Gönderen Konu: Realflow Sorunsalı  (Okunma sayısı 15420 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı KKpr

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1030
    • Profili Görüntüle
Ynt: Realflow Sorunsalı
« Yanıtla #20 : Temmuz 30, 2013, 15:05:49 ÖS »
Sende de aynı sorun oluyor. Daha parçacıklar düşmeye başlamadan sphere'in etrafında generate etmeye başlıyor.
  • Motion Graphic Artist

Çevrimdışı KKpr

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1030
    • Profili Görüntüle
Ynt: Realflow Sorunsalı
« Yanıtla #21 : Temmuz 30, 2013, 15:08:03 ÖS »
Her adımdan sonra kaydetmeme rağmen Messages panelinde >[30/July/2013 14:02:18] - WARNING: File C:/Users/.../Desktop/asfasd/particles/Grid_Fluid_Splash01_00000.bin not found. uyarısı alıyorum. Bundan olabilir gibime geliyor.
  • Motion Graphic Artist

Çevrimdışı Blacker

  • Üye
  • **
  • İleti: 323
    • Profili Görüntüle
Ynt: Realflow Sorunsalı
« Yanıtla #22 : Temmuz 30, 2013, 15:18:03 ÖS »

böyle birşey herhalde yada splashın box yüksekligini yarıya indir nerde üretmesini istiyorsan oradan aşağıya doğru indirebilirsin

« Son Düzenleme: Temmuz 30, 2013, 15:31:06 ÖS Gönderen: Mustafa Sarıçay »

Çevrimdışı KKpr

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1030
    • Profili Görüntüle
Ynt: Realflow Sorunsalı
« Yanıtla #23 : Temmuz 30, 2013, 15:41:56 ÖS »
Evet kağıt üzerinde böyle olması lazım, bir çarpışma durumunda generate etmesi gerek.
  • Motion Graphic Artist

Çevrimdışı Ngun

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: Realflow Sorunsalı
« Yanıtla #24 : Temmuz 31, 2013, 12:23:54 ÖS »
sorunun asıl kaynağı splash emiterındaki curve threshold ayarı. bu ayar kıvrımlı yerlerden ve köşelerden partickle üretmesini sağlar. bunu sıfırlarsan sorunun ortadan kalkar ama tavsiye etmem çünkü çarpışma esnasında hybrido domian particklerı kıvrımlı yapılar oluşturcağı için az parcacık üretimi yapcak, yükseltirsen gene az yapar çünkü yüksek değerdeki kıvrımın oluşmasını bekler. sana tavsiyem komple hy domainini splash emiterı ile kaplıcağına sadece sahnende oluşması istediğin yere bu emiterı yerleştirmen. ( kayalara çarpınca oluşmasını istoyosan sadece o  bölgeyi kapsasın) birde ne kadar alandan splash emit etceğini görmek istiyorsan hy domaini in display sekmesine gel ve min max deperlerini kendin girerek görebilirisin. örneğin velocity thereshold un tam ayarını yapmak istiosan ana domainin displayinden velecity kanalına gel ve min değeri örneğin 0.49 yap max değeride 0.5 yaparak gösterdiği beyaz alan sana hangi kısımlardan parcacık üretimi yapabilceğini gösterir. daha sonra ugun bulduğun değerlerden max olanı splashin velecity thereshold ayarına aynen yaz. 2013 versiyonu kullanıyosan bu iş için domainn displayinde yeni bir özellik getirdiler splash/foam display diye artık ordan yapılıyor son anlatığım eski sürümler içindi.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı KKpr

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1030
    • Profili Görüntüle
Ynt: Realflow Sorunsalı
« Yanıtla #25 : Temmuz 31, 2013, 13:11:26 ÖS »
Çok teşekkür ettim. Önerilerini baz alarak  başka uyduruk bir sahne yaptım ve simüleye başladım. Splash'ları generate ederken baya zorlanmaya başladı. Fakat şu an bir sıkıntı yok gibi.
  • Motion Graphic Artist

Çevrimdışı KKpr

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1030
    • Profili Görüntüle
Ynt: Realflow Sorunsalı
« Yanıtla #26 : Temmuz 31, 2013, 15:40:16 ÖS »


Ngun'ın dediklerini yapınca oldu. Sanırım olay splash domain'ini mümkün mertebe emitter'ı kaplamasını sağlamamak. Bunu iş yerindeki z800 ile yaptım 4 saate yakın sürdü 200 kare. Bir de evde denemek istiyorum daha da kısa olacak mı diye. Sanırım splash'i calculate etmesi daha zor.
  • Motion Graphic Artist

Çevrimdışı Ngun

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: Realflow Sorunsalı
« Yanıtla #27 : Temmuz 31, 2013, 19:25:37 ÖS »
son eklediğin ekran görütüsüne baktım. splashında resulation 200, emission rate 30 da. daha hızlı bir simülasyon sonucu istiyorsan resulation'ı 1 veya 3 yap emmision rate i 80 veya 200 e çek. emmision rate her saniye başına ne kadar parcacık üretir onu hesaplar. testler yaparken resulationu düşür emision rate ide 80 120 arası yapabilirisin. birde test esnasında max substepi 333 ten (default 333 gelmekte) 10 a düşür. hızlansın. bu ara aynen dediğin gibi splash emiterı hy domaini komple kapasamasın ilgili yerlere yerleştirç birden fazlada ufak ufak yerlere koyabilirisin. kolay gelsin
  • 3D Generalist