İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - natulus

Sayfa: [1] 2 3
1
Diğer 3D Yazılımlar / Realflow'da collision sorunu
« : Aralık 05, 2017, 14:43:04 ÖS »
Arkadaşlar küçük bir sorum olacaktı. Realflow'da standard particles bölümünden mevcut hazır particlelardan circle seçiyorum ona mevcut su etkisi için bir et kalınlığı veriyorum buraya kadar her şey normal ancak ben bu circle'ın ortasında particle olsun istemiyorum. Nasıl forest packte istenmeyen yerleri exclude bölümünde sonradan bir çizilen spline ile saf dışı bırakabiliyorduk realflowda bu olay nasıl yapılıyor bilgisi olan var mı?

2
Sohbet / Freelance çalışma şartları..
« : Şubat 17, 2014, 18:31:02 ÖS »
Merhaba arkadaşlar...
Ben bir konu hakkında bilgi alacaktım..Bir iş için anlaştık diyelim fiyatı 5.000 TL. Bu müşteri ile sürekli çalışacağım diyelim..İleride ne kadar meblağ a kadar vergiden muaf alıyorum? Aynı kişiden yılda 50.000 TL farklı kişilerden alınan ücret 80.000 TL olduğu zaman herhangi bir sıkıntı olmuyor muydu? Freelance çalışanları bu konudaki hakları nelerdir?
Saygılar..

3
Sohbet / Alışılagelmiş soru, yeni cevaplar..
« : Şubat 12, 2014, 16:11:01 ÖS »
Arkadaşlar biliyorum çok klişe bir soru olacak ancak animasyon konusunda Türkiye konjonktürünü de düşünecek olursak 3ds max mi maya mı diye sorsam ayrıca kendimin de aktif olarak 3ds max kullandığımı hesaba katarak ancak maya'yı 6 ay gibi bir süre kullandığım ve biraz çalışmayla max seviyesine geleceğimi söylesem bana bu konuda ne tavsiye edersiniz?
Piyasada gördüğüm kadarıyla 3ds max cat sistemi kullanıyor..Ancak amacım çizgi filmden çok görsel efekt canavar ve yaratık animasyonları..

4
Genel Sohbet / Render çigtliği mantığı.
« : Kasım 03, 2012, 20:39:30 ÖS »
Arkadaşlar bu render çiftliği mantığı nasıl çalışıyor biraz bilgi verebilir misiniz ayrıca tavsiye edebileceğiniz iyi bir render çitliği firması var mı?

5
Genel Sohbet / İşlevine göre program seçimi yapmak..
« : Temmuz 29, 2012, 22:21:27 ÖS »
Arkadaşlar merhabalar..
Modelleme, ışıklandırma renderingte 3dsmax kullanıyorum. Ancak animasyonda hem hollywood hem de kaynak bakımdan olsun maya önde gidiyor. Ayrıca motion graphicsle uğraşıyorum bu yüzden bu konuda da kendim geliştirmek için cinema 4D de çok kaynak var.. Sorun şu ki ben 3dsmax'e daha çok hakimim..Mayayı zamanında max'i kullanmamak için 1 sene çalıştım lakin insan hali eskisi gibi hakim değilim..Özetle;

1)Maxte modelleme yapıpı mayaya atmak bir çözüm olur mu? Maxte texture giydirilip sadece rigging ve skinning işini mayaya bırakmak ne kadar mantıklı olur ya da sizin fikriniz nedir?
2)Maxte de motion graphics işleri yapıyorum ancak cinema4d'nin mograph' da güzel bu hazır sistemlerle daha güzel çıkartırım diyorum bunu maxte yapmanın bir mantığı var mıdır?
Teşekkürler..

6
3D Studio MAX / 3dsmaxte vray batch render??
« : Haziran 13, 2012, 17:39:14 ÖS »
ARkadaşlar farklı sahneleri, sırası gelince batch yapan script ya da plugin var mıdır acaba?

