Gönderen Konu: Agni's Philosophy - FINAL FANTASY REALTIME TECH DEMO  (Okunma sayısı 6979 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Gokhan Sonmez (LW3D)

  • Boş İşler Bakanı
  • Uzman
  • *****
  • İleti: 4811
    • Profili Görüntüle
    • http://www.gokhansonmez.com
Agni's Philosophy - FINAL FANTASY REALTIME TECH DEMO
« : Haziran 07, 2012, 15:31:42 ÖS »


Agni's Philosophy -- FINAL FANTASY REALTIME TECH DEMO


    AGNI'S PHILOSOPHY (herein referred to as the demo video) was produced with LUMINOUS STUDIO, Square Enix's game production environment (engine) for creating next generation quality games. The LUMINOUS STUDIO engine is currently in development internally at Square Enix.

    Thanks to the LUMINOUS STUDIO engine, the demo video can depict high quality "real time computer graphics" (*1) at the same level as "pre-rendered computer graphics" (*2). The fine details of the characters, who express life-like humanity, are showcased through their rich facial expressions, subtleties of their pupils and hair, and their brilliantly flowing garments. The characters, along with the vibrant monsters, transport the viewer into the world created by the LUMINOUS STUDIO engine.

    Furthermore, the demo video production was created through the lens of the FINAL FANTASY series, where ancient magic and advanced science coexist in a near-futuristic world. The video depicts a life-changing encounter for our heroine, the magic-wielding protagonist Agni.






for more info : http://www.agnisphilosophy.com/en/index.html
« Son Düzenleme: Haziran 07, 2012, 15:37:12 ÖS Gönderen: LW3D »


  • 3D Generalist

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6916
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: Agni's Philosophy - FINAL FANTASY REALTIME TECH DEMO
« Yanıtla #1 : Haziran 07, 2012, 16:55:26 ÖS »
yuhannesburg ama motion blurlar çok bozmuş... sonlara doğru artması kopartıyo izleyeni filmden

3dsmaxteki image mblur gibi kaitesiz gözüküyor
  • 3D Generalist

Çevrimdışı stuck

  • Global Moderator
  • Deneyimli
  • *****
  • İleti: 2431
    • Profili Görüntüle
Ynt: Agni's Philosophy - FINAL FANTASY REALTIME TECH DEMO
« Yanıtla #2 : Haziran 07, 2012, 22:18:01 ÖS »
Bir kola şişesi gördüm sanki.
  • Illustrator

Çevrimdışı Gurkan

  • Üye
  • **
  • İleti: 456
    • Profili Görüntüle
    • www.gurkanyilmaz.net
Ynt: Agni's Philosophy - FINAL FANTASY REALTIME TECH DEMO
« Yanıtla #3 : Haziran 07, 2012, 23:04:48 ÖS »
yeni nesil cikincaya kadar oyun oynamayi askiya aliyorum :P
  • 3D Animator

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6916
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: Agni's Philosophy - FINAL FANTASY REALTIME TECH DEMO
« Yanıtla #4 : Haziran 08, 2012, 09:59:07 ÖÖ »
alper +1

adamlar realtime motorun imkanlarını göstermek için sonuna kadar kasmışlar... ha mocap ha keyframe pek farketmez derim... ama square enix'in önceki çalışmalarını göz önüne alınca hareketler büyük ihtimalle mocaptır...

"seddata1" arkadaşım, "...keyframe geçişler katıdır..." derken tam kastını anlamadım... şimdi bluesky / ice age'teki sincapın hangi hareketindeki geçiş katı?

belki şu söylenebilir... keyframe hareket çoook kontrollü... mocap daha doğal ama mocap'ı da işlemek zorundasın... gerçek hareketi kayıpsız, tertemiz ve pürüzsüz bilgisayara aktarmak mümkün değil ki
  • 3D Generalist

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6916
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: Agni's Philosophy - FINAL FANTASY REALTIME TECH DEMO
« Yanıtla #5 : Haziran 08, 2012, 20:16:58 ÖS »
iste animasyondan bu yuzden keyif aliyoruz?
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Gokhan Sonmez (LW3D)

  • Boş İşler Bakanı
  • Uzman
  • *****
  • İleti: 4811
    • Profili Görüntüle
    • http://www.gokhansonmez.com
Ynt: Agni's Philosophy - FINAL FANTASY REALTIME TECH DEMO
« Yanıtla #6 : Haziran 09, 2012, 18:11:05 ÖS »
Bir çalışmanın mocap olup olmadığını anlamak çok güç değil...Zorluk hibrit melez bir yöntem kullanıldığında ortaya çıkıyor. Bu başlıktaki videoda bazı sahnelerde mocap hissiyatı var. Ama tam olarak bir performance capture mevcut mu? Bunu bilmek oldukça zor. Özellikle yüzde...

