İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Gurkan

Sayfa: 1 ... 21 22 [23]
441
Genel Sohbet / Autodesk'in Alias'ı satın alması...
« : Ekim 05, 2005, 18:28:47 ÖS »
Bu konu da suskun kalamiyorum  :roll: . Neticeye bakilmasi lazimm :titre:

442
Genel Sohbet / Autodesk'in Alias'ı satın alması...
« : Ekim 05, 2005, 18:05:52 ÖS »
Onemli bir unsur, eger autodesk umuldugu gibi her iki programin kullanicilarina uygun bir arabirim ve altyapi hazirlayabilirse bundan tum kullanicilar ciddi anlamda fayda gorecektir. Maya'nin sahip oldugu is potansiyeli max kullanicilarina, max in sahip oldugu is potansiyeli maya kullanicilarina sunulmus olacak. Freelance is yaptirip da evde bitireceginiz isin bile, maya ile yapilmasini, final render alinmasini isteyen bazi sakat ve sacma fikirli insanlardan dolayi Maya cilara biraz karezim vardi acikcasi.Simdi o ortadan kalkacagi icin seviniyorum. Ne olursan ol gel mayaci da olsan, lw ci de ,xsi ci da, :P  hepsine kapimiz acik artik ...Heyyoo :D

443
Genel Sohbet / Autodesk'in Alias'ı satın alması...
« : Ekim 05, 2005, 17:39:32 ÖS »
Yav Hamza abinin dediklerini kalp gozu, sirlar dunyasi gibi manevi icerikli programlara  mi konu etsek ne? "Alma mazlumun ahini cikar ah este ah este" Tekrardan arkadaslar! yasasin meksss! :P (amacim provakasyon degil hafiften takilayim dedim:)

444
Genel Sohbet / Autodesk'in Alias'ı satın alması...
« : Ekim 05, 2005, 14:31:33 ÖS »
valla memodin sus bak aliriz avid i de :P . Yav birakta sevineyim kendim almis kadar mutlu oldum heyyooo :P  
Autodesk in maya yi sindirecegini dusunmuyorum, aksine deger katmasi ihtimali buyuk. Yasasin mekss :titre: (saka leyn kizmayin)

445
Genel Sohbet / Autodesk'in Alias'ı satın alması...
« : Ekim 05, 2005, 13:50:06 ÖS »
Cemkaram kardesim:) mayaci kesilmedim sen yanlis anladin.Ustelik Maya nin kotu oldugunu savunmadim ben hicbir zaman cunku kullanmadim :lol: . Ama max i seven biri olarak mayada bahsettikleri stabilitenin max e gelecegi fikri sevindirdi beni. Mayacilar sizin adiniza da sevindim max gibi bir programa terfi etme ayricaligi yasiyorsunuz :lol:  :titre:

446
Genel Sohbet / Autodesk'in Alias'ı satın alması...
« : Ekim 05, 2005, 13:05:57 ÖS »
buyrun benden de bir yorum "Alias in MAYA'si ile yeniden yogurulacak MAX hamuru" oldu mu :P MAXIMUM performans yakinda :titre:

447
WIP / 3D / shark model
« : Nisan 24, 2005, 02:22:44 ÖÖ »
Yorumlarniz icin tesekkur ederim. Insallah firsatini bulunca bu modeli bir canlandirmada kullanacagim. Ancak, su siralar biraz mesgulum. Iyi calismalar arkadaslara...

448
WIP / 3D / shark model
« : Mart 18, 2005, 19:22:59 ÖS »
Bu calismayi gecenlerde bir arkadasin ihtiyaci uzerine yaptim. Toplam da 2,5-3 saatlik bir modelleme surecinde ortaya cikti. Texture yapmadim henuz ve yaparmiyim bilemiyorum:). Ozellikle belirtmek isterim ki herhangi bir referans resim olmadan  goz karari yaptigim icin hatlarda kismi yanlisliklar olabilir. Yorumlariniz isin simdiden tesekkurler...

449
WIP / 3D / Camera Tracker ve Composite TEST..!
« : Ocak 21, 2005, 14:14:21 ÖS »
Iyi niyet dileklerin icin tesekkur ederim.Bu tarz calismalari bir senaryo ile tamamlmadiktan sonra cok daha etkileyici sonuclar  verecegine inaniyorum. Insaallah bu dusuncelerimi hayata gecirebilirim.