7
Genel Sohbet / James Bond efekt yorumu..
« : Mayıs 04, 2012, 09:19:14 ÖÖ »
http://www.milliyet.com.tr/fotogaleri/45650-yasam-iste-orijinal-james-bond/3

milliyetteki yoruma bayıldım photoshop yardımıyla :)

8

ABD’de aylardır tartışılan ve internet gündeminin büyük kısmını kaplayan SOPA (Stop Online Piracy Act) yani Çevrimiçi Korsanlığı Durdurma Yasası’na verilen tepkiler gitgide büyümeye devam ediyor. İnternet ve bilgisayar kullanıcıları yasayı destekleyen şirketlerin ürünlerini kullanmaya son vererek bir süredir tepkilerini zaten ortaya koyuyorlardı.

Yasa teklifinden kısaca bahsetmek gerekirse, SOPA lisansı bir şirkete ait verilerin ve ürünlerin lisans sahibi olmayanlar tarafından internette paylaşılmasına engel olmak için ortaya konuldu ve paylaşımları gerçekleştiren kişilerin hapis cezası ile cezalandırılması gibi oldukça sert maddeler içeriyor.
Ayrıca paylaşılan içeriği 5 gün içerisinde sisteminden kaldırmayan internet sitelerinin de engellenmesi yasa teklifi içerisinde isteniyor. Bu kapsamda telif hakkı sahiplerinin kazanç kayıplarının önüne geçmesi hedefleniyor. Yasa kabul edilirse ABD’de aktif hale gelecek ancak pek çok internet sitesi ABD merkezli olduğundan dolayı hem tüm Dünya’daki kullanıcılar etkilenecek hem de diğer ülkelerin yargı sistemleri için bir referans oluşturacak.
Kullanıcıların verdiği tepkilere ek olarak internet siteleri de yasaya tepkilerini ortaya koymak için harekete geçmekte gecikmediler. Sizler için en popülerlerini aşağıda listelediğim web siteleri 18 Ocak 2012, Türkiye saati ile sabah 07.00’den itibaren 24 saat boyunca yayınlarını durduracak ve kullanıcılarına siyah ekran verecekler. Çevrimiçi bir lokavt deneyimiyle karşı karşıya kalabileceğimizi söyleyebilirim.
Bu web siteleri arasında en popülerleri şöyle: Wikipedia, Reddit, Tucows, Anonymous, XDA Developers, Avast! Ve Minecraft. Tam liste yüzlerce siteden oluşuyor ve buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Facebook, Twitter ve Google gibi internet devlerinin nasıl hareket edeceği ise herhangi bir kaynak tarafından henüz doğrulanmadı. Kullanıcılar bu sitelerin tepkilerini merak içinde beklemeye devam ediyorlar.
Ülkemizdeki internet filtresinden çok daha ciddi sonuçlar doğurması muhtemel olan Çevrimiçi Korsanlığı Durdurma Yasası’nın lokavt ve kullanıcı tepkilerinden ne kadar etkileneceğini önümüzdeki günlerde göreceğiz..

9
<object width="640" height="385"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JvQvfoVPhbE&fs=1&start="></param> <param name="allowFullScreen" value="true"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/JvQvfoVPhbE&fs=1&start=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="640" height="385" wmode="transparent"></embed></object>
İnsanın IV. bölümünün çekilmesi istiyor ama her şey tadında..

10
Genel Sohbet / Bilgimizi paraya dönüştürmenin yolları.
« : Ocak 08, 2012, 13:17:37 ÖS »
Merhaba Arkadaşlar
Acaba bilgimizi paraya dönüştürmek için tavsiye edebileceğiniz yöntemler var mı?
Freelance siteler olur,after effects proje dosyaları olur veya sizin bildiğiniz görsel efekt için para ödeyen amatör,profesyonel siteler varsa yazarsanız hem benim hem de diğer sinefx kullanıcıları için faydalı olacağı kanaatindeyim..

11
Arkadaşlar
Video üzerinde bu modeları değiştirince filmde bir kare ileri ya da geri gibi oynamalar oluşuyor,aslında önemli bir konu bir frame bile birçok şeyi değiştiriyor bunu neye değiştirmek gerek bunu açıklayabilecek arkadaş var mı acaba?
teşekkürler şimdiden..

