İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - CO2

Sayfa: [1] 2 3 ... 11
1
İş İlanları / Medikal AR VR projesi freelance
« : Şubat 26, 2022, 17:04:23 ÖS »
Bir doktor arkadaşım VR projesi yaptırmak istiyor. Bu ilanı yayınlamamı rica etti.
-----------
Merhaba arkadaşlar! Koç Üniversitesi Hastanesi bünyesinde verilecek kadavra kursu için 3D-VR-AR konusunda deneyimli birini arıyoruz. Fotometrik yöntemle 3D modellerimizi oluşturduk ancak bu görüntüleri Ar-Vr de manipule etmek, kemiğe vida göndermek ve bunu simule etmek istiyoruz. Kurs 4 martta gerçekleştirilecek en kötü ihtimalle 3 mart gunduzden hazır olmasını istiyoruz. Bu konuda bize yardımcı olacak arkadaşlar bizimle iletişime geçerse ücreti konuşuruz. İletişim için
Dr Özgür 05054692865
Mail: Moyctf@gmail.com

2
Animasyon Çalışmalarınız / Ynt: Altın Vuruş
« : Mart 01, 2017, 22:57:23 ÖS »
Eline sağlık Gökalp. Başarılarının devamını dilerim.

3
Animasyon Çalışmalarınız / Ynt: Pipimin Yarısı
« : Mart 01, 2017, 20:41:00 ÖS »
içerikler eğlenceli bence ama işin estetik yönlerine daha fazla özen gösterirseniz hoş olur. İşin niteliğini arttırtıkça nicelikte azalma olacaktır, bu da biraz motivasyonu düşürebilir ilk etapta. Ama uzun vadede karlı çıkarsınız. Kolay gelsin.

4
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: avcı
« : Aralık 25, 2016, 18:48:12 ÖS »
Çok güzel olmuş elinize sağlık.

5
Güzel bir deneme olmuş. Çalışmadan çok çalışmanın mentalitesi güzel bence. Sadece yapılmak istenen şeye konstanre olup onu sergilemeniz iyi bir strateji. Kötü bile olsa rezil olmazsınız. Ama atıyorum 10 çalışma sonra hala aynı yerdeysek o zaman düşünmek lazım tabi nerede yanlış yapılıyor diye.

6
Bende macbook pro late 2011 var. After'da ve maya'da performansı gayet iyiydi. Ama 3 defa içindeki lehimler eridi ısınmadan dolayı. Hemde custom olarak altına güçlü soğutucu yaptığımız halde. En zor anımda yarı yolda kalmaktan sıkıldım ve desktop'a geçtim mecburen. Profesyonel olarak uğraşacağınız için bir dip not olarak belirtmek istedim kötü tecrübemi.

 

7
Donanım / Ynt: İşlemci ekran kartı seçimi
« : Haziran 22, 2016, 22:19:39 ÖS »
Noyan'ın da 2. elde dolandırılmışlığı vardır. :D

8
Maya / Ynt: Online Türkçe MAYA Dersleri
« : Mayıs 07, 2016, 13:45:18 ÖS »
Elinize sağlık.
Vidobu, Udemy stili güzel bir platformmuş. Sayenizde öğrenmiş olduk. Aylık üye olmamızın size de bir yararı oluyor mu? Bu tarz oluşumlara destek olmak lazım bence. 1-2 ay içinde üye olabilirim.

9
CG Dünyasından Haberler / Ynt: Autodesk Stingray 3D Game Engine
« : Ağustos 16, 2015, 15:13:12 ÖS »
Teşekkürler paylaştığın için. Çok ilgimi çekti tüm videoları sırası ile izledim.

Şu muhabbet özellikle ilgimi çekti:

____
Visual coding

One of the truisms of those who enter game development is that they tend to start off as one of two types of people: a good artist that’s terrible at coding or a good coder that’s lousy at art.

To help those that are programming illiterate, Autodesk is introducing a node-based coding system in Stingray. I know some hardcore coders are going to look down on this feature, preferring to write out every little nuance of a game in their language of choice (which Autodesk assures you can still do if that’s your thing).

The thing is, visual node-based scripting is a smart feature to implement at this time. Game development has been progressing toward becoming more accessible, but the abstract nature of programming is still a tough obstacle to climb for many.

It’s beneficial when we can allow people to put together simple gameplay prototypes and behavioral scripts, that they would otherwise fail to create when handed a text editor and a giant manual. This node based editor could even, perhaps, be a great educational tool as well — a tactile Lego set of code that give those who learn visually a new perspective on how scripting works. I’m excited to see how this node-editor works and what can be done with it.
_________

Kaynak:
http://venturebeat.com/2015/08/03/autodesks-stingray-may-be-a-big-threat-to-unity-and-unreal-in-the-game-engine-wars/

10
Sohbet / Ynt: Piştik mi?
« : Mayıs 17, 2015, 14:50:29 ÖS »
Bende eskiden iş çıkışı olsun hafta sonları olsun sürekli kendimi geliştirmek için çabalar animasyonlar yapar kısa film yarışmalarına katılırdım. Freelance iş gelince hemen atlar onuda araya sıkıştırırdım. Neredeyse hayatımı bir kenera atıp kendimi geliştirmek için yırtınıp duruyordum. Bir dönem sonra işsiz kalınca yaptığım hiçbirşeyin  beni diğer kimsenin önüne geçirmediği fark ettim. Türkiye için malesef durum bu. Hiç kendini geliştirmeye uğraşmamış birisiyle aynı kefedesiniz çünkü girebileceğiniz birkaç firma var ve kalite aranmıyor malum şartlardan dolayı.

