İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - coskuozdemir

Sayfa: [1] 2
1
İş İlanları / Ynt: MOR YAPIM KARAKTER ANİMATÖRÜ ARIYOR
« : Mart 28, 2019, 21:09:44 ÖS »
1 senelik uzun vadeli is ama freelancer mi ariyorsunuz?
SGK duymasin.

2
3D Studio MAX / Ynt: Vray 3.6 denoiser /AMD ryzen 2700x
« : Ocak 02, 2019, 22:28:08 ÖS »
1 saniyede denoise olduguna gore Nvidia Optix denoiser olmali.
O da CUDA-destekli Nvidia grafik karti gerektiriyor.
AMD mi makinadaki ekran karti?

3
CG Dünyasından Haberler / Ynt: TRT'den buyuk proje! BIRDS LIKE US
« : Haziran 27, 2016, 15:47:32 ÖS »
Güzide filmin adı bir de burada geçmiş:



(önceden yayınlanan sözleşme üzerinden hesap yapıp Animax'ın aldığı bütçeyi öğrenmeyi okuyucuya bırakıyoruz)

-c

4
CG Dünyasından Haberler / Ynt: Formhane.com
« : Aralık 11, 2014, 14:53:50 ÖS »
Guzel gelismeler bunlar.

Ancak hizmetlerini anlatirken başkalarının işlerini kendi işleri gibi göstermeseler ve arakçılık tuzağına düşmeseler iyi olurmuş.

https://www.formhane.com/design-service
http://www.creativeapplications.net/objects/simpsymm-complex-procedural-geometry-for-3d-printing/
http://www.knstrct.com/fashion-blog/2013/02/18/blueberries-3d-printed-jewelry

"Vay be adamlar bunları mı generate edebiliyorlar bizim için?" 'den "arakçılar sipariş versek de bir şey beceremezler kesin" 'e hızlı bir düşüş yaşatıyor.

Hatta üstteki "Malzemeler" linkindeki 2 görselden Atlı Adam figuru kendilerinin herhalde, ama yanindaki gümüş görselini de çalmışlar:
https://www.behance.net/gallery/17539847/3D-Printed-Sterling-Silver-Ring

5
Filmler / Ynt: Türkiye'de animasyon KISA'da yeşeriyor!
« : Aralık 09, 2014, 12:20:08 ÖS »



6
WIP / 3D / Ynt: The Spell - Monsterpappa Fan Art
« : Kasım 25, 2014, 18:07:12 ÖS »
:thumbsup:

7
Filmden beklentileri tartarken Türkiye yerine Endonezya'da bu işlerin nasıl yapıldığı üzerinden fikir yürütmek gerekecektir.

8
Sohbet / Ynt: Is ilanlari
« : Temmuz 23, 2014, 12:23:58 ÖS »

9
Filmler / Ynt: Planes: Fire and Rescue
« : Haziran 27, 2014, 13:58:51 ÖS »
Cars'ın çok daha altında bir bütçeyle, straight-to-dvd olarak planlanıp Hindistan'da Prana 'da yaptırılmasının etkisi olabilir.
Sonradan sinemaya çıkma kararı alıp biraz daha para yatırıldı, ama ilk hedef o değildi.

10
3D Studio MAX / Ynt: FumeFX - Yakınlaşınca Renderda Efekti Görmüyor
« : Haziran 27, 2014, 13:55:18 ÖS »
Clipping plane sıkıntısı olabilir.
Near Clip değerleriyle oynamayı deneyin.

11
Filmler / Ynt: TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES
« : Mart 28, 2014, 02:56:49 ÖÖ »

12
Katılmayı düşüneceklerin dikkatine:

  • Yarışmaya katılan bütün eserlerin her türlü telif hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu kapsamında bedelsiz ve süresiz olarak Türkiye Büyük Millet Meclisi’ne ait olacaktır.
  • TBMM yarışma yolu ile elde ettiği bu eserleri televizyon, internet ve diğer her türlü ortamlarda yayınlama; katalog, broşür, afiş, kitap, ajanda, takvim, dergi, CD, video ve diğer ortamlara alarak yayınını ve dağıtımını yapma, ayrıca yurt içi ve yurt dışındaki eğitim ve kültür kurumlarına gönderme ve eğitim etkinliklerinde kullanma hakkına sahip olacaktır.

