Mustafa'nın sorduğu soru üzerinden stuck'ın neden mimiklerin doğal olmadığını yanıtlayabiliriz. Her şeyden önce seçtikleri teknik bana sorarsanız en hardcore teknik. Neden diyecek olursanız mevcut bir footage'taki oyuncunun yüzüne CG bir yüz giydirmek, tamamen CG environment'a full cg bir karakteri mocap ile oturtmaktan kat kat zor. Çünkü CG bir ortamda lightning, shading, texturing vs. vs. hepsi kontrolünüz altında. Olabilecek ufak sorunları minik oynamalarla çözebiliyorsunuz lakin, mevcut bir footage'taki aktörün yüzüne CG bir yüz giydirmek, aktörün yüzündeki gazlı kalem noktalarını baz alarak bunun algoritması üzerinden karakterin mimiklerine eşitlemek ve sahnedeki shading, lightning, hdr'ı footage'a göre CG yüzü ayarlamak çok zor.
Bu yüzden Audrey Hepburn çalışmasındaki mimikler burada yok.