Sonra Noyan(abim) sağolsun bana destek oldu bende bir süredir animasyona ara verip, çok severek yaptığım karakter modelleme ve rigleme alanında demo oluşturuyorum. Açıkçası kendime bu süreyi bulduktan sonra anladım ki iş çıkışı vs çalışmak çok zormuş ben cidden çılgınlık yapmışım... İnsanların ihtiyacı olan şey bell bir süre kendine ayırıp demo yapması bence. İş çıkışı ve hafta sonlarını yok edip yaptığı meslekten soğumanında bir anlamı yok. Ben her ikisinide yaşadığım için çok daha net anladım.

Fakat evde çalışmanında başlı başına zorlukları var. Benim sistemimi oturmam 5 ay aldı diyebilirim. Şimdi yeni yeni üretkenlik göstermeye başladım. 1 yıl dolunca sonuç almaya başlarım gibi geliyor.Sürelere gelirsek başlangıçta komik gelebilir ama bende bu işe soyunurken en başta 3 ay sonunda demomu yaparım diyordum...Gerçi freelancelerin paralarını alabilsem yurt dışından eğitim alıp süreçleri hızlandırmak isterdim ama neyseki youtube bile tutorial kaynıyor. Öğrenmek isteyince araştırmacı olunca artık her meslekte her bigi insanın elinin altında.

Sonuç olarak ben sırf abim olduğu için değil Noyan gibi düşünen kişileri gerçekten haklı buluyorum. Ekonomik şartlar el verdiğinde kariyerine ara verip bence en az 1 yıl gelişim için paydos vermek şart.

Bu arada yazının hepsini okumuştum. Eline sağlık güzel bir konu başlığı son zamanlarda belkide bu tarz bir sohbete ihtiyaç vardı.


     

11
Maya / Ynt: Autodesk Maya 2016
« : Nisan 01, 2015, 18:23:35 ÖS »
Bu Maya yüzünden hangi yılda olduğumuzu şaşırıyorum artık.

12
Son zırhlı karakteri çok beğendim. Üst vucut yandan bakınca biraz daha göğüs ve sırt kısmı hacimli olsa daha estetik dururdu gibi geliyor. Eline sağlık güzel olmuş.
 

13
Bilgisayar Oyunları / Ynt: Oynadığımız oyunlar
« : Şubat 10, 2015, 20:03:31 ÖS »
AAA oyunları oynarken strese giriyorum, vakit boşa geçiyor hissine kapılıyorum. Onun yerine daha kısa süreli bağımılık yapmayan indie oyunlar, tower defence tarzı oyunlarla idare ediyorum.

En son Anomaly Defenders i oynadım tablette. Günde 1 saat 20 gün civarı idare etti. Onun haricinde youtube den son çıkan oyunları takip ediyorum. Oynamasamda az çok ismini duyduğum her oyunun neye benzediğini görmek için oynanış videolarını izliyorum. Sektörün nereye doğru evrildiğini gözlemlemek adına.

14
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: Yaşlı Asker
« : Ocak 12, 2015, 12:58:59 ÖS »
Çok başarılı olmuş. Aynen Devam.

15
Çok emek var, çok kaliteli duruyor eline sağlık. İlla bir yorum yapmak gerekirse, baklavalar sanki biraz düz ve azıcık yapay duruyor sanki ufak ufak kurcalamak lazım o bölgeyi ve fibermesh ile az daha mesai harcamak lazım. Tekrar eline sağlık. Full karakter olması ayrıca hoşuma gitti. Yeni Batman.

16
CG Dünyasından Haberler / Ynt: 8Bit Trafik Kazası geçirmiş :(
« : Ekim 21, 2014, 22:26:52 ÖS »
Çok üzüldüm. Umarım kalıcı bir sakatlık söz konusu olmaz. Sürekli motor kazası ve ölüm haberi var. Ve motor çalınma oralar tavan yaptı. Nereye gidiyoruz anlamak güç. Acil şifalar dilerim.

17
WIP / 3D / Ynt: Akın Yaman Mudbox sketchbook
« : Ekim 21, 2014, 22:20:37 ÖS »
Çok güzel görünüyorlar Akın abi. Tebrikler. Alttakinin Vimeo'dan bakınca ensesi biraz kalın geldi bana. Eline sağlık.

18
Yok mu yeni çalışmalar?

19
2D Teknikler / Ynt: Azure Ranger - Photoshop Boyama Tutoriali
« : Eylül 12, 2014, 12:14:53 ÖS »
Teşekkürler. Fırsat bulursam deneyeceğim merak ettim.

20
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: Domuz
« : Eylül 12, 2014, 00:10:27 ÖÖ »
Çok beğendim Aydın, ellerine sağlık.

Sayfa: [1] 2 3 ... 11