Gönderen Konu: keloğlan kafa pozları  (Okunma sayısı 4561 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı 3d-anim

  • Üye
  • **
  • İleti: 246
    • Profili Görüntüle
keloğlan kafa pozları
« : Haziran 19, 2009, 17:12:45 ÖS »



Çevrimdışı rehakaraca

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
Ynt: keloğlan kafa pozları
« Yanıtla #1 : Haziran 19, 2009, 17:50:38 ÖS »
Eline sağlık olay zbrush ta gerçekleşiyor galiba. Devamını bekliyoruz .pozlar güzel lakin ağız bölgesindeki hatlar çok sert yumuşatırsan daha iyi olur hocam.

Çevrimdışı 3d-anim

  • Üye
  • **
  • İleti: 246
    • Profili Görüntüle
Ynt: keloğlan kafa pozları
« Yanıtla #2 : Haziran 19, 2009, 17:58:37 ÖS »
sağol  cavlakcekirge. Ozellikle agız kısmını sıvrittim aslında.

Çevrimdışı Romeo.

  • Üye
  • **
  • İleti: 277
    • Profili Görüntüle
Ynt: keloğlan kafa pozları
« Yanıtla #3 : Haziran 19, 2009, 21:20:55 ÖS »
animasyonla ilgiliyse ya da olacaksa bu poz çalışması böyle pek bir işe yaramaz...

artı biçimsel olarak biraz daha çalışmak gerek o deformasyonlarda kötü gözüküyo yanak ve dudak kenarları çok keskin,

kolay gelsin.

Çevrimdışı 3d-anim

  • Üye
  • **
  • İleti: 246
    • Profili Görüntüle
Ynt: keloğlan kafa pozları
« Yanıtla #4 : Haziran 20, 2009, 18:59:53 ÖS »
Romeo ; dudak ve yanaklardaki keskinliği kontur oluşsun diye vermiştim.farklı bir tarz ile yaklaşmak istemiştim.Normalde hep oval hatta keskin bir kontürle girmek istememden oluşan durum.Şimdi söylediklerine göre deformasyonda bebek yüzlü tipi buruşuk hale getiriyor. 
 

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6916
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: keloğlan kafa pozları
« Yanıtla #5 : Haziran 23, 2009, 12:22:10 ÖS »
alışılmışın dışında bir keloğlan olmuş... eline sağlık
umarım devamını getirirsin...

+ dudakla biraz daha etli olabilirdi...
+ göz yuvalarıda küresel...
  • 3D Generalist

Çevrimdışı 3d-anim

  • Üye
  • **
  • İleti: 246
    • Profili Görüntüle
Ynt: keloğlan kafa pozları
« Yanıtla #6 : Haziran 23, 2009, 16:23:26 ÖS »
</object><p> from Erdal DEMİR on Vimeo.</p>

maxde modelledim.
Animasyon için maya mı max mi kararsız kaldım.
Animasyonda da büyük beklentim yok .Kısa bir yurume veya bir aksiyon olabilir.


Çevrimdışı eydi

  • Üye
  • **
  • İleti: 828
    • Profili Görüntüle
Ynt: keloğlan kafa pozları
« Yanıtla #7 : Temmuz 01, 2009, 10:53:16 ÖÖ »
üfffff bu korkunç çocuk keloğlanmı? :)

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6916
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: keloğlan kafa pozları
« Yanıtla #8 : Temmuz 01, 2009, 10:54:44 ÖÖ »
üfffff bu korkunç çocuk keloğlanmı? :)

yorumun çok samimi olmuş :)
  • 3D Generalist

Çevrimdışı huseyinoz

  • Üye
  • **
  • İleti: 381
    • Profili Görüntüle
    • animanya
Ynt: keloğlan kafa pozları
« Yanıtla #9 : Temmuz 01, 2009, 13:52:37 ÖS »
Hızlıca anatomik olarak gördüklerim;
zbrush kafa modeli için, göz altı torbaları yaşlı gösteriyor, dudak hareketlerinde yanaklarda keskinlikler bu kadar olmamalı, çene biraz daha küçük ve sevimli olabilir.
Zbrush bu karakter için uygun bir morphing deneme programı eğil bence, morphta en önemli şey topoloji, ayrıca göz yuvarı ile temasları es geçmemek lazım, en güzeli bir 3d programında blend shape leri hazırlamak, daha kontrollü olur.

