İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - MaynusZero

Sayfa: [1] 2 3 ... 14
1
Filmler / Mankenli araba reklamı
« : Aralık 27, 2012, 16:34:20 ÖS »
Arkadaşlar ben bir-iki hafta önce gösterimi durdurulan mankenli araba reklamını bulamadımda. Hani vitrinde duran manken araba geçince ona bakıyordu. Güzel bir müziği vardı. Aradım aradım bulamadım Neydi acaba. Opel Astra diye aradım yine bulamadım! Bir fikti olan?

2
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: Maça Doğru (Olivon)
« : Ağustos 21, 2011, 16:32:31 ÖS »
Fantastik.
 Söyelene bileceklerin en iyisi.

3
İş İlanları / Ynt: Final Cut editörü arıyoruz
« : Ağustos 21, 2011, 16:27:04 ÖS »
Savaş bey bu konuda sizlere şans diliyorum. Türkiyede hele özellikle bu durumda iyi derecede Final Cut Pro bilen bir insan bulmak bana ilginç geliyor. İlginç diyorum çünkü zor değil ama
insanlar artık bu alanda bıraktılar gibime geliyor. Üniversitedeyken 3dmax kullanıp üniversite bittikten sonra farklı alanda çalışanların durumu gibi. Sizin aradığınız tip bu alanda daha öncede çalışmış ve belki bir ihtimal 10 yıl gibi bir tecrübeye sahip biri. Kolay gelsin demek istiyorum.

4
Demekki maya mayalanmaya hazır.

5
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: Dika reklam filmi
« : Nisan 13, 2011, 17:28:03 ÖS »
Canım DPTyi bitirip DİKA yaptılan demek ki... Reklam güzel olmuş ama DİKA beni üzdü......

6
Ses ve Müzik / Ynt: Film Müzikleri
« : Nisan 13, 2011, 16:52:25 ÖS »
Sound forge mi kullandın yoksa başka bir yazılımmı. Birde müziklerini dinleyemiyorum. Sebebini bilmediğim bir durum yüzünden.
Ayrıca Goldwave de güzel yazılımdır. Bunları kullanıuyormusun?

7
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: Manzara
« : Mart 19, 2011, 16:37:13 ÖS »
Harika ressam gibi çizmişsin. Senden gökyüzünü farklı bir çıktıda fbx formatında istiyorum. :))

8
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: Eski Sokak 11
« : Ocak 31, 2011, 16:30:26 ÖS »
Holiwud 3d tasarımcıları bile bukadar iyi iş çıkaramaz. Sana şapka çıkarıyorum.

9
Maya / Ynt: Maya ile oyun yapımı
« : Temmuz 10, 2010, 17:15:47 ÖS »
Dede bu konuda örnek kod yollaya bilirim.

İlk önce mayada bir model çiz ve bunu fbx olarak içinde amerikan ASCII kodları içeren bir adla kaydet. Daha sonra

http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=561534

ve

http://www.conorgraphics.com/?page_id=5

adreslerinde neyi nasıl yapacağını anlatan kodlar mevcut. Tabi ilk önce AutoDESK FBX viewer yüklemelisin.

Ayrıca DirectX SDK June 2010nuda indirmen lazım.

Kolay gelsin.

10
Genel Sohbet / Ynt: The Force Unleashed II
« : Haziran 17, 2010, 18:44:28 ÖS »
Kotordan sonra iyi star wars oyunları çıkmaya başladı.

11
WIP / 3D / Ynt: naturmort
« : Mayıs 12, 2010, 18:50:15 ÖS »
her türlü kültürel uğraşta olduğu gibi, kişiye maddi çıkar, statü, prestij getirmeyecek etkinlikler(işler), kimi sorunlarla ve ön yargılarla yüzleşmek durumunda. kültürel alanda üreten kişi  için yaptığı işin  karşı tarafta hobi olarak algılanması sanırım en  rahatsız edici olanlarından biri.

Yok be uzak be. İstersen ticari yap yinede eleştirileceksin. Geçenlerde benim başıma geldi niye uğradığımı şaşırdım. Çevremdeki bütün kişiler bana karşı döndüler. Bende kestim ilişiğimi. Yaptığın işler güzel. Daha da fazlası gelir elinden. Ellerine ve bilgisayarına sağlık.

12
İşletim Sistemi / Ynt: Win 7 explorer crash
« : Mayıs 12, 2010, 18:47:40 ÖS »
"Uzaktan işlem çağrısı" RPC hatası alıyorsun. Bu genellile Remote Procedure Call fonksiyonlarında sapıtma olduğunda olur. Benimde başıma gelmişti buna benzer. Maalesef yapabileceğin bir şey yok. Birde şöyle bir düzeltme vardı:
herbir klasörde desktop.ini diye bir dosya var ona ilgili parametrelerini ekleyek halledebiliyordun.


