Gönderen Konu: Vue 10 - Tutorial - Master EcoSystem Phasing  (Okunma sayısı 3397 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Gokhan Sonmez (LW3D)

  • Boş İşler Bakanı
  • Uzman
  • *****
  • İleti: 4819
    • Profili Görüntüle
    • http://www.gokhansonmez.com
Vue 10 - Tutorial - Master EcoSystem Phasing
« : Ocak 03, 2012, 12:12:05 ÖS »

In this 5' tutorial, you will learn to master one of Vue 10's most exciting new feature: EcoSystem Phasing.
This video will teach you in depth phasing techniques to animate schools of fishes and a bed of sea weeds.



Çevrimdışı tuzlusu

  • Üye
  • **
  • İleti: 87
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vue 10 - Tutorial - Master EcoSystem Phasing
« Yanıtla #1 : Ocak 03, 2012, 14:42:49 ÖS »
vue, terragen tarzı programları çalışmalarında kullanan arkadaşların çalışmaları, expose'da falan yayınlanmış, ödül vs almışlardı. tamam kompoze etmek de sanat sayılabilir ama bu programları kullanmak ne kadar doğru tartışılır. bence bu tür programlar sanatı, emeği öldürüyor.

Çevrimdışı Gokhan Sonmez (LW3D)

  • Boş İşler Bakanı
  • Uzman
  • *****
  • İleti: 4819
    • Profili Görüntüle
    • http://www.gokhansonmez.com
Ynt: Vue 10 - Tutorial - Master EcoSystem Phasing
« Yanıtla #2 : Ocak 03, 2012, 15:17:08 ÖS »
sanırım bu programları yakından takip etmiyorsunuz...Her biri kullandığımız diğer yazılımlar kadar kompleks ve dikkat edilmesi gereken parametreleri çoktur. Eğer bunları kullanmak sanatı, emeği öldürüyorsa, hiç yazılım kullanmamak daha doğru olur... Doğada da herşey önümüzde, karşımızda ama fotoğraf makinasıyla onu çekenin bakışı görüşüyle, anlam kazanan fotoğraflar var... Bu yazılımlarda aynı şekilde...Kullanıcısıyla var oluyorlar..

Çevrimdışı Arif Osmanoğlu

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 2411
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vue 10 - Tutorial - Master EcoSystem Phasing
« Yanıtla #3 : Ocak 03, 2012, 16:32:53 ÖS »
vue, terragen tarzı programları çalışmalarında kullanan arkadaşların çalışmaları, expose'da falan yayınlanmış, ödül vs almışlardı. tamam kompoze etmek de sanat sayılabilir ama bu programları kullanmak ne kadar doğru tartışılır. bence bu tür programlar sanatı, emeği öldürüyor.

Emeği mi öldürüyor? Vue kullanmaya çalıştın mı hiç?
  • 3D Generalist

Çevrimdışı tuzlusu

  • Üye
  • **
  • İleti: 87
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vue 10 - Tutorial - Master EcoSystem Phasing
« Yanıtla #4 : Ocak 03, 2012, 16:47:34 ÖS »
sanırım bu programları yakından takip etmiyorsunuz...Her biri kullandığımız diğer yazılımlar kadar kompleks ve dikkat edilmesi gereken parametreleri çoktur.
Emeği mi öldürüyor? Vue kullanmaya çalıştın mı hiç?
terragen ve poser a bakmıştım. kompleks programlar katılıyorum. demek istediğim dağ, tepe bayırı siz modellemiyorsunuz, parametrelerle şu tepe şu yüksek, şu etek şu açıda vs. olsun. programlar elbette işimizi kolaylaştırmak için, ama açıkçası kendin modellemeyince de bana emek varmış gibi gelmiyor(terragen için konuştum)

diğer yandan videodaki sualtı vs. çözümlerde sizle aynı fikirdeyim. karşı çıktığım nokta parametrelerle dağ, vadi modelleme konusu.
« Son Düzenleme: Ocak 03, 2012, 16:51:07 ÖS Gönderen: tuzlusu »

Çevrimdışı ByMak

  • Üye
  • **
  • İleti: 53
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vue 10 - Tutorial - Master EcoSystem Phasing
« Yanıtla #5 : Ocak 08, 2012, 03:29:20 ÖÖ »
hangi programı kullandığından öte, bence önemli olan özgün olarak sonuca varabilmek olmalı... ve arkadaşlara katılıyorum. vue de gerçek bir sanat eseri çıkartmak için ciddi bir altyapı gerekli...dağı tepeyi koyup bir material atıp materiale bir eco atıp populat butonuna basmak vasat bir sonuç ortaya çıkaracaktır. avantajları vardır o ayrı meseledir. mayada max de milyon polygonlarla çalışmak sorun olurken vue yazılım itibariyle milyon polygonlarla çalışma imkanı sunmakta...neden ben bir manzara yapmak için mayada ya da max de günlerimi harcayayımki... tekrar söylemek gerekirse özgün güzel ve kestirme sonuç için herşey mübahtır... :) saygılar...