Gönderen Konu: Motionbuilder  (Okunma sayısı 7801 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6931
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: Motionbuilder
« Yanıtla #20 : Ocak 31, 2013, 09:45:52 ÖÖ »
3dsmaxte yada fbx açana başka yazılımlarda import etmeyi denedin mi?
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Hızır KAYA (Aloha34)

  • Üye
  • **
  • İleti: 251
    • Profili Görüntüle
    • __V F X__
Ynt: Motionbuilder
« Yanıtla #21 : Ocak 31, 2013, 13:48:00 ÖS »
convert ettim max'te ama mb alıyor fakat bu seferde hareket etmiyor.export ederken animasyonuda aldıgıma emınım ama karıstı.
zaten arap sacına dondu :)
gene maxte halletmeye calısıcam sanırım.Maxte anımasyonun uzerınde oynamak zorluyor benı.MB ıyıydı bu konuda ama programa yabancı olunca sanırım baıt olan seylerde takıldım.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6931
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: Motionbuilder
« Yanıtla #22 : Ocak 31, 2013, 14:44:56 ÖS »
biped'da fena değildir bu konuda... katmanlar yardımı ile  mocapları yeniden düzenleyebilirsin...
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Hızır KAYA (Aloha34)

  • Üye
  • **
  • İleti: 251
    • Profili Görüntüle
    • __V F X__
Ynt: Motionbuilder
« Yanıtla #23 : Ocak 31, 2013, 14:56:12 ÖS »
biped'da fena değildir bu konuda... katmanlar yardımı ile  mocapları yeniden düzenleyebilirsin...
Max'te değilmi,çünkü Mb bipleri almıyor.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6931
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: Motionbuilder
« Yanıtla #24 : Ocak 31, 2013, 15:32:50 ÖS »
evet... 3dsmaxte... biped'ıda MB niyetine kullanabilirsin yani

3dsmax'e (biped'a yani) bvh yada diğer mocapları import ederken geniş seçenek yelpazesi de sunar... titreyen ayakları sabitleme / filtreleme gibi
  • 3D Generalist