Gönderen Konu: obese man  (Okunma sayısı 1282 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı jesus

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 27
    • Profili Görüntüle
    • www.coroflot.com/barispolat
obese man
« : Nisan 03, 2011, 19:09:04 ÖS »
maya 2011 mental ray Zbrush 4.0



Çevrimdışı Gokhan Sonmez (LW3D)

  • Boş İşler Bakanı
  • Uzman
  • *****
  • İleti: 4811
    • Profili Görüntüle
    • http://www.gokhansonmez.com
Ynt: obese man
« Yanıtla #1 : Nisan 03, 2011, 22:34:30 ÖS »
Biraz kanlı canlı bir abimiz...ama yinede saturation biraz fazla mı? olmuş diye sormadan edemedim... Normal/Bump ya da displacement uygulamadınız sanırım. Yüzü çok pürüzsüz görünüyor. Bu noktalara dikkat edilince çok daha iyi olacağını düşünüyorum...Tebrikler.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı jesus

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 27
    • Profili Görüntüle
    • www.coroflot.com/barispolat
Ynt: obese man
« Yanıtla #2 : Nisan 03, 2011, 22:56:26 ÖS »
Evet saturation subdermal texture dan kaynaklanıyo olabilir.Mental rayin SSS_Skin Shaderına hakim olmaya çalışıyorum.Zamanla düzelecektir.

Çevrimdışı ömer tatlısöz

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1885
    • Profili Görüntüle
    • www.omertatlisoz.tumblr.com/
Ynt: obese man
« Yanıtla #3 : Nisan 03, 2011, 23:57:46 ÖS »
uh harika!...zbrusda bizden çoktan beridir böyle güzel iş görmemiştim, eline sağlık, tebrikler...