Gönderen Konu: Zshare (Ringging) karakterim parçalanıyor? Yardım lütfen.  (Okunma sayısı 2177 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mistik-x

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
Merhaba arkadaşlar !

ZBrush'ta Zshare (Ringging)ile yaşadığım bir sorunum var. Ne yaptıysam çözemedim. Çözebilecek varsa helal olsun... 4 gündür araştırıyorum bulamadım.

1) Karakterimi tasarladıktan sonra Rigging tekniği ile karakterimin hareketini değiştirmek istiyorum. Ama Zshare'leri oynatığım zaman karakterim parçalnıyor kat kat oluyor. İlgili görselleri yükledim. Linkten bakarsanız sevinirim.

Görsel linkleri:

http://i.hizliresim.com/rEXY3z.png

http://i.hizliresim.com/vZNDbO.png





2) ZBrush'ta bir küp çizdiğimde poligonlar bir uçta birleşiyor. Her yere eşit dağılmasını ve poligon sayılarını nasıl ayarlayabiliriz?





Yardımcı olursnaız çok sevinirim çünkü 4 gündür bunların cevabını aramakla geçirdim en son buraya yazdım. İnşllah iyi bir bilen babayiğit çıkar... :(


  • Illustrator

Çevrimdışı mistik-x

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
Ynt: Zshare (Ringging) karakterim parçalanıyor? Yardım lütfen.
« Yanıtla #1 : Eylül 27, 2016, 22:21:40 ÖS »
Koca forumda bir tane bile bilen birisi yok mu?  :o
  • Illustrator

Çevrimdışı emrah gRD

  • Üye
  • **
  • İleti: 30
    • Profili Görüntüle
Ynt: Zshare (Ringging) karakterim parçalanıyor? Yardım lütfen.
« Yanıtla #2 : Eylül 29, 2016, 12:23:15 ÖS »
1. sorunda modelde aşırı poligon mevcut, topolojin de uygun değil.
2. sorunda ,düzgün bir box elde etmek istiyorsan

tool'dan kübü seçtikten sonra

tool\makepolymesh3d\initialize\qcube'den gidebilirsin.

Çevrimdışı mistik-x

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
Ynt: Zshare (Ringging) karakterim parçalanıyor? Yardım lütfen.
« Yanıtla #3 : Eylül 29, 2016, 20:49:45 ÖS »
Çok teşekkürederim sonunda oldu :)
  • Illustrator