Gönderen Konu: Bipet footstep  (Okunma sayısı 3399 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ömer tatlısöz

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1893
    • Profili Görüntüle
    • www.omertatlisoz.tumblr.com/
Bipet footstep
« : Ekim 16, 2012, 20:03:36 ÖS »
Biped footstep normal yürüme modundan dahada yavaş nasıl yürütebilirim, bunun bir ayarı varmı?
« Son Düzenleme: Ekim 17, 2012, 00:36:10 ÖÖ Gönderen: ömer tatlısöz »



Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6931
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: Bipet footstep
« Yanıtla #1 : Ekim 17, 2012, 01:32:53 ÖÖ »
adimlari olustururken adim basi frame sayisi giriliyor idi. simdi tam yerini animsayamadim ama yarin sabahtan detaylica bakarim
  • 3D Generalist

Çevrimdışı ömer tatlısöz

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1893
    • Profili Görüntüle
    • www.omertatlisoz.tumblr.com/
Ynt: Bipet footstep
« Yanıtla #2 : Ekim 17, 2012, 01:38:56 ÖÖ »
Bakarsan iyi olur, bende şuan Youtube da  bakıyorum...Normal yürüme modundan yarı yarıya hatta biraz daha fazla düşürmem gerek... ???

Çevrimdışı ömer tatlısöz

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1893
    • Profili Görüntüle
    • www.omertatlisoz.tumblr.com/
Ynt: Bipet footstep
« Yanıtla #3 : Ekim 17, 2012, 03:42:46 ÖÖ »
Yürüme moduna geçildiği zaman timeline da keyfrema ler oluşuyor, onların bazılarını silsem herhalde yürüme yavaşlar...yarın bi deniycem...

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6931
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: Bipet footstep
« Yanıtla #4 : Ekim 17, 2012, 11:09:08 ÖÖ »
footstep oluştururken "footstep creation" bölümünde "walk footstep" ve "double support" var... oradaki kare sayılarını arttırırsan ağır yürüyecektir

keyframe oluşumu sonrasıda keyframelerle (toplu seçip, rangeleri ile) oynayarakta mümkün
  • 3D Generalist

Çevrimdışı ömer tatlısöz

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1893
    • Profili Görüntüle
    • www.omertatlisoz.tumblr.com/
Ynt: Bipet footstep
« Yanıtla #5 : Ekim 18, 2012, 19:49:47 ÖS »
"walk footstep" ve "double support'' doğru cevap değil Herbap...O değerlerle oynadım, hatta 2 den 500' e kadar sayı değeri girdim bi yavaşlama olmadı...

Kısmen şurda:



...ama hala yavaş veya charli chaplin gibi hızlı yürütme yapamadım...Böyle basit bir animenin basit bir butonu yok, hayret...

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6931
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: Bipet footstep
« Yanıtla #6 : Ekim 19, 2012, 10:12:26 ÖÖ »
o değerleri adımları koymadan önce değiştirmeyi denedin mi?
  • 3D Generalist

Çevrimdışı ömer tatlısöz

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1893
    • Profili Görüntüle
    • www.omertatlisoz.tumblr.com/
Ynt: Bipet footstep
« Yanıtla #7 : Ekim 19, 2012, 20:15:25 ÖS »
Artık bu bölümü geçtim, geri dönmek istemem...

Ayrıyetten tekrar denerim ama hiç sanmıyorum Herbap...2 Gün o değerlerle uğraştım...

Gene ayrıca, adımları koymadan önce o değerlerle oynamak mantık dışı, her hareketde adımları silip yeni adımmı oluşturacağız... Benim eski riglenmiş adımları konmuş modelimin üzerinde çalışıyorum, şimdi onları silmeden adımlarını yavaşlatmak isterim, neden sıfırdan çalışayımki...böyle saçma şey olurmu...

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6931
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: Bipet footstep
« Yanıtla #8 : Ekim 20, 2012, 00:23:49 ÖÖ »
az önce denedim oluyor...

adımları oluşturmadan önce "walk footsteps" değerini normal bıraktım... adımları oluşturdum

sonra 30-40 arası bir değer girdim... sonra yeni adımları oluşturdum...

tüm ayakizlerini seçip aktive edince... ikinci gruptakileri ilk oluşturduğum gruba göre daha yavaş basıyordu
  • 3D Generalist

Çevrimdışı ömer tatlısöz

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1893
    • Profili Görüntüle
    • www.omertatlisoz.tumblr.com/
Ynt: Bipet footstep
« Yanıtla #9 : Ekim 20, 2012, 02:11:04 ÖÖ »
Her seferinde adımları değiştirdin ve aktive ettin yani? Peki bir işte hem yavaşlatıp sonra adımları hızlandırmaya çalışırsak nasıl olacak?
« Son Düzenleme: Ekim 20, 2012, 03:26:12 ÖÖ Gönderen: ömer tatlısöz »

Çevrimdışı ömer tatlısöz

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1893
    • Profili Görüntüle
    • www.omertatlisoz.tumblr.com/
Ynt: Bipet footstep
« Yanıtla #10 : Ekim 20, 2012, 21:18:20 ÖS »
...dahası, bipetin kolunu seçiyorum timeline da ayak adımlarının keyframe çıkıyor, ayrıca trackwiev de tüm bipetin organlarını detaylı gösteren bölümüde bulamadım; yani bipetin elleri kolları bacakları parmaklarını timeline da anime kontrolunu yapmam gerek, ama track wievde nerde?...araki bulasın...?

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6931
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: Bipet footstep
« Yanıtla #11 : Ekim 21, 2012, 00:36:43 ÖÖ »
uzuvlarin ayri keyframe edilmesi icin once  bu ozelligin enable olmasi lazim. motion panelinde en alttaki cekmecede...

adim hizlari icin once tipini secip, frame sayisini ayarlayip, sonra adimlari olusturup, sonrada enable etmen ve bir degisiklikte bu adimlari geri sayip bastan yapman gerekiyor

sunu hatirlatmakta fayda var. biped ve physique 3dsmax ile yasit... calisma mantiklari gunumuzdeki araclar kadar pratik gelmeyebilir. zaman icinde yapisal degisiklik yasamadilar. sadece ufak tefek birkac guncelleme

cat ile niye calismiyorsun?
  • 3D Generalist

Çevrimdışı ömer tatlısöz

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1893
    • Profili Görüntüle
    • www.omertatlisoz.tumblr.com/
Ynt: Bipet footstep
« Yanıtla #12 : Ekim 21, 2012, 01:58:41 ÖÖ »
Yapacağım işte sadece 2saniyelik organik anime var diğerleri mekanik olduğu için bu bölümü kolay geçmek istedim, o da yürüyecek ve basit el kol hareketlerinden ibaretdi...bi şekilde hallettim...

Max 2010 da cat varmı?


Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6931
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: Bipet footstep
« Yanıtla #13 : Ekim 21, 2012, 03:51:35 ÖÖ »
harici olarak kuruluyor
  • 3D Generalist

Çevrimdışı ömer tatlısöz

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1893
    • Profili Görüntüle
    • www.omertatlisoz.tumblr.com/
Ynt: Bipet footstep
« Yanıtla #14 : Ekim 21, 2012, 04:46:05 ÖÖ »
şuan gerek yok o zaman...