Teşekkürler Haluk.
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: CO2 - Aralık 21, 2014, 23:55:15 ÖS
Çok emek var, çok kaliteli duruyor eline sağlık. İlla bir yorum yapmak gerekirse, baklavalar sanki biraz düz ve azıcık yapay duruyor sanki ufak ufak kurcalamak lazım o bölgeyi ve fibermesh ile az daha mesai harcamak lazım. Tekrar eline sağlık. Full karakter olması ayrıca hoşuma gitti. Yeni Batman.
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Aralık 23, 2014, 18:00:52 ÖS
CO2 :Yorumun için teşekkürler.Fiber ve karın bölgesi ile uğraşılsa daha iyi sonuç çıkabilir fakat dediğim gibi QuickSketch bir çalışma.Zaman olsaydı model biraz daha kurcalanabilirdi ve ayrıca kaplama +SSS kullanılabilirdi.Tabi bu şekilde daha iyi sonuçlar alınabilirdi.Zaman ayırıp yorum yaptığın için saol.
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Aralık 24, 2014, 02:45:41 ÖÖ
Toruk Makto QuickSketch:
ZBrush ile hızlıca modellenip hızlı bir şekilde render edilmiştir.Render Keyshot dır.Çok fazla detaya girmedim.Tamamen Toruk Makto konseptine sadık kalarak çalıştığım söylenemez.İyi çalışmalar...


Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: stuck - Aralık 26, 2014, 04:05:06 ÖÖ
"quicksketch"leriniz böyleyse bitmişler kim bilir nasıldır?  ???
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Aralık 26, 2014, 19:53:41 ÖS
:) sitemde zamanımı alan bazı çalışmalarım var zaten detay seviyesi olarak kendilerini baya belli ediyorlar.Yakında birkaçını buraya da eklerim.Sevdiğim tarz genellikle poligon detayı vermek yani daha çok açarsam konuyu ,düz bir modeli kaplama ile detaylandırmak değil tamamen gerçek detay vermek ve bunu clay render ile sunmak.Bilmiyorum,  bu şekilde çalışmayı seviyorum.Arada değişiklik olsun diye kaplama ile uğraştığım oluyor.
teşekkürler stuck  zaman ayırıp yorum yaptığın için.
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: stuck - Aralık 27, 2014, 01:53:30 ÖÖ
sitenizdeki işlere çok evvel bakmıştım, mütevazi olmayın bence. =)
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Aralık 27, 2014, 17:16:21 ÖS
:)
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Aralık 31, 2014, 00:34:31 ÖÖ
Eski projelerde yaptığım karakter çalışmalarından yavaş yavaş eklemeye çalışıyorum ilk parti şimdilik...
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Aralık 31, 2014, 00:35:59 ÖÖ
yine
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: ferit - Ocak 04, 2015, 03:50:31 ÖÖ
Koray Bey Merhabalar. Çalışmalarınız çok güzel özellikle asker çalışması çok hoşuma gitti. Benim kafama takılan bir soru var: Asker modelini mayada render alırken combine bir şekilde mi retopolojisini çıkartıyorsunuz? yoksa baş ayrı, gövde ayrı, pantolon ayrı, botlar ayrı, diğer aksesuarlar ayrı bir şekilde mi oluyor? Örneğin pantolonu diyelimki 6 milyon poly ile modelledik. baş kısmını 8 milyon poly ile bunları topogun veya benzeri programda retopolojisini çıkartıp aayrı ayrı mı maya da render alıyorsunuz. Yoksa combine edip retopolojisini çıkarttıktan sonra xnormals gibi bir programda normal map çıkartıyorsunuz? Belki sorumu iyi soramadım ama bu konuyu çok merak ediyorum.
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Ocak 04, 2015, 14:46:43 ÖS
Merhaba,
Teşekkürler bu arada.Projede neye karar verirsek o şekilde modelleme yaparız ve retopo olayınıda ona göre çıkarırım.Parçalar halinde xnormal de bake yaptığımda oldu full karakter halinde yaptığımda oldu.Bu projenin gereklerine göre belli oluyor kısacası.
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Ocak 04, 2015, 15:15:53 ÖS
Modelleme ZBrush ve render Zbrush BPR.Paralel Universe Projesi için modellenen karakterlerden biri daha.
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: ferit - Ocak 07, 2015, 23:53:13 ÖS
Cevabınız için çok teşekkür ederim. Kafamı kurcalıyordu.
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Şubat 26, 2015, 13:17:28 ÖS
yine ;)
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Şubat 26, 2015, 13:21:37 ÖS
tekrar ...
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: stuck - Şubat 26, 2015, 22:06:21 ÖS
Elinize sağlık, detay ustasısınız. =)
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: turx - Şubat 27, 2015, 01:03:40 ÖÖ
Eline sağlık. Çok güzel çalışmalar.
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Şubat 27, 2015, 17:38:06 ÖS
sağol stuck, detaylarla uğraşmak gerekiyor başka türlü başarılı sonuçlar almak kolay değil.
turkx sende sağol ,senin çalışmalar ne durumda  devam ediyormusun biryerlerde.
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: Hakan Abbas - Mart 05, 2015, 17:24:33 ÖS
Sanat detay gerektirir ve bunu çalışmalarında görebiliyoruz.
Tebrikler Koray.
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Mart 06, 2015, 16:08:34 ÖS
Yorum için teşekkür ettim  Hakan ;)
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Mart 06, 2015, 16:11:43 ÖS
tekrar ..............
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Mart 06, 2015, 16:26:05 ÖS
tekrar....
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: osmanibiscrea - Mart 12, 2015, 19:28:23 ÖS
Kayıtsız kalamadım gerçekten çok iyi çalışmalar.
Umarım hakettiğiniz değeri alabiliyorsunuzdur ...
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Mart 12, 2015, 21:36:11 ÖS
Teşekkürler Osman, değer olayına gelince sıkıntılı ,uzun bir konu fakat özet geçersem hayır :)
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Mart 12, 2015, 21:37:11 ÖS
eskilerden biraz daha ...
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Mart 12, 2015, 21:38:25 ÖS
eskilerrrr ...
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Mart 12, 2015, 22:21:07 ÖS
devam...
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: osmanibiscrea - Mart 13, 2015, 12:49:52 ÖS
Teşekkürler Osman, değer olayına gelince sıkıntılı ,uzun bir konu fakat özet geçersem hayır :)