Ama bunun ötesinde bir ayrım var kanımca... Birazda projenin tarzıyla yapısıyla alakalı bir yaklaşım... Çoğu cinematik ya da video oyununda mocap kullanılır ve karakterlerde, mekanlarda buna uygundur. İzleyicinin beklentiside bu yöndedir ve insanı rahatsız etmez. Bu başlıktaki çalışma mocap ya da keyframe animasyon olsun, tarza uygun bir yapısı var... Diğer örnek ise mocap ile canlandırılsa (ki çok zor...vucut oran ve orantıları sıkıntılı) olmazdı...

Bu nedenle ben mocap diye bir çalışmayı küçüksemeyi ya da mocap işte olmamış demeyi ya da tersini, keyframe diye iyi olduğunu iddia edecek yaklaşımı çok haklı bulamıyorum. Her canlandırma yöntemi, kendi çöplüğünde öter :)
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Gokhan Sonmez (LW3D)

  • Boş İşler Bakanı
  • Uzman
  • *****
  • İleti: 4811
    • Profili Görüntüle
    • http://www.gokhansonmez.com
Ynt: Agni's Philosophy - FINAL FANTASY REALTIME TECH DEMO
« Yanıtla #7 : Haziran 10, 2012, 00:13:43 ÖÖ »
amacımız kişisel doğruluk yanlışlık değil... Umarım bir yanlış anlaşılma olmamıştır. Çoğu zaman yazarken ifade etmek istediğimizi tam aktaramıyoruz. Açıklık getirebilme şansı herkes için faydalı ve önemli... Bu nedenle yazmıştım...

  • 3D Generalist

Çevrimdışı Gokhan Sonmez (LW3D)

  • Boş İşler Bakanı
  • Uzman
  • *****
  • İleti: 4811
    • Profili Görüntüle
    • http://www.gokhansonmez.com
Ynt: Agni's Philosophy - FINAL FANTASY REALTIME TECH DEMO
« Yanıtla #8 : Haziran 10, 2012, 01:07:59 ÖÖ »
Alper, 2000 yılı öncesi ve 2000 sonrası bilgisayar dergilerinde CG ile yazılan yazıları takip ettiysen ve röportajları okuduysan, söylediklerinin birçok defa konu edildiğini görürsün. Bu forumda da çok konuştuk bunları. Aynı şeyleri geri sarıp her mocap başlığında tekrar etsek, ilerleme kaydetmemiz mümkün olmaz. Kaldı ki bu sistemler bile 1 ay öncesinden çok daha farklılar. Siggraph'dan sonra daha da farklı olduğunu göreceğiz...

Başkalarının deneyimlerinden öğrenmekte zorunda değiliz elbet... Bu forumdaki arkadaşlardan optik mocap sistemine sahip olanlar var...Kullananlar var... Kaldı ki, bu forumdaki birçok kişi mocap cihazını kullanmamış olsa da mocap datalarıyla uğraşmıştır. Çoğu Carnegie Melon'un veri tabanından gelen mocap verilerinin çok temizlenmeden sunulduğunu görüp elle edit edenlerde olmuştur. Temiz olsa bile kendi karakterlerine uyguladıkları zaman vücut oranlarındaki uyumsuzluğu nedeniyle sorunlar yaşamışlar, retarget ederken debelenmişlerdir.

Senin kastın mocap oturumu sırasında verinin kaydıyla ilgilenen olmadıysa...ki sanmıyorum, neredeyse hiçbir stüdyoda bunu canlandırmayla ilgilenen kişiler yapmazlar. Çoğu mocap sistemine bile sahip değil. Bu konudaki profesyonel kurumlara başvuruyorlar (House of Moves). Moven gibi sistemlerle bazı stüdyoların kendi kullanımları için aldıklarınıda görüyoruz. Mocap artık öyle ulaşması zor, birşeyde değil. Webcam ile bile çalışanları var.

Tüm bunların ışığında mocap ile ilgili fikir beyan etmek için bahsettiğin 1.el konusunda şüphelerim olduğunu ifade etmeliyim. Birinci el sensin, benim, herbap, setdata ya da gurkan (ismini saymadıklarım kusura bakmasın) forumdaki arkadaşlar, kullanıcılar.

Not: kaynaklarımızı web, forumlar ve DVD kamera arkaları sanıyorsan yanılıyorsun :)
  • 3D Generalist