vücut için; proporsiyonlar biraz sıkıntılı, animasyonda ne yapsan sorunlu görünecektir. tavsiyem beli biraz yukarıya almak, kolları biraz omuz hizasına çıkarmak, koltuk aldı ve pelvis kısımlarını dar tutarak rig i kolaylaştırmak.

ve biraz daha anatomi çalışmak gerek sanırım nacizane  ::)

Çevrimdışı 3d-anim

  • Üye
  • **
  • İleti: 246
    • Profili Görüntüle
Ynt: keloğlan kafa pozları
« Yanıtla #10 : Temmuz 01, 2009, 14:58:34 ÖS »
teşekkürler hüseyin.
Dikkatlice okudum. Morf için tavsiyelerine uyarım. Vücüt oranları sıkıntılı demişssin ama karton tarzında bu oranları hangi esasa göre belirleniyor bir türlü anlamadım.Varmı karton tarzı vucut oraanları iyi olur benim için.
Şalvar olduğundan ve biraz dökümlü kalması gerektiğinden pelvis kısmını dar tutamadım.Maya da anime denemeleri yaptım rig de pek sıkıntı olmadı aslında.

Anatomi konusunda ise tabiki iddialı değilim. Ama uzun zaman dır hep üzerinde durdum. http://erdal3d.blogspot.com adresinden anotomik çalışmalarım da var. Anatomi bilgi seviyemi ordan görebilirsiniz.

Tekrar teşekkür ederim.

Çevrimdışı huseyinoz

  • Üye
  • **
  • İleti: 381
    • Profili Görüntüle
    • animanya
Ynt: keloğlan kafa pozları
« Yanıtla #11 : Temmuz 01, 2009, 15:13:19 ÖS »
Güzel işler eline sağlık.

Çevrimdışı 3d-anim

  • Üye
  • **
  • İleti: 246
    • Profili Görüntüle
Ynt: keloğlan kafa pozları
« Yanıtla #12 : Temmuz 02, 2009, 17:14:53 ÖS »
ellerdeki tuhaflığı düzelttim ama vimeo daki video daha güncellenmedi.
Maya animation trax ile walk süresi uzatıldı.

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6916
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: keloğlan kafa pozları
« Yanıtla #13 : Temmuz 02, 2009, 18:33:41 ÖS »
daha böyle hopbili hopbili, neşeli, zıplaya zıplaya yürüse?
yert sert basa basa, adam dövmeye gidiyor gibi

ellerin ignore ediyorum...
  • 3D Generalist

Çevrimdışı 3d-anim

  • Üye
  • **
  • İleti: 246
    • Profili Görüntüle
Ynt: keloğlan kafa pozları
« Yanıtla #14 : Temmuz 03, 2009, 01:54:55 ÖÖ »
Su aralar tatile çıkmadan boşlukta animasyon öğrenmeye çalışıyorum.Şimdilik animation Sorvivor Kit's DVD lerinden bir kaçına göre yürüme derslerini taktik etmeye çalışıyorum.

Sizin söylediğiniz tarz daha komplex bir yürüme tarzı ki animation flex walking tarzı.O nu da mutlaka çözmem lazım ama şimdilik basic walk ı tam çözemedim daha.Aslında bait bir kaç taktiği var ama programda bazen sorunlar çıkıyor ,mesela ellerin saçmalaması gibi.

Burdaki yürümede frame rate 24per/secont ve her contack poz 3 frame göre hazırlandı o yüzden çok hızlı olmuş yürüme.Ayrıca maya da hazırladığımdan key tangentlerini de incelemem lazım.Yavaş yavaş olacak bir şeyler. Çok hoşlandım animasyon yapma işinden.Ve dvd lerin faydasını da görecem umarım.