Zaten başka birşey de beklemiyordum.
Biz ancak " Pixardaki Türk Yetenek" diye haber yapmasını biliriz.
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Mart 14, 2015, 22:49:32 ÖS
Merhaba Osman , bizler,insanlarımız yurtdışında ne olursa olsun ister  meslektaşlar ister başka birileri ,değer anlamında hep üstün görülmekteler.Bunu yapan kendi insanlarımız başkaları değil.Nedenini anlamakta mümkün değil.Senelerdir çalıştığım ekip arkadaşları olsun sektörden tanıdığım kişiler olsun herzaman durum aynı şekilde olmakta. Bence artık çekememezlik,ego vb duyguları birkenara bırakıp insanların hakkını vermek gerekir diye düşünüyorum.Bu seviyelere yatarak gelmedik çok çok çok .........  çalıştık,çalışıyoruz ve de çalışmak gerekir.Kendi insanlarımızın değerini bilmek ve vermek gerekir.Bu değer konusunda yazacağım gördüğüm,yaşadığım,tecrübe edindiğim okadar çok şey varki ...
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: osmanibiscrea - Mart 16, 2015, 10:31:32 ÖÖ
Merhaba Osman , bizler,insanlarımız yurtdışında ne olursa olsun ister  meslektaşlar ister başka birileri ,değer anlamında hep üstün görülmekteler.Bunu yapan kendi insanlarımız başkaları değil.Nedenini anlamakta mümkün değil.Senelerdir çalıştığım ekip arkadaşları olsun sektörden tanıdığım kişiler olsun herzaman durum aynı şekilde olmakta. Bence artık çekememezlik,ego vb duyguları birkenara bırakıp insanların hakkını vermek gerekir diye düşünüyorum.Bu seviyelere yatarak gelmedik çok çok çok .........  çalıştık,çalışıyoruz ve de çalışmak gerekir.Kendi insanlarımızın değerini bilmek ve vermek gerekir.Bu değer konusunda yazacağım gördüğüm,yaşadığım,tecrübe edindiğim okadar çok şey varki ...

Harfiyen katılıyorum ne yazık ki ...
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: CO2 - Mart 17, 2015, 14:33:48 ÖS
Son zırhlı karakteri çok beğendim. Üst vucut yandan bakınca biraz daha göğüs ve sırt kısmı hacimli olsa daha estetik dururdu gibi geliyor. Eline sağlık güzel olmuş.
 
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Mart 22, 2015, 15:40:54 ÖS
Yorumlar için saolun arkadaşlar.
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Mart 22, 2015, 15:42:43 ÖS
birkaç çalışma daha ...
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Mart 22, 2015, 15:43:49 ÖS
devam...
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: osmanibiscrea - Mart 22, 2015, 21:50:14 ÖS
Çok Başarılı  :)
Birgün yanına oturup izlemem lazım seni :)
Hangi programları kullanıyordun ?
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Mart 24, 2015, 00:19:52 ÖÖ
Saol Osman , otur izle sorun değil ;) program konusuna gelince, ZBrush kullanıyorum.Onun dışında yerine ve ihtiyaca göre Maya , Mari ,Photoshop,XNormal gibi.
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: osmanibiscrea - Mart 24, 2015, 10:53:07 ÖÖ
Eyvallah abi :)
(Abi diyorum yaşı bilmiyorum ama benden büyüksünüzdür :)
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Mart 24, 2015, 15:58:03 ÖS
yaş 35 oldu ;)
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Mart 24, 2015, 16:00:46 ÖS
devam...
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: osmanibiscrea - Mart 24, 2015, 16:07:55 ÖS
Yok yok sen adresini ver abi ben geliyorum :)
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Nisan 02, 2015, 16:41:23 ÖS
:)
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Nisan 02, 2015, 17:16:10 ÖS
Eskilerden devam...
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Nisan 13, 2015, 22:07:26 ÖS
devam...
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Mayıs 19, 2015, 18:09:05 ÖS
2010 yılı çalışmalarımdan.Maya ve MentalRay kullanılmıştır.Kısa bir turntable video da yapmıştım aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.

http://vimeo.com/17655795
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: stuck - Mayıs 19, 2015, 19:57:21 ÖS
Elinize sağlık, hepsi klas. =)
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Kasım 22, 2015, 10:46:20 ÖÖ
kısa bir aradan sonra yavaş yavaş devam edelim.
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Kasım 22, 2015, 10:47:29 ÖÖ
a
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: stuck - Kasım 23, 2015, 11:48:48 ÖÖ
Çok iyi.  :o İşçilik, detaylar mükemmel. Elinize sağlık.
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: koraykocaturk - Kasım 28, 2015, 21:57:05 ÖS
Teşekkürler Stuck ;)
Başlık: Ynt: Koray Kocatürk ZBrush çalışmaları
Gönderen: Emre Can Bilici - Kasım 30, 2015, 03:21:47 ÖÖ
Tebrik ederim Koray, çalışmaların çok başarılı. Belliki üzerinde çoook emek var. Ellerine sağlık.  ;)