Gönderen Konu: Kudüs  (Okunma sayısı 4462 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı MOZoner

  • Üye
  • **
  • İleti: 481
    • Profili Görüntüle
    • moz
Kudüs
« : Ağustos 26, 2013, 02:59:51 ÖÖ »
zaman buldukça üzerinde uğraştığım bi çalışma..daha eklemeyi düşündüğüm veya düzelteceğim bi çok şey var.burda yavaş yavaş paylaşmak istedim.



Çevrimdışı stuck

  • Global Moderator
  • Deneyimli
  • *****
  • İleti: 2431
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kudüs
« Yanıtla #1 : Ağustos 26, 2013, 13:14:08 ÖS »
Çok iyi. Kompozisyon ışık. Diyecek söz yok. Sadece, vaaaay!
  • Illustrator

Çevrimdışı ömer tatlısöz

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1885
    • Profili Görüntüle
    • www.omertatlisoz.tumblr.com/
Ynt: Kudüs
« Yanıtla #2 : Ağustos 27, 2013, 22:06:05 ÖS »
Penceredeki demire biraz paslanma yapılsa iyi olacak...Güzel...

Çevrimdışı uzak

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 2525
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kudüs
« Yanıtla #3 : Ağustos 27, 2013, 22:21:54 ÖS »
eline sağlık, arka plandaki kapı ile önplandaki duvar arasındaki derinliği(mesafeyi) vurgulamak ve iki planı birbirinden ayıracak ışık etkisi yada atmosferik bir etki  olsa :)
« Son Düzenleme: Ağustos 27, 2013, 22:36:02 ÖS Gönderen: uzak »
  • 3D Generalist

Çevrimdışı MOZoner

  • Üye
  • **
  • İleti: 481
    • Profili Görüntüle
    • moz
Ynt: Kudüs
« Yanıtla #4 : Ağustos 28, 2013, 11:15:11 ÖÖ »
dedikleriniz uygulamaya çalıştım,daha iyi oldu sanki..demirlerede ellemek lazım

Çevrimdışı PloKoon

  • Üye
  • **
  • İleti: 450
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kudüs
« Yanıtla #5 : Ağustos 28, 2013, 15:32:01 ÖS »
şimdi çok beğeniyorum senin işleri lakin bu kompozisyonda bence şöyle bir sıkıntı var. o tarihlerde bu bina bu kadar eski olamaz. bence eskitmek yerine o zamanın mimarisine uygun deformasyonlar olmalı. yani daha amorf ama bu benim yaptığım yorum şımarıklıktan yani yoksa iş çok güzel anlatabiliyor muyum bilmiyorum ama eski değil amorf gözükmeli. katılırmısın bana bilmiyorum mustafa ama işlerin iyi hemide çok iyi tebrikler.

Çevrimdışı MOZoner

  • Üye
  • **
  • İleti: 481
    • Profili Görüntüle
    • moz
Ynt: Kudüs
« Yanıtla #6 : Ağustos 28, 2013, 16:01:43 ÖS »
aslında katılıyorum sana ,yaparkende aklıma takılmıştı ama kaplamayı bu şekilde yapmak bazen çalışmayı kurtarıyor.ama haklısın..teşekkürler

Çevrimdışı cgoz

  • Üye
  • **
  • İleti: 643
    • Profili Görüntüle
    • ozan çivit
Ynt: Kudüs
« Yanıtla #7 : Ağustos 29, 2013, 15:01:35 ÖS »
Ilk basta bir yorum yazacaktim, erteledim o sirada guncelleme yapmissin.
Oncelikle eline saglik, oldukca basarili bir calisma, ozellikle karakter cok iyi cikmis, yuzu nerede ise fotograf gibi ikna edici olmus.

Elestiriye gelince, boyle guzel bir is daha iyi olsun diye birkac oneride bulunmadan olmaz.

Oncelikle o sis olayini sevmedim, fikir olarak belki iyi ama uygulama cok basarili degil, daha hacimli ve varyasyonlu olsa belki.
Plokoon'a pek katilmiyorum eskime konusunda, Kudus, milattan once donemlerde bile isgal ve savas gormus, yagmalanmis bir sehir, yapilarin kirilmasi dokulmesi dogal.
Benim bu dokulme kirilma ve eski doku arasinda kaybolan ufak detaylara gozum takildi.Misal kemerdeki yekpare tas, parca bloklardan olsa, askerin elindeki sopanin dayali oldugu yerdeki taslar oyle bevel-extrude ile ve tekrar eden kaplama ile gecistirilmese cok daha iyi olur.Askerin ayagini dayadigi tas blogun solundaki tas duvarlarda da fazladan iscilik gerekiyor, suan bazi yerler bir oyun karesinden gibi.
Yine bu tip bir baslik ile sunulan islerde mimarinin mekan ve donem olarak iyi arastirilmasi gerekli derim.O kapidaki islemeler, pencerenin uzerindeki middle-earth misali kemer arastirilarak mi yapildi? bilemedim.

Konu olarak madem Kudus'u sectin, isik ve ambians olarak sana 18-19yy oryantelistlerin calismalarini incelemeni tavsiye ederim.Doku, renk, kompozisyon olarak fazlasiyla fikir verecektir.

tekrar eline saglik

Gerome
https://www.google.com.tr/search?q=gerome&um=1&ie=UTF-8&hl=tr&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=bI8bUvjPEYWUtAasyoHICA&biw=1342&bih=929&sei=b48bUsCzIpDZsga94YHgCw
Gustave Bauernfeind
https://www.google.com.tr/search?q=Gustave+Bauernfeind&um=1&ie=UTF-8&hl=tr&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=CZEbUpmBLMeJ4AScjoHIDA&biw=1342&bih=929&sei=DJEbUqDSKuqF4gTy0oBo
Rudolf Ernst
https://www.google.com.tr/search?q=Rudolf+Ernst&um=1&ie=UTF-8&hl=tr&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=ZZEbUuynB-rf4QS67IGgCQ&biw=1342&bih=929&sei=Z5EbUrCwEPDW4ATBz4DQAg

Çevrimdışı MOZoner

  • Üye
  • **
  • İleti: 481
    • Profili Görüntüle
    • moz
Ynt: Kudüs
« Yanıtla #8 : Ağustos 29, 2013, 17:17:04 ÖS »
gayet yerinde tespitler,,yaparken görmediğim şeyler..çokta dikkat ettiğim şeylerdir aslında keşke ilk defada yazmış olsaydın.ama oyunlardaki texture havasını ben hala görmiyorum hala objektif göremiyorum belki ondandır.

Çevrimdışı stuck

  • Global Moderator
  • Deneyimli
  • *****
  • İleti: 2431
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kudüs
« Yanıtla #9 : Ağustos 29, 2013, 20:00:32 ÖS »
ilk resimdeki ışık daha güzel evet.
  • Illustrator

Çevrimdışı omrzrn

  • Üye
  • **
  • İleti: 35
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kudüs
« Yanıtla #10 : Ağustos 30, 2013, 00:14:21 ÖÖ »
baya sağlam çalışma eline sağlık. karakterin duruşu doğal ve ortam güzel tasarlanmış.
  • 3D Character Artist