Tum musluman kardeslerimizin Kurban bayrami mubarek olsun!

450
Anladigim kadariyla sizler otomobilin parcalanmasini istiyorsunuz :D. Evet ucaklar hedefi vuramiyor ve bunun icin farkli yorumlar soylenebilir. Bunu  ben bir tek nedene bagliyorum o bir "AUDI TT QUADRO" :titre: . Audileri cok severimde :lol:.
     
     Ses konusuna gelince; G
     Seslendirme ile ilgili  ciddi bir eksiklik oldugunu bende kabul ediyorum. Sound FX  olarak yeterli arsive sahip olmadigindan ancak bu kadari ile yetinebildim.O donemde de maalesef evimde internet  yoktu.

     Ve hedefleme sistemi;
     Gerceklikten tamamen uzak olan bir hedefleme goruntusu var bu animasyonda. Rahatsizlik vermedigine sevindim.
     Genel olarak goruslerin olumlu olmasindan dolayi memnunum, tesekkurler:)...

451
Elestiriler icin teskkuler.
      2. arkadasin teknik ve bir hayli uzun olan elestirilerine gelince: bana verdigin tum bu pilotluk bilgisi ve teknik detaylari okuduktan sonra sanirim daha gercekci isler cikaririm:).
      Saka bir yana bu isin baslamasi ve bitmesi cok kisa bir donem icinde gelistiginden bir cok detaydan bile bile gostere gostgere kismak zorunda kaldim. Bu nedenle, isterseniz daha bir cokkk hata da yakalayabilirsiniz.
   
      Ama bir gercekte var ki; milyonlarca dolar harcanan ve kat kat kazanan  sinema filmleri icinde bile olagan ustu sacmaliklar ve hatalar var. Hatasiz kul olmaz:). Acik konusmak gerekirse bu elestirileri okurken memnun oldum. Uzunca ve maddeler halinde elestiri yazdiracak kadar dikkat cekici buldugunuzu ve  filmi cok dikkatlice izledinizi anliyorum cunku.

     Unutmadan eger yazimda imla hatasi var ise lutfen birileri dil bilgisi yazmasin..
      Tekrar tesekkurler:)

452
3D Studio MAX / max7 de ilk problem :)
« : Ocak 18, 2005, 20:32:05 ÖS »
selam, Yukaridaki  arkadasimizin verdigi cevapta geciyor o sorunun kaynagi bug degil snap sistemi acik oldugunda bize bir olculendirme sunuyor ne amacla oldugunu henuz anlamis degilim ancak transformlarda yasanan o ilginc sorun kesinlikle SNAP dan kaynaklaniyor.Aslinda sorun denemez farkli bir yenilik kullandikca alisiriz MAX guzeldir laf yok:)

453
WIP / 3D / Camera Tracker ve Composite TEST..!
« : Ocak 18, 2005, 20:24:12 ÖS »
Yorumlariniz icin tesekkur ederim. Bu teknikleri, bir konu iceren projede kullandigimda tum soylediklerinizi dikkate alacagim.

Aslinda benim sahsi fikrim, bitmemis is cok elestiri alir, cunku bir butunden ayri olan bu sahnelerde tek ilgi odagi teknik ayrintilar oluyor.Insallah konulu bir animasyon ile hem butunlugu saglamak hemde bu teknigi pekistirmek istiyorum...

454
WIP / 3D / Camera Tracker ve Composite TEST..!
« : Ocak 18, 2005, 18:07:45 ÖS »
Mekan icindeki objelerin basitliginden dolayi, yorumlarinizi teknik ve aydinlatma uzerine yogunlastirirsaniz sevinirim.

www.3digital.nl/robot_deneme.avi
www.3digital.nl/fatik_comp.avi

Ilginiz icin simdiden tesekkurler...

455
Selamlar, gecen sene IAF2 animasyon yarismasinda juri ozel odulu alan calismam, yorumlarinizi bekliyorum...
www.3digital.nl/gyilmaz.avi

Sayfa: 1 ... 21 22 [23]