Gönderen Konu: David  (Okunma sayısı 12117 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Peter Salvatore

  • Üye
  • **
  • İleti: 406
    • Profili Görüntüle
David
« : Ekim 26, 2014, 22:12:08 ÖS »





MErhaba arkadaslar,
 Baslamis oldugum modelin ekran goruntusunu sizlerle paylasmak istedim

 Sevgiler

 Peter





Çevrimdışı Peter Salvatore

  • Üye
  • **
  • İleti: 406
    • Profili Görüntüle
Ynt: David
« Yanıtla #1 : Kasım 06, 2014, 20:05:51 ÖS »
merhaba arkadaslar

modelin daha guncel halini sizlerle paylasmak istiyorum, aslinda maplerini acip daha sonra zbrushta modelin ince ayari ile ugrasmayi dusunuyorum

Peter







Çevrimdışı Peter Salvatore

  • Üye
  • **
  • İleti: 406
    • Profili Görüntüle
Ynt: David
« Yanıtla #2 : Kasım 17, 2014, 23:01:22 ÖS »







Çevrimdışı Tual

  • Üye
  • **
  • İleti: 948
    • Profili Görüntüle
Ynt: David
« Yanıtla #3 : Kasım 19, 2014, 10:36:09 ÖÖ »
peter yavaş ama güzel ilerliyorsun. Acaba referansı kullanırken modelleme aşamasında perspectif görünüşümü kullanıyorsun ?? modelleme yaparken en azından hizalamalarda top,front,left gibi ortografik görüntüleri kullanmalısın. Oranlar daha bir oturur böylece.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Peter Salvatore

  • Üye
  • **
  • İleti: 406
    • Profili Görüntüle
Ynt: David
« Yanıtla #4 : Kasım 19, 2014, 12:04:34 ÖS »
sagol tual
evet bakiyorum tabi cok sik olmasada referanslari ustunde ikende bir screen shot yollarim eger istersen

Peter

Çevrimdışı Tual

  • Üye
  • **
  • İleti: 948
    • Profili Görüntüle
Ynt: David
« Yanıtla #5 : Kasım 19, 2014, 12:45:31 ÖS »
çalışma sırasında bazen front penceresindeyken (veya top veya left yani ortografik penceresindeyken) bazen dalıp perspektif ekranına geçersin. İşte o bir problemdir aslında.

Görüntüde önden referans fotoğraf veya çizim varsa (plane'e kapladığın )  viewportun front olarak ayarlanmalı ve öyle çalışmalısın.
Görüntüde soldan referans fotoğraf veya çizim varsa (plane'e kapladığın )  viewportun left olarak ayarlanmalı ve öyle çalışmalısın.
Görüntüde üstten bir referans fotoğraf veya çizim varsa (plane'e kapladığın ) viewportun top olarak ayarlanmalı ve öyle çalışmalısın.

referansla işin bitine kadar bu şekilde devam et.

Görüntüde önden bir referans fotoğraf veya çizim varsa (plane'e kapladığın)  kesinlikle perspektif olmamalı.

Taki oranları ayarlarsın o zaman perspektife geçebilirsin.

screen shot göndermene gerek yok. Kolay gelsin.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Peter Salvatore

  • Üye
  • **
  • İleti: 406
    • Profili Görüntüle
Ynt: David
« Yanıtla #6 : Kasım 19, 2014, 20:12:38 ÖS »
tesekurler tual

birde referancalar ustunde iken paylasiyim dedim goruntulerimi







Çevrimdışı Peter Salvatore

  • Üye
  • **
  • İleti: 406
    • Profili Görüntüle
Ynt: David
« Yanıtla #7 : Kasım 30, 2014, 23:51:20 ÖS »






Çevrimdışı Peter Salvatore

  • Üye
  • **
  • İleti: 406
    • Profili Görüntüle
Ynt: David
« Yanıtla #8 : Aralık 08, 2014, 22:47:19 ÖS »






Çevrimdışı Peter Salvatore

  • Üye
  • **
  • İleti: 406
    • Profili Görüntüle
Ynt: David
« Yanıtla #9 : Aralık 13, 2014, 22:19:45 ÖS »







Çevrimdışı horusr

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: David
« Yanıtla #10 : Aralık 14, 2014, 06:36:58 ÖÖ »
Kolay gelsin
  • Illustrator

Çevrimdışı Peter Salvatore

  • Üye
  • **
  • İleti: 406
    • Profili Görüntüle
Ynt: David
« Yanıtla #11 : Aralık 14, 2014, 10:57:58 ÖÖ »
Tesekkurler

Çevrimdışı Peter Salvatore

  • Üye
  • **
  • İleti: 406
    • Profili Görüntüle
Ynt: David
« Yanıtla #12 : Aralık 17, 2014, 23:18:43 ÖS »
merhabalar

biraz daha guncelledimm, sanirim ufaktan kaplamaya gecmeyi dusunuyorum








Çevrimdışı Serserikurşun

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
Ynt: David
« Yanıtla #13 : Aralık 18, 2014, 15:03:17 ÖS »
Wooow süper olmuş peter ellerine sağlık. Bende vakit bulabilsem başlayacagım modelleme öğrenmeye ama hiç vaktim olmuyor. Tek gözüme takılan nokta sırtındaki aksesuarın ne olduğunu çıkartamadım.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Peter Salvatore

  • Üye
  • **
  • İleti: 406
    • Profili Görüntüle
Ynt: David
« Yanıtla #14 : Aralık 18, 2014, 19:33:23 ÖS »
sagol tesekurler

o kilicin kini seklinde dusun bezden hafif katlamali gibi bombeli yani tam bez degil ama deri gibi dusun sert

Çevrimdışı Peter Salvatore

  • Üye
  • **
  • İleti: 406
    • Profili Görüntüle
Ynt: David
« Yanıtla #15 : Aralık 26, 2014, 15:01:31 ÖS »