13
Maya / Ynt: maya animation settings!
« : Şubat 23, 2014, 01:23:25 ÖÖ »
Merhaba,

Playback Speed, play'e basınca Maya'nın sahneyi ne hızda oynatacağını belirler.
Real-time'ı seçince, sahnenin ağırlığına bakmadan 24/25fps (Units'te ne ayarladıysanız) oynatabilmek için uğraşır, bu moddayken gerekirse kare atlayarak bu hıza ulaşmaya çalışır.
Play Every Frame derseniz de yine sahnenin ağırlığına bakmaksızın yapabiliyorsa çok hızlı, yapamıyorsa pek yavaş oynatır.
Sahne çok hafifse gerçek hızın 10 katında da oynatıyor olabilir. Bunu limitlemek için de Max Playback Speed ile bu ultra hızı limitleyebilirsiniz.

Simülasyon yapıyorsanız (particles, fluids, vs) Play Every Frame'de çalışmanız gerekir, çünkü Real-Time'a ulaşmaya çalışayım derken kare atlar ise hesaplamayı düzgün yapamaması anlamına gelir, tuhaf sonuçlarla karşılaşabilirsiniz.

14
İş İlanları / Robotika - 3D Karakter Animatörü
« : Eylül 25, 2013, 12:45:27 ÖS »
Merhaba,

İstanbul/Maçka'daki ofisimizde tam-zamanlı olarak çalışacak, 3D karakter animasyonu konusunda uzmanlaşmış bir çalışma arkadaşı arıyoruz.

AnimationMentor/iAnimate gibi online okullarda okumuş, veya showreel'i en azından o seviyede iş yapabildiğini gösteren arkadaşların başvurmalarını tercih ediyoruz.

Güncel showreel'imiz buradan izlenebilir:
        https://vimeo.com/74857124
        http://www.robotika.com.tr

Başvuru kuralları:
  • Başvurularda showreel linki ve CV gönderilmesi gerekmektedir (dev attachment göndermeyiniz).
  • Karakter animasyonu showreel'i olmayan arkadaşların başvurmamaları rica edilir.
  • Yalnızca email ile başvurulması gerekmektedir:   jobs@robotika.com.tr
  • Telefonla veya kapıdan başvurular kabul edilmeyecektir.
  • İş yoğunluğu nedeniyle emailinize hızlıca yanıt verilmediği takdirde, showreel seviyesinin yetersiz olduğunu varsaymanızı ve taciz etmemenizi rica ederiz.
Teşekkürler.

15
Maya / Ynt: Maya render sorunu
« : Haziran 20, 2013, 17:57:32 ÖS »
Sorunun ışıklandırmadan/shading'den mi kaynaklandığını öğrenmenin en kolay yolu çıkan render'ın alpha'sına bakmaktır.

Eğer alpha simsiyah ise geometry/renderer sıkıntısı vardır. Alpha düzgün çıktı ise shader/light sorunudur.

16
Maya / Ynt: Maya takılma sorunu
« : Mayıs 13, 2013, 16:00:33 ÖS »
Bu genellikle ekran kartı sürücülerinden kaynaklanan bir probleme işaret eder.

Milattan bu yana Maya pek iyi geçinemiyor ATI sürücüleriyle, o nedenle umarım Nvidia kullanıyorsunuzdur.
Nvidia kullanılıyor ise Autodesk'in uyumlu olarak duyurduğu sürücü versiyonlarını veya daha eskileri denemek genelde faydalı olabiliyor.

Bol şans.

17
CG Dünyasından Haberler / The Foundry's 2013 Showreel
« : Nisan 27, 2013, 14:47:38 ÖS »
Nuke, Mari, Katana, Modo gibi yazılımların üreticisi The Foundry, geçtiğimiz yıl kendi yazılımlarıyla yapılan işlerden oluşan bir Showreel yayınladı.

Sony Pictures Animation, Psyop, MPC, Weta, Tippett gibi studyolarin yanında 1:30'da tanıdık bir şirketin de işi çıktı :)


18
Merhaba,
Yerli konuklarin oldugu bir kisim vardi, dun ogleden sonra Taksim'de Reklamcilar Dernegi'nde bir panel oldu, pek de keyifli gecti.
Bu sayfada "PRODAY: Panel" olarak aratirsaniz programi gorebilirsiniz:
       http://www.canlandiranlar.com/festival/

19
Maya / Ynt: custom attribute sorunu
« : Kasım 15, 2012, 15:52:32 ÖS »
Ah,
Screenshot'in sag kismini gormemisim.

O zaman bu bir custom-attribute sorunundan ziyade rig sorununa benziyor.

20
Maya / Ynt: custom attribute sorunu
« : Kasım 15, 2012, 15:16:34 ÖS »
Eklenen attribute Float yerine Integer olarak tanimlanmis olabilir mi?

Sayfa: [1] 2