Modelin ile ZBrushta oynadıktan sonra 1. seviyedeki modelini (yani aslında ilk import ettiğini) geri export edip, maplerini ona atarsan daha verimli sonuç alırsın.
SedData nın dediği gibi modelin low poly olduğu için ZBrushta oynarken base meshinde değişiklik yapmışsın muhtemelen, o yüzden maplerin tam oturmuyor gibi gözüküyor bu karelerden
Bu her zaman doğru seçenek olmayacaktır.
Örneğin modeliniz riglenmiş ve animasyon sürecine girmiş bir model ise zbrushta deformasyona uğramış mesh ile orjinal meshi 3d programınızda yer değiştirmek o kadar kolay olmayacaktır. Profesyonel iş akışında bu durumla sık sık karşılaşabilirsiniz.
Zbrushta modelle oynamaya başlamadan önce Tool> Morph Target'ten StoreMT butonuna tıklayarak orjinal meshinizi Morph Target olarak kaydederseniz, displacement ve normal map çıkartırken bu meshi Level 1'de geri çağırıp, mapleri orjinal mesh'e göre oluşturabilirsiniz.
Morph Target olarak eklemeyi unuttuysanız, modelin ana yapısını zbrushta bozmamış olmanız koşulu ile; Level 1'de ike orjinal meshi deformasyona uğramış modelin üzerine Import edersiniz ve hemen ardından map'lerinizi oluşturursunuz.
Bu ikinci opsiyonda unutmamanız gereken şey, orjinal mesh'i Import ettikten sonra Geometry alt menüsünde SDiv sliderını yukarı levellere çıkarırsanız modelinizin üst levellerdeki bazı detaylarını kaybedersiniz.
O yüzden bu işlemi sadece displacement ve normal map çıkarırken yapmanızı, ve öncesinde zbrush dosyanızı kaydetmenizi öneririm.