İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - jesus

Sayfa: [1] 2
1
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: Kedi Animasyonu
« : Aralık 13, 2011, 16:19:01 ÖS »
eline sağlık güzel olmuş.
rig sana mı ait merak ettim.

2
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: Afrikalı avcılar
« : Haziran 28, 2011, 16:24:17 ÖS »
Acele etme. Daha sakin.

3
Programcılık/Script / Ynt: MEL nasıl öğrenirim
« : Mayıs 27, 2011, 18:13:42 ÖS »
Burası karıştı yine :)).Şu sitede tam bilgi paylaşımı olacak dedim.Yine hevesim kursağımda kaldı.Teşekkürler(!) gönül.Şimdi biri çıkıp hiç bişey olmamış gibi şu MEL hakkındaki çelişkiyi bir açıklarsa pek güzel olur.

4
herşey bir yana fazlasıyla sıkıcı geldi.(çekim teknikleri efektler vs.si için bir şey demedim)

5
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: Volcano Explosion Breakdown
« : Nisan 07, 2011, 12:19:43 ÖS »
Bi terslik var :).shake arka plana değilde uçağa ve kameraya birlikte verilmeliydi.

6
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: obese man
« : Nisan 03, 2011, 22:56:26 ÖS »
Evet saturation subdermal texture dan kaynaklanıyo olabilir.Mental rayin SSS_Skin Shaderına hakim olmaya çalışıyorum.Zamanla düzelecektir.

7
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / obese man
« : Nisan 03, 2011, 19:09:04 ÖS »
maya 2011 mental ray Zbrush 4.0

8
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: Kaleci basri
« : Mart 09, 2011, 12:04:19 ÖS »
Kalecinin "T" pozda duruyor olması incelenmesi gereken bir konu. En azından orda bir pozlandırma yapmalıydın.Yinede gösterdiğin gayret ve istek ilerlemeni sağlayacak bir durum.işlerinin Takip etmekteyim. kolay gelsin.

9
3D Studio MAX / Ynt: 3ds Max 2012
« : Mart 03, 2011, 17:08:48 ÖS »
maya 2009 versiyonunda uv açma özelliklerinde gelen yenilikler yukarıda izlediğim demodakinden hala çok basit ve daha kullanışlı(2009 versiyonundan beri yardımcı uv açma yazılımı kullanmıyorum).Bİrde hep merak etmişimdir; max neden bi özellik getirdiğinde çok fazla makyajlamakta.Bu yazan şahsı muhteremlerin bi tavrımıdır ne dersiniz? bu kadar makyajlamak programın performansını hissedilir derecede etkilemez mi?Buna nasıl dayanıyor bu program anlamıyorum.Son olarak ben pluginleri programın içine entegre etme konusunu son derece yerinde buluyorum.Hem yazılım toplarlanmış oluyor.Hemde lisanslı kullanıcılar için çok cazip bişey.

10
Genel Sohbet / Ynt: Hezarfen
« : Ocak 18, 2011, 13:16:51 ÖS »
Heh işte yine başlıyoruz. Bu başlık sayfalarca uzar gider diyecektim ki işi bilen(!) arkadaşlar toparladılar neyseki.Bu meselenin aslına burda değinmek tabiki doğru değil ama hakatende bi senaryoya "rezil" demek çok düşünülmesi gereken bi laf.Bu lafı söylerken onca harcanan emeği göz ardı etmeği bi kenera bırakalım, çizgi film böyle olur abi zaten diyebilmek çokta zor olmamalı diye düşünüyorum.Bu "aşağılamışlar yok kötü anlatmışlar ucube göstermişler ezmişler" lafları hakaten komik geliyor bana.Ama zaten öyle olur abi bu işler dediğimde tekrar, beni dinlemeyen kendi içinde doğruları olan bi zihniyet göreceğim.Gelecekte ibretlik bi zihniyet vardı böyle işte diye anlatırız bizde inşallah, Sizler gibi.....

11
Maya / Ynt: transparan ve occ kanalı,
« : Ocak 11, 2011, 13:13:41 ÖS »
evet yeni sahnede bi chacker'ı çeşitli mental ray ve maya shaderlarının transparan veya opasity kanallarına bağlayarak yaptım.Fakat bu occ yi alphaya bağlama konusunda bilgim yok.Bu konuyu biraz açarsan sevinirim stuck.

12
Maya / Ynt: transparan ve occ kanalı,
« : Ocak 11, 2011, 11:17:04 ÖÖ »
Tam olarak tekrar sorunumu yazıyorum.(maya iş yerindeki makinede kurulu olmadığı için pscreen koyamayacağım şu an)Sorunum maya mental ray Render OCC pass i alırken transparan kanalına koyduğumuz (Yaprakların kenarlarında tırtıklar boşluklar gibi) alpha yı göremiyorum.Dediğim gibi bu OCC pass te var bu sorun sadece.Compositing kısmına hiç girmedim zaten.Yukarıdaki yaprakların neden OCC passdede alphalı görünmemesi gibi sorunu daha önce yaşadım.Hala bi çözüm bulmuş değilim.

13
Maya / Ynt: transparan ve occ kanalı,
« : Ocak 11, 2011, 01:30:14 ÖÖ »
stuck seni uğraştırıyorum ama yine olmadı :(. .rla ve custon entities teki ayarları yapmış olmama rağmen.

14
Maya / Ynt: transparan ve occ kanalı,
« : Ocak 08, 2011, 14:41:04 ÖS »
bu sorunla bende daha önce karşılaşmıştım.Çözüm bende olmadı.Söylenen ayarları yapmama rağmen.Acaba shader larla ilgili bi ayarmı yapmak gerekiyor?

15
Genel Sohbet / Ynt: Avatar tadında Çanakkale Savaşı
« : Mart 04, 2010, 21:58:47 ÖS »
Eyvah eyvah!

16
3D Teknikler / Ynt: Animasyonun 12 prensibi
« : Şubat 13, 2010, 13:55:39 ÖS »
Alperin çevirilieri neden silinmiş? Biri açıklarsa çok sevineceğiz.

17
WIP / 3D / Ynt: SuperTR
« : Şubat 11, 2010, 19:48:54 ÖS »
Bu hazır riglenmiş bir model mi? Bir yerden hatırlıyorum sanki.

18
O sondaki dış ses beni benden aldı.loop'layıp 3 saat dinledim. :)

19
Arkadaşlar öncelikle yazdığınız yorumlar için teşekkür ediyorum.
Reel yapma konusunda çok deneyimli değilim.Sizin reaksiyonlarınıza göre tekrar bi gözden geçirme yapmayı düşünüyordum zaten.Yenileyince tekrar yorumlarınızı bekliyorum.Bu arada bende ders isteği olan arkadaşlar olmuş.Şimdilik çok vaktim yok ama ilerde neden olmasın.

20
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / character reel 2009 -Barış Polat-
« : Aralık 08, 2009, 19:24:43 ÖS »

Sayfa: [1] 2