Gönderen Konu: Zbrush 4R8 ve Maya ile Oyunlar için 3D Modelleme Eğitimi  (Okunma sayısı 1781 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ibrahimarsl

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Zbrush 4R8 ve Maya ile Oyunlar için 3D Modelleme Eğitimi
« : Haziran 11, 2018, 16:02:01 ÖS »
Selamlar bir süredir üzerinde çalıştığım eğitim seti sonunda yayınlandı.

İçeriğinden bahsetmek gerekirse
Bu eğitim setinde bir modelin oyunlar için yapım sürecini bütün aşamaları ile öğreneceksiniz. Ayrıca en basit objeler ile başlayıp her bölümde daha zorlu bir objenin işlenişini öğreneceksiniz. Maya,Zbrush, 3D-Coat , X-Normal , Marmoset Toolbag programlarını bu eğitim setinde uygulamalı olarak görecek ve öğreneceksiniz.Bir modelin düşük poligona aktarılmasını doku ile boyanmasını ve kompozisyon oluşturarak render alınmasını öğreneceksiniz.

Tanıtım Videosu


Bu kurs Size neler katacak?
  • Zbrush'ı aktif bir şekilde kullanmayı ve modelleri detaylı şekilde işlemeyi öğreneceksiniz.
  • Marmoset Toolbag ile kompozisyon oluşturmayı, ışıklandırmayı, ve render almayı öğreneceksiniz.
  • 3D-Coat ile düşük poligon objeyi el boyaması olarak boyamayı ve üzerine doku aktararak boyamayı öğreneceksiniz.
  • X-Normal ile yüksek detaylı objeyi düşük üzerine aktarmayı öğreneceksiniz.
  • 3D-Coat ile yapılan dokunun bake edilerek çıktı alınmasını öğreneceksiniz.
  • Maya ile Simetrik ve asimetrik yüksek detaylı objeleri re-topology yapmayı öğreneceksiniz.
  • Zbrush'ta Symmetry aracını ve Radial symmetry aracını aktif biçimde kullanacaksınız.
  • Maya ile Unwrap Map Açılımını yapmayı öğreneceksiniz.
  • Maya ile modelleme teknikleri öğreneceksiniz.
  • Zbrush'ta birçok fırçanın kullanımını öğreneceksiniz.
  • İnsan yüzünün detaylarını öğrenecek ve modelleyeceksiniz.
  • Zbrush'ta Dynamesh kullanarak yüksek detaylı formlara yeniden şekil vermeyi öğreneceksiniz.
  • Zbrush'ta maskelemeyi öğreneceksiniz.
  • Zbrush'ta Subtool menüsünü ve alt menülerini öğreneceksiniz.
  • Maya'dan Zbrush'a model aktarımını ve yüksek detaylı modelin maya'ya geri aktarımını öğreneceksiniz.
  • Decimation Master ile Manuel ve otomatik re-topology metodlarını öğreneceksiniz.

Kursa buradan ulaşabilirsiniz.
https://www.udemy.com/zbrush-4r8-maya-oyunlar-icin-3d-modelleme-kursu/


  • 3D Generalist