İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - stuck

Sayfa: [1] 2 3 ... 10
1
Sohbet / Bosstown Dynamics
« : Haziran 15, 2019, 14:37:17 ÖS »
 :)


2
Sohbet / "Göktürk" filmi
« : Mayıs 20, 2019, 08:20:52 ÖÖ »
Bu yapımın bir parçası olmak isteyen çok sayıda kişi vardır eminim. Merakla bekliyoruz. :)



"İlk Göktürk" önyapım bugün 19 Mayıs 2019'da başlamış oldu. Bundan sonrası konsept tasarımdan, oyuncu, ekip, mekan seçimlerine, prop ve sanat üretimi ve (en erken 1 sene sonra) başlayacak çileli çekimler olacak. Filmin tanıtım serisini ingilizce tasarlamamın bir sebebi var. Bizim derdimizi biz biliyoruz, önemli olan başkalarının da anlaması. Bu filmi dünya sinema standartlarında yapabilmem için dünya standardı sinema bütçeleri ve yatırımcıları gerekecek. Her zaman olduğu gibi Türk seyirci ve emekçileri baştacımız olacak. Uzun lafın kısası, Göktürk çağının destansı olaylarına tüm dünya hayran olmalı.

3
Sohbet / Gig Animation -19 Mayıs'ın 100. yıl kutlaması
« : Mayıs 20, 2019, 08:15:23 ÖÖ »
Onur Çaylı'nın sayfasında paylaşımı üzerine ben de burada paylaşayım dedim. Emeği geçenlerin ellerine sağlık.  :)



"Bandırma Vapuru'nun 16 Mayıs 1919' da İstanbul'dan Samsun'a uzanan yolculuğu, Ata' mızın o tarihlerde annesine yazdığı mektubun seslendirilmesi eşliğinde hayat buldu...

Atatürk ilk defa CGI teknikleriyle, Gig Animasyon tarafından canlandırıldı.

19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı

Kutlu Olsun!"


4
Filmler / Becoming - kısa film
« : Şubat 18, 2019, 02:48:41 ÖÖ »
3 haftalık çekim 6 dakikalık bir videoya dönüşmüş. :o


5
Sohbet / Ziraat Bankası'nın Yeşilçam temalı reklamı
« : Aralık 26, 2018, 02:12:12 ÖÖ »
Çok emek var görünüyor.  :o araştırma, restorasyon, rotoskop, track, renk düzeltme, set ışığı, oyuncu seçimi... Başka neler olabilir?


6
Sohbet / kinetik tipografi - made in the middle
« : Aralık 03, 2018, 18:14:19 ÖS »
Başarılı bir kinetik tipografi örneği;



Tasarım süreciyle ilgili bilgi için --> http://www.artofthetitle.com/title/made-in-the-middle-2018/

Tasarımı yapılırken kullanılan katman sayısı...hmmm...buradakini sayamadım  :o ama 150 küsür katmanlı bir projede çalışmıştım. Bir de böyle bir şeyin ekran görüntüsü nasıl alınıyor?  ::)


8
Sohbet / "Coşkun Aral Anlatıyor"
« : Kasım 24, 2018, 19:35:12 ÖS »
Savaş muhabirliği nasıl bir şey? Fotoğraf çekmek, belgeselcilik, kimsenin gidemediği yerlerde hayatta kalma mücadelesi vermek ve hayatta kalıp bunları anlatabilmek... Böyle değerli bir kişiliğin varlığını Youtube gibi bir mecrada görmek sevindirdi.   :)



9
CG Dünyasından Haberler / Autodesk Tinkercad
« : Kasım 22, 2018, 20:28:49 ÖS »
Tinkercad 3d tasarım, elektronik ve kodlama için ücretsiz, kullanımı kolay bir 3d baskı uygulamasıymış. Öğretmenler, çocuklar, hobiler ve tasarımcılar tarafından hayal etmek, tasarlamak ve bir şey yapmak için kullanılırmış.






10
Sohbet / Stan Lee öldü
« : Kasım 13, 2018, 00:08:58 ÖÖ »
Marvel comics'in yazar ve karakter yaratıcısı Stan Lee 95 yaşında ölmüş. Renkli kişiliği ile film endüstrisinde de önemli bir yeri olan Stan lee'nin en bilinen ürünleri Kaptan Amerika, Hulk, Fantastik Dörtlü, Örümcek Adam, Daredevil. Ürettiği karakterlerin filmlerinde de konuk oyuncu olarak sık sık yer aldı.












11


Edmond Belamy'nin portresi

"Sanat eseri" olarak tanımlanmasını doğru bulmadığım gelişmedir. Bir ürünün sanat eseri olması için onu yapan bir ruhun olması ve yaşam biçiminin de buna paralel gitmesi gerektiğini düşünüyorum.


Kodlama ile üretilen işlerin desen olmaktan öte gitmeyeceğini, sanatçının ilham alıp bunu kendi çalışma ve tasarım sürecine dahil edebileceğini söylemek isterim. Sanatçının bir şey söylemek için seçtiği ifade biçimi yeri gelir kalem, Photoshop'ta yapılan bir montaj, bir video art çalışması, bir heykel vs... her şey olabilir. Buna kodlama ile oluşturulan bir iş de dahildir.

