Bu tırtıklanma Haluğun dediği gibi smooth'dan kaynaklanacağı gibi
2d shape'den gelen vertex sayısına'da bağlı.
senin uygulamana göre cevap verirsek;
1- max'e büyük ihtimalle autocad'den bir çizim almışsın ve çizimi direk kullanarak extrude etmişsin.
a- Çizimi içe aktarırken import seçeneklerinde curve steps ve auto smooth seçeneklerini değiştirerek uygun ayarı tutturabilirsin.
b- çizim aktarıldıktan sonra direk çizimi değilde maxin shape'leri ile çizimi tekrar çizerek ilerleyebilirsin. (2.seçenekte anlattım)
2- shape olarak donut'u kullanmışsın ve extrude etmişsin daha sonra da convert etmişsin.
Donut'ı çizerken interpolation seçeneğinde adaption seçeneğini işaretle. Vertex sayısı artacağından kırılım azalır. Smooth artar.
3- Modeline baktım arada kalan kısım sadece smooth'u bozuk. Autosmooth vermek yerine bozuk face'leri seçerek tek bir smooth numarası verebilirsin. Tabi diğer alanların face numaraları farklı olacak.
Böylece sadece o alana özel bir smooth oluşturur ve kırıklıkları düzeltirsin.
Ama haluğun verdiği gerçekten en kolay yol. ve tuşa bile basmana gerek yok