Diğer bir problem Bende Aero sürekli sapıtıyordu. Onuda Windows Klasik görünüme çevirince düzeldi. Diğer bir işlemde klasör ayalarlarını her bir klasörün ayarlarını hatırla seçeneğini iptal ederek düzeltebilirsin. Yok bunlar bana göre değil dersen format gözüküyor.

13
Doğru olduğuna inan(a)mıyorum!!! Bence abartılı bir sayı. Çünkü bu kadar parasız bir ortamda 112 lira bir oyuna para vermek anlamsız. Aklıma gelen özel PS3 çalıştıran kafeteryalar ile üniversitelerin PS3 salonları için yapılan satış oldu.

14
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: Anadol stc concept Mk2
« : Ocak 27, 2010, 15:15:12 ÖS »
A(sto)nadol Martin olmuş

Vantageye benziyor. Birazcıkta diğer modeline. Aslında tam kopya desem daha doğru olucak.

Ellerine sağlık yine. Sonuçta bir iş çıkarmışsın.

15
Donanım / Ynt: ati mi - nvidia mı ?
« : Ocak 09, 2010, 15:35:10 ÖS »
Bende birşeyler yazayım:

NVidia ile ATİ farklı çipsetler kullanırlar. Çalışmaları hemen hemen benzer gibi gözüksede farklıdır.

Ati yatay haç yüzey kaplama metodunu kullanırken NVidia dikey haç kaplama kullanır. Buda çalışma farklılıklarının 1.cisidir.

Gölgeleme farklılıklarıda cabası: NVidia hem D3DX HLSL kullanmasına rağmen kendine ait ayrıca bir gölgeleme dilide var: CG dili.
ATİ ise tamamen apiye sağdık kalmıştır. HLSL 1.0 --- 5.0 a kadar bütün komutlarıdestekler. Gerçi bütün komutları desteklediğinden emin değilim ama...

ATİ Mayada performans şovu yapar NVidia 3dsmaxda :P~;

Halbuki bu iki yazılımda Autodesk ürünü olmasına rağmen :)

Baya ilginç bir durum.

LWde hiç denemedim.

ATİnin şöyle bir özelliği var. DX11 ile gelen gölgeleme hesaplama özelliği sayesinde sadece ekran kartını kullanarak render çıktısı alabilir. NVidia şimdilik alamaz? Ama ileride çıkartacağı uyumlu ekran kartlarıyla alabilir.

Neyse şimdilik bu kadar. Daha sonra tekrar yazarım.

16
İş İlanları / Ynt: freelancer Montaj Operatörü
« : Ocak 09, 2010, 15:28:27 ÖS »
Özellikle FinalCut pro kullanman seni rakiplerin karşısında daha çekici hale getirecektir. Bol şans dilerim.

17

So hali.. dağları değiştirdim. Birazdaha Işıklandırmaya özenip. Global ridosity Kullandım.

Tam anlamıyla harika. Renderına sağlık.

18
En güzeli yazılımların 64 bit sürümlerin yaygınlaşması...

Tamamen katılıyorum. 64-bit yazılımlar daha verimli çalışıyorlar. Ben program derlemesi yaparken derlenen kodların 4gb lık belleğe ulaşması için küçük bir ayar yapıyorum. Bu ayarlar istenilen miktarda bellek alanı kulanılabiliyor. Normal derlemede 2gb ile sınırlı buda biraz sıkıcı.

İlgilenen arkadaşlar için:

http://www.microsoft.com/whdc/system/platform/server/PAE/PAEmem.mspx

Derleme bayrağı için:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/wz223b1z(VS.80).aspx

Çok işe yarıyorlar.

19
DOF ayarlamaların biraz abartı 0lmuş. Soldaki ağacın yaprakları çok keskin iken arkadaki dağın görünümü fazla bulanık. Bunun dışında güneşin konumu ile kırılmalarının pozisyonu yanlış. Ellerine sağlık yine güzel yapmışsınm ama biraz daha dikkatli olman lazım. Kolay gelsin.

20
İşletim Sistemi / Ynt: windows 7 (64 bit) ve openGL sorunu?
« : Aralık 05, 2009, 16:07:38 ÖS »
Bendede ekran kartı sürücüsü hatası verdi. Neymiş efendim: atimdkag.sys gibi bir dosyada hata varmış. Yerim ben seni. Anında sildim win7yi. Windows 7 intel ve nvidia optimizeli daha önceki yazılardada bunu yazmışlardı. MS ve NVidia birlikte çalışıyor diye. Sıktı artık bu birlikletikler. Ben hangi donanımı alacağıma MS ve NVidida karar veremezki. Nedir bu uyumsuzluk eksiklik problemleri.

Sayfa: [1] 2 3 ... 14