Gönderen Konu: Atilla Bayram Zbrush/Mudbox sketchbook  (Okunma sayısı 28323 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı gandalf

  • Üye
  • **
  • İleti: 180
    • Profili Görüntüle
Ynt: Atilla Bayram Zbrush/Mudbox sketchbook
« Yanıtla #40 : Nisan 11, 2013, 17:33:36 ÖS »
Sağolasın PloKoon :)
bugünkü çalışma.

Çevrimdışı ömer tatlısöz

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1885
    • Profili Görüntüle
    • www.omertatlisoz.tumblr.com/
Ynt: Atilla Bayram Zbrush/Mudbox sketchbook
« Yanıtla #41 : Nisan 11, 2013, 23:02:36 ÖS »
Bu sakal daha detalı iyi görünüyor...

Çevrimdışı Hakan Abbas

  • Üye
  • **
  • İleti: 322
    • Profili Görüntüle
Ynt: Atilla Bayram Zbrush/Mudbox sketchbook
« Yanıtla #42 : Nisan 12, 2013, 11:15:02 ÖÖ »
Emeğinize sağlık Atilla bey.
Hızlı fakat güzel sonuçlar çıkıyor.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı gandalf

  • Üye
  • **
  • İleti: 180
    • Profili Görüntüle
Ynt: Atilla Bayram Zbrush/Mudbox sketchbook
« Yanıtla #43 : Nisan 19, 2013, 19:01:56 ÖS »
bu defa mudbox, gene dwarf :)

Çevrimdışı bekir gürgen (sandman)

  • Üye
  • **
  • İleti: 180
    • Profili Görüntüle
    • http://bekirgurgen.blogspot.com/
Ynt: Atilla Bayram Zbrush/Mudbox sketchbook
« Yanıtla #44 : Nisan 19, 2013, 22:26:46 ÖS »
mod box dahamı verimlidir? eline sağlık.
  • Illustrator

Çevrimdışı gandalf

  • Üye
  • **
  • İleti: 180
    • Profili Görüntüle
Ynt: Atilla Bayram Zbrush/Mudbox sketchbook
« Yanıtla #45 : Nisan 19, 2013, 22:59:24 ÖS »
Zbrush özellik olarak kesinlikle çok daha zengin ve ileride. Ama mudbox kullanım kolaylığı açısından çok verimli ve daha sadece bir yazılım. İkisini de seviyoruz. :)

Çevrimdışı Arzach

  • Üye
  • **
  • İleti: 200
    • Profili Görüntüle
Ynt: Atilla Bayram Zbrush/Mudbox sketchbook
« Yanıtla #46 : Nisan 25, 2013, 05:30:15 ÖÖ »
 Çalışmaların çok başarılı. Ancak sonuca odaklanmaktan ziyade süreci bir yerde bırakıyorsun, sürekli yeni şeyler üretmek istiyorsun gibi bir intiba edindim.
bir de anımsadığım kadarıyla 3D ile alakası olmayan işler yapıyordun. Umarım halen öyle değildir, zira bu beceriyi ve bilgiyi geliştirip değerlendirebileceğin bir iş kolunda varlık göstermemen kabul edilebilir bir şey değil.

Çevrimdışı gandalf

  • Üye
  • **
  • İleti: 180
    • Profili Görüntüle
Ynt: Atilla Bayram Zbrush/Mudbox sketchbook
« Yanıtla #47 : Nisan 25, 2013, 09:07:36 ÖÖ »
Slm Arzach uzun zaman oldu görüşmeyeli. Sonuca odaklı çalışma konusunda haklısın, burdaki işler daha çok işlerden arta kalan zamanlarda yapılmış karalamalar gibi.Eski iş kolumdan ayrıldım, 8-10 senedir 3d/vfx ile alakalı işler yapıyorum dizi sektörü için.

Çevrimdışı gandalf

  • Üye
  • **
  • İleti: 180
    • Profili Görüntüle
Ynt: Atilla Bayram Zbrush/Mudbox sketchbook
« Yanıtla #48 : Mayıs 16, 2013, 13:19:44 ÖS »
sculptris,

Çevrimdışı thyke

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 11
    • Profili Görüntüle
Ynt: Atilla Bayram Zbrush/Mudbox sketchbook
« Yanıtla #49 : Temmuz 01, 2013, 18:09:32 ÖS »
Güzel çalışmalar, ama sanki biraz daha detaya girseniz çok daha güzel olacak gibi. Gerçi genel olarak karikatür tarzına yakın çalıştığınız için detay olmaması pek abes kaçmıyor ama deli gönül bir detaylı hallerini görmek istiyor :))))
  • 3D Character Artist

Çevrimdışı gandalf

  • Üye
  • **
  • İleti: 180
    • Profili Görüntüle
Ynt: Atilla Bayram Zbrush/Mudbox sketchbook
« Yanıtla #50 : Temmuz 01, 2013, 23:05:44 ÖS »
Teşekkürler, detay konusunda haklısınız işlere daha fazla süre ve özen göstermek gerekiyor artık.

Çevrimdışı yunust

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: Atilla Bayram Zbrush/Mudbox sketchbook
« Yanıtla #51 : Mayıs 18, 2014, 04:03:57 ÖÖ »
2.resmin ilk karakteri harkulade  :) emeğinize sağlık.
  • Rigging TD