12
Donanım / aşırı kasan bilgisayar..
« : Eylül 23, 2011, 15:07:35 ÖS »
Merhabalar
i7 2600
8 gb drr3 1600 mhz
asus 560 ti
anakart asus P8P67 PRO
hdd st31000524as
3ds maxten çıkarken aşırı bir takılma en az 10 dk falan çıkıyorum dosya açımı da bir o kadar yavaş..yüklü dosyalar da yok..5 milyon polygonluk sahne..hepsi de instanceli objeler..sanal bellek ayarlarını 8000-16000 yaptım..başka ne tavsiye edersiniz..eski bilgisayarımda raid vardı o bu kadar kitlenmiyorsu acaba raidle bir alaksı varsa raid kurmak istiyorum..şimdiden teşekkürler..

13
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Mimari çalışma..
« : Eylül 17, 2011, 12:26:57 ÖS »
Mimari çalışma 2 gün sürdü max+vray

14
3D Studio MAX / 3dsmax 2012 viewport sorunu...
« : Eylül 16, 2011, 11:48:18 ÖÖ »
Arkadaşlar
mimari modelleme yapıyorum ama polygonlar birbirine giriyor içini gösteriyor cismin duvarların birleştiği noktaları göremiyorum çok kötü bir durum..bu durumu nasıl düzeltebilirim..

15
Render Sistemleri / nefret ettiğim simsiyah camlar
« : Temmuz 30, 2011, 16:31:43 ÖS »
Merhaba arkadaşlar
Ben bir tane mimari proje çiziyorum ama maalesef camlarım resmen siyah çıkıyoracaba bende mi sorun var dedim internetten hazır camları da denedim hepsinde de aynı sonucu veriyor sahnemde kütle içinde bir şey yoktu acaba ışık içeriye giriyor bir yere çarpmadığı için mi siyah dedim sonra içeriyi doldurdum yani modelledim, oda ekledim sonuç yine aynı bana bu konuda yardımcı olabilir msinizniye camlar simsiyath çıkıyor..falloff gri yaptım sonuç yine aynı..

16
3D Studio MAX / maxteki modelleme sorunu
« : Mayıs 08, 2011, 22:26:45 ÖS »
merhabalar arkadaşlar
aşağıdaki resimde de görüldüğü gibi edgeleri extrude yaptığım zaman ya da poly modda bir extrude yaptığım zaman  modellemede tırtıklanma gözüküyor..
bunu nasıl çözebiliirim
şimdiden teşekkürler..

17
3D Studio MAX / maxte basit bir camera sorusu
« : Mart 22, 2011, 16:11:18 ÖS »
Arkadaşlar bir animasyonum var bina içinde gezinme ile ilgili.Şimdi ben kamerayı keyframe vererek hareketi sağlıyorum ama kameranın durduğu yerlerde kamera salınım yapıyor ta ki diğer hareke geçinceye kadar,yani ben kamerayı durduğum yerde kameranın sabit hareket etmemesi istiyorum bu konuda yardımcı olursanız memnun olurum..

18
3D Studio MAX / kremlin tarzı model yapmak
« : Eylül 28, 2010, 00:29:10 ÖÖ »
arkadaşlar aşağıdaki resimdeki modellemeyi nasıl yaparız sizce..(mavi beyaz olanı)
teşekkürler..

19
Genel Sohbet / Cuda,Open cl hakkında bilgisi olan
« : Ağustos 28, 2010, 00:35:50 ÖÖ »
Merhaba arkadaşlar elimde quadro fx3800 ekran kartı var ama inanın normal geforce serisinden hiçbir farkı yok ama biliyorum ki performans bakımdan 3dsmaxte diğer kartlara göre kat kat performanslı olduğunu ama ben tam olarak verimli kullanamıyorum internette biraz araştırma yapınca cuda ve opencl gibi sistemler ekran kartının işlemcisini kullanarak render sürelerini daha da kısaltabiliyormuşuz bunun nasıl yapıldığını dair ingilizce ya da türkçe herhangi bir kaynak var mı?
teşekkürler..

20
Genel Sohbet / Fiyat ve Performans bakımdan iyi bir bilgisayar...
« : Ağustos 24, 2010, 18:49:22 ÖS »
Merhabalar
acaba 2300 tl kadar intel cpu olan tavsiyeleriniz ne olur vatan ya da bimeksten..

Sayfa: [1] 2 3