Gönderen Konu: houdini köprü  (Okunma sayısı 5861 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı brassi

  • Üye
  • **
  • İleti: 618
    • Profili Görüntüle
    • vimeo sayfam
houdini köprü
« : Ağustos 25, 2007, 21:16:38 ÖS »
[veoh=540,438]v1034947Z2HDa8mN[/veoh]

3dbuzz'daki yarışmada kendimi denemek  için hazırladığım otl. bazı kısımları istediğim gibi çalışimıyor.sıkıldım bazı yerlerinide atladım.

estetik değil farkındayım,ama bunun hiçbir önemi yok. detayda abartılan her model şu anda bu ufak sisteme sorunsuzca entegre edilebilir. houdininin güzelliğide bu zaten.

« Son Düzenleme: Ağustos 25, 2007, 21:19:58 ÖS Gönderen: brassi »



Çevrimdışı Emre Goren

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1144
    • Profili Görüntüle
Ynt: houdini köprü
« Yanıtla #1 : Ağustos 26, 2007, 01:02:18 ÖÖ »
Bu işin peşini bırakma tebrik ediyorum seni

Çevrimdışı brassi

  • Üye
  • **
  • İleti: 618
    • Profili Görüntüle
    • vimeo sayfam
Ynt: houdini köprü
« Yanıtla #2 : Ağustos 26, 2007, 03:23:32 ÖÖ »
emre sağol. hiç stres yapmadan,eğlenerek gittiği yere kadar,ufak ufak,hobi mantığında götürmeye çalışacağım. bugün sesi'deki feather tutorial'larını setrettim. adamların mantığı çok değişik. benim çözümlerim çok komik ve çok kaba. adamlar en giriş seviyesindeki videolarda bile dans ediyorlar.
 

Çevrimdışı rehakaraca

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
Ynt: houdini köprü
« Yanıtla #3 : Ağustos 27, 2007, 19:45:30 ÖS »
Sonucu görmek isterim sen yaparsın bu işi kardeş.

Çevrimdışı brassi

  • Üye
  • **
  • İleti: 618
    • Profili Görüntüle
    • vimeo sayfam
Ynt: houdini köprü
« Yanıtla #4 : Ağustos 27, 2007, 19:50:47 ÖS »
cavlakçekirge eyvallah. boş noktası çok bende abi.tekerleği icat etme aşamasındayım öyle söyleyeyim. ha ama full kullanmayı bilsem herhalde sadece bunu kullanırdım.

temennin çok hoştu çok sağol.   

Çevrimdışı Gokhan Sonmez (LW3D)

  • Boş İşler Bakanı
  • Uzman
  • *****
  • İleti: 4819
    • Profili Görüntüle
    • http://www.gokhansonmez.com
Ynt: houdini köprü
« Yanıtla #5 : Ağustos 27, 2007, 21:13:55 ÖS »
Bence oldukça başarılı bir çalışma... Tebrikler. Her zaman farklı yaklaşım ve düşüncelere ihtiyacımız var. Houdini çalışma sisteminin muhakkak hepimize kazandıracakları var. Sayende çeşitli imkanları görmüş oluyoruz. Teşekkürler.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı brassi

  • Üye
  • **
  • İleti: 618
    • Profili Görüntüle
    • vimeo sayfam
Ynt: houdini köprü
« Yanıtla #6 : Ağustos 27, 2007, 21:20:22 ÖS »
rica ederim abi nedemek. elimizden geldiğince paylaşmaya devam.

Çevrimdışı turx

  • Üye
  • **
  • İleti: 524
    • Profili Görüntüle
    • Insta
Ynt: houdini köprü
« Yanıtla #7 : Ağustos 27, 2007, 22:30:14 ÖS »
Elinize sağlık. Hep methini duyduğumuz programın ne kadar flexible olduğunu böyle başarılı bir örnekte görmek çok güzel.
  • 3D Character Artist

Çevrimdışı brassi

  • Üye
  • **
  • İleti: 618
    • Profili Görüntüle
    • vimeo sayfam
Ynt: houdini köprü
« Yanıtla #8 : Ağustos 28, 2007, 17:02:30 ÖS »
turx modellerinin render'ını houdinide almayı bir dene üstad. mudbox'taki en ufak detayı,sadece displacement map'le çok kısa süre içerisinde renderlarında göreceksin.

yorumun için teşekkür ederim.

