İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - memetemin

Sayfa: [1] 2
1
ISTFX Animasyon ve görsel efekt olarak, genellikle Salon, Platform, Tv vb... alanlarda sinema filmleri için görsel efekt çalışmaları yapmaktayız. Showreel :

Yeni sezonda çoklu projelerde çalışmak üzere sektöre, genç ve tutkulu takım arkadaşları eğitmek istiyoruz.

Çalışmalarımızın ağırlığı bir süre için, Tracking, Roto, Compositing vb..gibi alanlarda olacak.

Sonrasında ise sizin performansınıza göre çok daha büyük bir görsel efekt şirketinde kariyerinize devam etme imkanınız olacak.

Tercihimiz genelde tecrübe sahibi olmayan, öğrenmeye açık,
Görsel efekt, animasyon, grafik tasarım vb..alanlarına heyecan ve tutku besleyen takım arkadaşlarından yana.

Beşiktaş, Levent, Taksim vb... çevresine ulaşım sorunu olmayan arkadaşlar birer cv ile şimdiye kadar yaptıkları herhangi bir animasyon, showreel, test, vb… çalışmalarını aşağıdaki mail’e gönderebilirler.

memetemin@gmail.com

İlgilenen herkese şimdiden çok teşekkür ederim.
Sevgi ve Saygılarımla

2
Ellerine sağlık hocam, demek ki pandemide 20 gün değilde, bir prodüksyon sürecinde 2 yılımız olsa biz den de bir Ice Age çıkacak, umut verici bir çalışma.

3
CG Dünyasından Haberler / Ynt: Dream TV yeni ID
« : Nisan 03, 2013, 23:43:16 ÖS »
Tabiki alır ama en azından çok daha esnek ve daha geniş çerçevede işler çıkar, mograph'ta yapılanlar (TP Destekli olanlar hariç) kolay ayırd ediliyor.

4
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: Atlantis
« : Nisan 02, 2013, 20:33:21 ÖS »
Üstadım çok leziz bir iş ellerine sağlık, bu arada çıtayı yurt dışında aradığın belli :D biz nadir görüyoruz böyle işleri.

5
Animasyon Çalışmalarınız / Ynt: Bir zamanlar Osmanlı
« : Nisan 02, 2013, 20:27:39 ÖS »
Hasan on numara işler lakin takıldığım tek nokta mimari görselleştirme dışında başka bi yerde kullanılmaması gereken kamera açıları ve hareketleri.

Abi Amerika'da bir çok yapımda adamlar bazen orjinal olması için gerçek kamera ile çekimi yapıyorlar, ayrından o kamera hareketi tracklenip sahne mevcut referansa göre tekrar yaratılıyor, ve malesef ülkemizde görsel efekt, dekor vb.. gibi işlere yönetmen'den çok yapımcı karar veriyor.

Bir'de realizmi arttırmak için aslında yaratılan mekanın mevcut gün ve saatte (render istenilen saatlerde) bir referans çekimi yapılıp dokular, tonlamalar, atmosfer vb.. o referansa göre yapılsa daha güzel olur gibi.

Bu görüşlerimin hiç biri senin işçiliğinle/sanatınla ilgili değil kardeşim, anlamışsındı.

Kamera açıları ve kamera kurgusu bir dizi/film için senin çok karışmaman gereken bir olgu bence. Çünkü kamera'nın durduğu yerin, baktığı açının, yaptığı hareketin hikayenin akışı ve anlatım/kurgu mantığına göre anlamları var.

Siz küçük Emrah Nuri Alço'ya haykırırken Emrah'ı Nuri abinin bacakları arasından kovboy açı görseniz ne kadar kafanız karışırsa tarihi bir mekanı (ki kafa 1500'lere gidiyor) flycam ile atraksiyon hareketlerle gezince'de realizmini oturtamıyorsun kafanda....

6
CG Dünyasından Haberler / Ynt: Dream TV yeni ID
« : Mart 27, 2013, 21:23:06 ÖS »
Houdinist arkadaşlar çoğalmazsa uzun yıllar sürer mographın işlere etkisi, zira maya yada max de bu tip işler mographsız baya zaman alır.

7
Nuke / Ynt: nuke proje açma/kaydetme sorunu
« : Ekim 09, 2012, 01:49:27 ÖÖ »
Tavsiyem calışmanı türkce karakter kullanmayacağın ayrı bı klasore set et. Bu ve benzer sorunlar sürekli çıkacaktır yoksa. Nuke türkce karakterlere çalışabiliyor aslında ama stabil olmuyor.

8
Cinema 4D / Ynt: LOGO calismasi IDA pictures
« : Eylül 23, 2012, 05:00:30 ÖÖ »
Çok lezzetli bir çalışma,
şu vfxtalk'taki cgtalk'taki gibi yapılan çalışmanın altına kısa bi breakdown açıklaması yapsanız süper olurdu aslında.

Mesela Pyhscal render'mi yoksa AR mi Vray'mi merak içindeyim. Sonra composite çok güzel acaba AE ilemi yapıldı yoksa nuke, flame vb?..
Renkler'de çok başarılı.