Bu anlamda kodlama ile üretilen ve yapay zeka ile üretilmiş sözde "sanat eseri" olarak tanımlanan ürüne 432,500 dolar ödemeye değer gören şahıs(lar)ın, insanlığı yok etmeye çalışan küresel güruha hizmet ettiğini düşünüyorum.


https://www.bbc.com/turkce/haberler-dunya-45987201?ocid=socialflow_twitter
https://www.nytimes.com/2018/10/25/arts/design/ai-art-sold-christies.html

12
Sohbet / Gopro- Aksiyon kameralarında stabilizasyon özelliği
« : Ekim 15, 2018, 22:09:11 ÖS »
Koreografiyi çok beğendiğim. Ürün aylar önce piyasaya çıkmış ama diğer inceleme videolarından daha iyi bir viral olmuş. Dikkatimi çekti.  :) Stabilizasyonu dijital yapıyormuş. Sesli komut gibi özellikleri de mevcutmuş.



Bu da görüntü karşılaştırmalı bir video. Çekimlerde daha profesyonel bir görünüm için düşünülebilir.


13
Filmler / Atatürk- Bir Ulusun Kurtarıcısı
« : Ekim 14, 2018, 18:39:27 ÖS »
Araştırmacı-tarihçi Sinan Meydan'ın danışmanlığında, süresinin 15-20 dk olacağı belirtilen çizgi filmin Kasım ayında paylaşılacağı söylenmiş. Merakla bekliyoruz.  :)





"Atatürk'ü anlatan ilk çizgi filmi yapmak için bir süredir çalışıyoruz. Tarih danışmanlığını Sinan Meydan'ın yaptığı ve daha birçok değerli ismin katkıda bulunduğu filmimizi Kasım ayında paylaşacağız."


https://twitter.com/animaturkcom/status/1051218276406181889
http://www.animaturk.com/

14
Filmler / Tek plan çekim - Kidding
« : Ekim 04, 2018, 03:08:17 ÖÖ »
İyi hesaplanmış bir çekim planı ve ekip çalışmasının kusursuz işleyişi...  :o


15
Daha önce yayınlanmamış 1. dünya savaşı görüntülerinin onarılıp, renklendirilmesiyle oluşturulmuş bir belgesel. Imdb sayfasında 16 ekimde Londra Film Festivali'nde gösterime gireceği yazıyor.











https://www.iwm.org.uk/events/peter-jackson-they-shall-not-grow-old

17
Sohbet / Episode oyunu
« : Ağustos 18, 2018, 19:14:43 ÖS »
Selamlar, Episode isimli oyunun yapıldığı animasyon programı ne olabilir, fikri olan var mıdır? Animasyonlar geçiştirilmemiş gayet düzgün yapılmış.

Şuradan bir izlenim edinebilirsiniz. https://youtu.be/4BdqOg-s1XQ?t=80

-Bu tarz bir oyunun sırasıyla nasıl bir yapım aşaması olabilir teknik olarak?

-Toon boom gibi bir programda mı yapılmıştır?

-Photoshopta ya da illustratorde katmanları çizsek sonraki aşamada hangi resim formatında kaydetmek uygun düşer?

-Unity platformunda animasyon yapılabiliyor mu? Böyle bir işte çalışan ya da bilgisi olanlar yazabilirse çok sevinirim. =)





18
Sohbet / TRT Çocuk denetleme yetkilileri ne iş yapar!
« : Ağustos 05, 2018, 21:06:07 ÖS »
Selam arkadaşlar,
bir kurumun yozlaşmasına tanıklık etmeye devam ediyoruz. Animasyon ve projelerini yayınladıkları taşeron şirketlerin iç işlerine, çalışmaların tasarım kısmına, hatta kimlerle çalışıp çalışılmayacağı hususuna bile müdahale etme cüreti gösteren bir yapının daha denetlemeyi beceremesi sizce de komik değil mi?




19
Diğer 2D Yazılımlar / After-Mocha frame rate sorunu
« : Temmuz 30, 2018, 06:01:48 ÖÖ »
Selam arkadaşlar, videohive'den satın alınan video dosyası içindeki robotun göğüs kısmına logo koymak istiyorum. Bu dosya 48 frame çalışılmış. Mocha'da track için 48 frame seçeneği yok ama 50 seçip denemek istedim. Track mocha'da başarılı görünüyor. Ta ki "export data" deyip ilgili sahnenin katmanına yapıştırana kadar. Frame rate uymadığı için olduğunu anladım ama böyle bir sorunu nasıl çözebilirim fikri olan var mıdır?


Özetle; Track işlemini önce After effects'de denedim. Pek randıman alamadım ama titrek de olsa logo hedeflenen yerde. Mocha sahnesinde logo hedeflenen yerde ve muntazam ama export seçeneklerinin tümünü uyguladığım halde olmadı. Çözüm önerisi?

20
CG Dünyasından Haberler / Bina Patlaması- Yapım aşaması
« : Temmuz 19, 2018, 16:28:14 ÖS »

Sayfa: [1] 2 3 ... 10