Gönderen Konu: Ensar Yanar - Zbrush/Mudbox çalışmaları 2013  (Okunma sayısı 23975 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı turx

  • Üye
  • **
  • İleti: 520
    • Profili Görüntüle
    • Instagram
Ensar Yanar - Zbrush/Mudbox çalışmaları 2013
« : Şubat 06, 2013, 11:47:03 ÖÖ »
Herkese merhaba.

Son günlerde atılan işler, açılan başlıklar sonunda beni de gaza getirdi =)

zbrush / mudbox 3d skeçlerimi, yaptıkça bu başlık altında paylaşmaya çalışacağım.

Umarım keyif alırsınız.


Hadi bismillah =)





Edit: Konu başlığını değiştirdim.
« Son Düzenleme: Şubat 07, 2013, 19:10:41 ÖS Gönderen: turx »


  • 3D Character Artist

Çevrimdışı NiyOo

  • Üye
  • **
  • İleti: 667
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık 2013
« Yanıtla #1 : Şubat 06, 2013, 11:56:26 ÖÖ »
Yani :) , görelim artık bişeyler .
Eline sağlık Ensar...

Çevrimdışı gandalf

  • Üye
  • **
  • İleti: 180
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık 2013
« Yanıtla #2 : Şubat 06, 2013, 13:38:22 ÖS »
Özlemişiz Ensar çalışmalarını. Devamını da bekliyoruz. :)

Çevrimdışı CO2

  • Üye
  • **
  • İleti: 214
    • Profili Görüntüle
    • Çağatay Özkan Karakter Animatörü
Ynt: karışık 2013
« Yanıtla #3 : Şubat 06, 2013, 13:48:31 ÖS »
Çok klas bir iş. Fakat konu başlığı biraz daha iyi seçilmeli bence. karışık 2013??

Elinize sağlık.
  • 3D Animator

Çevrimdışı VerteX

  • Üye
  • **
  • İleti: 815
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık 2013
« Yanıtla #4 : Şubat 06, 2013, 14:10:26 ÖS »
Gözün açık veya kapalı modellenmesinin avantaj/dez avantajları var mıdır ?

Çevrimdışı turx

  • Üye
  • **
  • İleti: 520
    • Profili Görüntüle
    • Instagram
Ynt: karışık 2013
« Yanıtla #5 : Şubat 06, 2013, 14:15:46 ÖS »
Niyazi, Atilla, çok teşekkür ederim =)

Çağatay, çok teşekkür ederim. 
Haklısın, başlıktan ilk görüşte bir şey anlamak zor. Forumda önceki yıllarda da 3d skeç paylaşımlarımı yine karışık I,II,III diye paylaşmıştım. Bilen arkadaşlar açısından da nostalji olur düşüncesiyle yine aynı başlığı attım =)


  • 3D Character Artist

Çevrimdışı turx

  • Üye
  • **
  • İleti: 520
    • Profili Görüntüle
    • Instagram
Ynt: karışık 2013
« Yanıtla #6 : Şubat 06, 2013, 14:21:33 ÖS »
Gözün açık veya kapalı modellenmesinin avantaj/dez avantajları var mıdır ?

Açık modellenmesi daha avantajlı rig açısından. Referanssız çalıştığımda kapalı gözü yüzün diğer karakteristik özelliklerine daha rahat yoğunlaşabildiğim için tercih ediyorum.

  • 3D Character Artist

Çevrimdışı VerteX

  • Üye
  • **
  • İleti: 815
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık 2013
« Yanıtla #7 : Şubat 06, 2013, 14:27:29 ÖS »
Teşekkürler, iyi çalışmalar.

Çevrimdışı PloKoon

  • Üye
  • **
  • İleti: 462
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık 2013
« Yanıtla #8 : Şubat 06, 2013, 14:49:48 ÖS »
ben özledim ama creature larını değil yaptığın ünlüleri özledim Ensar
( : eline sağlık

Çevrimdışı turx

  • Üye
  • **
  • İleti: 520
    • Profili Görüntüle
    • Instagram
Ynt: karışık 2013
« Yanıtla #9 : Şubat 07, 2013, 01:05:28 ÖÖ »
ben özledim ama creature larını değil yaptığın ünlüleri özledim Ensar
( : eline sağlık

=) Eyvallah abi. Sağolasın. En kısa zamanda ünlü modelleri de yapıp paylaşacağım inşallah =)



Bu karakterden şimdilik bu kadar.
  • 3D Character Artist

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6931
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: karışık 2013
« Yanıtla #10 : Şubat 07, 2013, 09:48:25 ÖÖ »
bu yaratık ablada ünlü olma yolunda ilerliyor? :) (sulak yerde büyümüş galiba, pek gürbüz :D:D:D)
  • 3D Generalist

Çevrimdışı CO2

  • Üye
  • **
  • İleti: 214
    • Profili Görüntüle
    • Çağatay Özkan Karakter Animatörü
Ynt: karışık 2013
« Yanıtla #11 : Şubat 07, 2013, 12:44:27 ÖS »
Çok beğendim abi, sadece kaşları yakıştıramadım. Texture detayı da çok tatlı olmuş.
  • 3D Animator