9
Nuke / Foundry Nuke 7'yi duyurdu.
« : Eylül 23, 2012, 04:50:23 ÖÖ »
Tanıtım videosu


200'e yakın yeni geliştirme yapmışlar, ayrıca sanırım modelleme araçları'da eklemişler, Nuke/Mari kullanan arkadaşlar 3D programa dönmeye gerek duymayacak gibi bazı durumlarda.

RAM Playback Cache
Improved Roto Performance
Improved 2D Tracker
Improved SplineWarp Tool
Multiple 3D Improvements
Primatte 5
Upgraded PositionToPoints Tool
Upgraded Relight Tool
Improved DopeSheet and new TimeClip Node
New ZDefocus Tool
New Bookmark Feature
Deep Data & Alembic Support
FBX 2012 Support
New Format Support

10
CG Dünyasından Haberler / Pixel Farm PFDepth'i duyurdu.
« : Eylül 23, 2012, 04:45:46 ÖÖ »
2D to 3D Stereoscopic işler ile uğraşanlar mutlaka göz atsın bence.
http://www.fxguide.com/featured/pixel-farms-pfdepth-exclusive-first-look/

11
Maya / Ynt: Curve referanslı extrude
« : Nisan 29, 2012, 17:07:27 ÖS »
Tabiki var, curve'u çizip (ne tarafa doğru akacaksa extrude'ünüz.) önce extrude edeceğiniz Face'i ardından curve u seçip extrude edebilirsiniz, tuhaf bir görüntü çıkarsa channel editör'den division değerini arttırmanız gerekebilir, bir'de Extrude ayarlarından (Menüde Extrude polygon yazısının sağındaki küçük kutu) tube, curve vb.. gibi bi seçenek vardı genelde seçili gelir ama bi sorun olursa buradan arayabilirsiniz çözümü.

12
Maya / Ynt: Curve referanslı extrude
« : Nisan 29, 2012, 11:51:11 ÖÖ »
Yok kapalı curve kullanırsan hiç sorunsuz et kalınlıklı profil elde edebilirsin.

13
Maya / Ynt: Curve referanslı extrude
« : Nisan 27, 2012, 01:55:44 ÖÖ »
Nurbs surface menüsünde Extrude komutu var önce kenarlığın süpürgeliğin vb.. için yaptığın motif şeklini seçiyorsun sonra'da etrafında dönmek istediğin curve'u diğer ayarları resimdeki yaparsan sorun çıkmaz.

Kolaylıklar dilerim.

14
Adobe Photoshop / Ynt: Photoshop CS6 ve 3D
« : Nisan 26, 2012, 22:24:31 ÖS »
3D Boyama konusunda Mari, Body paint, Mudbox, ZBrush gibi yazılımlar var zaaten. Photoshop bence sadece küçük işleri hedeflemiş UVProject butonu aramamak lazım kurcalarken :D

15
Nmesh den collider edince zaaten nucleous node a baglanmiyormu

16
Nuke / Ynt: Nuke'te hareketli görüntüden adam silmek...
« : Şubat 08, 2012, 01:53:21 ÖÖ »
NukeX ile birlikte gelen Furnacore içindeki RigRemowal bu işi otomatik yapıyor siz adamın yürüdüğü çerçeveyi seçiyorsunuz o kalanını otomatik hesaplıyayıp siliyor adamı (Hareketli pixel vektörlerini bulup çıkarıyor görüntüden sanırım) tavsiye.

17
Cinema 4D / Ynt: Objeleri Kumaşla Kaplama
« : Eylül 23, 2011, 12:38:03 ÖS »
Önce poligonlarını istediğin şekilde sarılmış hazırlayıp sonra ona cloth özelliği verip denesen belki istediğin sonucu verir.

18
Cinema 4D / Ynt: mograph texture
« : Eylül 23, 2011, 12:15:35 ÖS »
Shader effector altına Multishader'i bi dene diicem ama sorun o kadar çorba olmuş ki tam olarak yapmak istediğini anlayamadım.

19
İş İlanları / Ynt: Stajyer : Motion Graphics Designer
« : Haziran 14, 2010, 22:45:17 ÖS »
Emre hoca, After Effects'e hakim olmaktan kasıtları şunu yap dediklerinde yapabilmek, ama iş senin yaptığın gibi uçuk işleri çıkarmaya gelince o zaman seninde çok iyi bildiğin gibi işin içine After Effects bilgisinden kat kat fazla şey giriyor. Yani program bilmek mesele değil iş bilmek mesele.  E zaaten stajyer diye başlık atmalarının amacı o bence.

20
İş İlanları / Ynt: Stajyer : Motion Graphics Designer
« : Haziran 14, 2010, 19:42:00 ÖS »
After effectse hakim olmak o kadar zormu yahu? Okuyan bi delikanlının 1 aylık ortamlardan uzaklaşıp eve kapanması yetmezmi? zaaten işte tecrübe istememişler ilan akıllıca koskoca fox after effects kurcalamış photoshop ta yüzburma uzmanı arayacak değil ya. Biraz asılalım genc kardeşlerim azimsiz adamın işi değil bu

Sayfa: [1] 2