Çevrimdışı gandalf

  • Üye
  • **
  • İleti: 180
    • Profili Görüntüle
Ynt: houdini köprü
« Yanıtla #9 : Ağustos 28, 2007, 18:57:44 ÖS »
brassi bi msn adresin varmı sana ulaşabileceğim...
benimkisi shine3d@hotmail.com

Çevrimdışı Arif Osmanoğlu

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 2411
    • Profili Görüntüle
Ynt: houdini köprü
« Yanıtla #10 : Ağustos 28, 2007, 20:58:05 ÖS »
Çok iyi bir çalışma olmuş sinefx'de oynatmıyordu videoyu veohun sitesindne yeni izleyebildim.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Arif Osmanoğlu

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 2411
    • Profili Görüntüle
Ynt: houdini köprü
« Yanıtla #11 : Ağustos 28, 2007, 20:58:28 ÖS »
Sormak istediğim ne kadar script kullandın?
  • 3D Generalist

Çevrimdışı brassi

  • Üye
  • **
  • İleti: 618
    • Profili Görüntüle
    • vimeo sayfam
Ynt: houdini köprü
« Yanıtla #12 : Ağustos 28, 2007, 21:42:10 ÖS »
rival2000 teşekkürler. sıfır script. sadece 1-2 temel expression. en uğraştıran kısmı yukarıdaki ana suspansiyon kablosuyla yol arasındaki  dikey kabloların, yol uzayıp kısaldıkça açılarını kaybetmeden dik olarak kalmalarıydı. aşağıdaki(yada muhtemelen yukarıda olacak)resimde üstteki ana suspansiyon curve'u bunu yolun üzerine yansıttım. sadece altta ve üstte kalan noktalar haricindeki diğer bütün curve üzerindeki noktaları sildim. böylece elimde iki tane  nokta kaldı. her ikisinin uzaydaki pozisyonlarını point("../falan sop",şu numaralı nokta,"P",0) {point("../delete1",0,"P",0)-point("../delete1",1,"P",0)} hesaplatıp birbirinden çıkarttım. yukarıdaki noktaya daire kopyaladım point expressiondan elde ettiğim değer kadar aşağıya extrude ettim. copy stamp tekniği ilede geri kalan bütün noktalara aynı işlemi tekrarlattım. geri kalan bütün iş chanel referans sistemiyle falan değer değiştiğinde oradaki değeri kopyalayıp relative referans olarak,bununla eş zamanlı değişmesini istediğimiz kısma yapıştırmak.

evet sıfır script, 1 satır expression. diyorlardı bende inanmıyordum.ama böyleymiş hakikaten.

bide vex'i vops'u kafada şekillendirebilsek,işte ogün ben bu işi öğrenmeye başlıyorum diyeceğim.


Çevrimdışı turx

  • Üye
  • **
  • İleti: 524
    • Profili Görüntüle
    • Insta
Ynt: houdini köprü
« Yanıtla #13 : Ağustos 28, 2007, 22:25:06 ÖS »
turx modellerinin render'ını houdinide almayı bir dene üstad. mudbox'taki en ufak detayı,sadece displacement map'le çok kısa süre içerisinde renderlarında göreceksin.

yorumun için teşekkür ederim.

Denemek isterim tabi. Aslında merak ettiğim farklı bir mevzu için houdini tavsiye etmişlerdi bir forumda.
Konu şuydu. Elimde temel modeli aynı olan fakat Zbrush'a aktarmadan önce nokta sıralamaları değişmiş üç büst var. Bunların morph yapılabilmeleri için nokta sıralamasının aynı olması gerekiyor. Bunu Maya'da plugin yardımıyla çözebililiyormuşuz. Houdini'de ise Facet, point veya surface operator'leri ile çözmek mümkünmüş. Program karıştırmaya pek de vakit bulamıyorum ama işte bu mesele için aslında fırsat bulunca Houdini'ye ufaktan bir girmek istiyorum.
  • 3D Character Artist

Çevrimdışı brassi

  • Üye
  • **
  • İleti: 618
    • Profili Görüntüle
    • vimeo sayfam
Ynt: houdini köprü
« Yanıtla #14 : Ağustos 28, 2007, 23:32:13 ÖS »
nokta sayısı aynı olduğu sürece,yukarıdaki tekniğin benzeri sanırım bahsettiğin işlem için kullanılabilir.

Çevrimdışı Arif Osmanoğlu

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 2411
    • Profili Görüntüle
Ynt: houdini köprü
« Yanıtla #15 : Ağustos 29, 2007, 14:27:53 ÖS »
Valla insanı zorla çekiyorsun Brassi, sayende tekrar bakacağım Houdini'ye :)
  • 3D Generalist