Sayısal Görsel Efekt ve Bilgisayar Grafiği Forumu - SineFX

3D Yazılımlar => Diğer 3D Yazılımlar => Konuyu başlatan: vertexus - Ağustos 30, 2019, 03:24:43 ÖÖ

Başlık: Substance painter'da bu texture'ı nasıl yapabilirim?
Gönderen: vertexus - Ağustos 30, 2019, 03:24:43 ÖÖ
Merhaba arkadaşlar,
Substance painterda aşağıdaki ayakkabı modelinin texturelarını hazırlamam gerek fakat delikler bir türlü fotoğraftaki gibi olmuyor.
Bana yollanan modelin uv'sini açıp substance'ta boyamaya başladım fakat deliklerin olduğu kısım sırt sırta 2 ayrı parça olarak modellenmiş ve deliklerin texture ile halledilmesi isteniyor.

Opacity maplerlerle denedim kısmen işe yaradı ama deliklerden alttaki modelin iç yüzeyi gözüküyor birde diğer yüzdeki deliklerle aynı hizada olmuyor.

WebGL modeli olarak kullanılacak.Sizce nasıl bir yol izlemem gerek.
(https://404store.com/2019/08/30/7-Creators3DPlatform.png)
(https://404store.com/2019/08/30/delikler6275f.jpg)
(https://404store.com/2019/08/30/gelenmodel.jpg)

.
Başlık: Ynt: Substance painter'da bu texture'ı nasıl yapabilirim?
Gönderen: vertexus - Ağustos 30, 2019, 16:14:49 ÖS
Çözüldü.Substance'ta öyle gözüküyormuş.Webgl wiever ile modeli açınca düzeldi.