Çevrimdışı stuck

  • Global Moderator
  • Deneyimli
  • *****
  • İleti: 2395
    • Profili Görüntüle
    • ozlem aksoz
Ynt: karışık 2013
« Yanıtla #12 : Şubat 07, 2013, 12:48:50 ÖS »
Elinize sağlık, karakter yaşına göre gayet dik, yani başı, iskeleti yani. :P

Renderı nerede aldınız?
  • Illustrator

Çevrimdışı rehakaraca

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık 2013
« Yanıtla #13 : Şubat 07, 2013, 18:11:32 ÖS »
Vampir mi desem yoksa yaratık mı. Ama Ensar hoş geldin diyelim .Özlemişim senin çalışmalarını çok iyi .kolay gelsin

Çevrimdışı turx

  • Üye
  • **
  • İleti: 520
    • Profili Görüntüle
    • Instagram
Ynt: karışık 2013
« Yanıtla #14 : Şubat 07, 2013, 18:46:50 ÖS »
bu yaratık ablada ünlü olma yolunda ilerliyor? :) (sulak yerde büyümüş galiba, pek gürbüz :D:D:D)

=D Lider dediğin biraz gürbüz olmalı =) Çok teşekkürler.


Çok beğendim abi, sadece kaşları yakıştıramadım. Texture detayı da çok tatlı olmuş.

Çok sağol Çağatay. Kaşların şekli mi yoksa keskin olmaması mı rahatsız eden kısmı? Fikrini almak isterim. Tekrar teşekkürler.


Elinize sağlık, karakter yaşına göre gayet dik, yani başı, iskeleti yani. :P

Renderı nerede aldınız?

Çok teşekkür ederim.
Yediğine içtiğine dikkat ediyormuş =P Şaka bir yana güçlü bir lider havası olsun istemiştim.
Renderı zbrushta aldım. Ek olarak photoshopta gölgeleri güçlendirdim.


Vampir mi desem yoksa yaratık mı. Ama Ensar hoş geldin diyelim .Özlemişim senin çalışmalarını çok iyi .kolay gelsin

Çok teşekkürler Reha. Vampir veya cadı diyebiliriz. Elimden geldiğince yeni bir şeyler yapıp paylaşmaya çalışacağım.
  • 3D Character Artist

Çevrimdışı ömer tatlısöz

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1893
    • Profili Görüntüle
    • www.omertatlisoz.tumblr.com/
Ynt: Ensar Yanar - Zbrush/Mudbox çalışmaları 2013
« Yanıtla #15 : Şubat 07, 2013, 20:28:49 ÖS »
Üsteki kırmızılıyıda görünce tamam dedim, eline sağlık güzel olmuş...Bi yandadnda tipten ürktüm be, yaratık yapılsaydı bu kadar korkunç olurmuyduki...:)  Allah böyle kadınlardan bizleri uzak tutsun...








Çevrimdışı brassi

  • Üye
  • **
  • İleti: 618
    • Profili Görüntüle
    • vimeo sayfam
Ynt: Ensar Yanar - Zbrush/Mudbox çalışmaları 2013
« Yanıtla #16 : Şubat 08, 2013, 00:41:32 ÖÖ »
evet Ensar ya. Özlemişiz. Deniz diye bir arkadaş daha var gradient effects'te o'da çok keyifli ve başarılı bir artist. Ama kahramanımın sen olduğunu biliyor.
Eline sağlık.

Çevrimdışı CO2

  • Üye
  • **
  • İleti: 214
    • Profili Görüntüle
    • Çağatay Özkan Karakter Animatörü
Ynt: Ensar Yanar - Zbrush/Mudbox çalışmaları 2013
« Yanıtla #17 : Şubat 08, 2013, 12:09:18 ÖS »
Sadece kaş doğal durmuyor abi. Yani bayanlar bazen kaşlarını tamamen aldırıp makyaj boyama kaş yaptırırlar. Ona benziyor biraz. Belki gerçek bir resimden texture şeklinde kaplanabilir. O kısmı siz daha iyi bilirsiniz. Yani şu an ben baktığımda kaşın polypainting olduğunu çok rahat algılayabiliyorum.


Ama onun haricinde 1. sınıf bir iş. Elinize sağlık tekrardan.
  • 3D Animator

Çevrimdışı kazmamurat

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 25
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ensar Yanar - Zbrush/Mudbox çalışmaları 2013
« Yanıtla #18 : Şubat 18, 2013, 18:10:37 ÖS »
Ellerin dert görmesin Ensar, müthiş iş çıkmış yine. Özlemişiz senin işleri.

Çevrimdışı Samche

  • Üye
  • **
  • İleti: 372
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ensar Yanar - Zbrush/Mudbox çalışmaları 2013
« Yanıtla #19 : Şubat 20, 2013, 16:22:57 ÖS »
 Ellerine sağlık abi çok leziz olmuş. bir hoşgeldin de benden bu arada =)