Sayısal Görsel Efekt ve Bilgisayar Grafiği Forumu - SineFX

ÇALIŞMALARINIZ => WIP / 3D => Konuyu başlatan: exousia - Mart 16, 2010, 21:52:16 ÖS

Başlık: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: exousia - Mart 16, 2010, 21:52:16 ÖS
Maya ve zbrush ile yaptıgım çalışmada kafa modellemesi hemen hemen bitmiş gibi ama gövdede eksik yerler çok. Bu karakter Kadın bir sahibin yanında koruyuculuk yapıcak ve sırtındaki extra alet edevatla keşfettikleri yeni yerleri merkeze haber vermek için çalışıcaklar.

Bu arada deviantart, flicker ve google image search in altına üstüne getirmeme rağmen herhangi bir ayının kas ve anatomik (özellikle kas yapısı) çizimini bulamadım detaylar için böyle bir referansa ihtiyacım var elinde olan yada bulabiilen arkadaşlar buradan gönderirse gerçekten çok memnun olurum şimdiden teşekkürler. Köpek vs. anatomisinden tahmin yürütmeye çalışıyorum fakat yetersiz.

(http://www.zehirlimantar.com/wp-content/uploads/2010/03/yenigun_03.jpg)
(http://www.zehirlimantar.com/wp-content/uploads/2010/03/yenigun_02.jpg)
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: 3d-anim - Mart 16, 2010, 22:15:26 ÖS
eline sağlık çok iğrenç bir yaratık olmuş.teknik olarak super.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: Muhammed Bulut - Mart 16, 2010, 22:22:42 ÖS
Bence harika...
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: exousia - Mart 16, 2010, 22:31:37 ÖS
begenmenize sevindim, çok teşekkür ederim tekrar.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: kubiilay - Mart 17, 2010, 00:15:12 ÖÖ
süper olmuş gercek harika hatta :)
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: Romeo. - Mart 17, 2010, 00:19:28 ÖÖ
nefiş bişey bu ya eline sağlık detaylar harika çok güzel şeyler çağrıştırıyo Allah tamamına erdirsin :) konsept sana mı ait?

animal anatomy for artists / eliot goldfinger bir incele istersen ayılar için bölüm ayırmışlar gibi gözüküyo içeriğinde...

eline sağlık tekrar çok beğendim

Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: hamzabol - Mart 17, 2010, 00:50:22 ÖÖ
Çok iyi gidiyor, eline sağlık.  Kas için şöyle bir resim var ama işine yarar mı bilmiyorum.

http://bremelvin.com/wordpressbre/wp-content/gallery/fall-2009-anm-267-intro-to-animal-drawing/bear_muscle.jpg (http://bremelvin.com/wordpressbre/wp-content/gallery/fall-2009-anm-267-intro-to-animal-drawing/bear_muscle.jpg)

Aynı çizimin tüylü hali

http://bremelvin.com/wordpressbre/wp-content/gallery/fall-2009-anm-267-intro-to-animal-drawing/bear_render.jpg (http://bremelvin.com/wordpressbre/wp-content/gallery/fall-2009-anm-267-intro-to-animal-drawing/bear_render.jpg)

Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: CO2 - Mart 17, 2010, 13:31:14 ÖS
Mükemmel oluyor.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: stuck - Mart 17, 2010, 15:17:08 ÖS
çok iyi
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: rehakaraca - Mart 17, 2010, 18:23:39 ÖS
Gerçekten güzel tasarım tamamlanınca süper olacak gibi. Dilerim bu blueprintler işine yarar.
iyi çalışmalar
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: mertcavus - Mart 17, 2010, 18:53:17 ÖS
Arkadaşlar ben "exousia" isimli kullanıcıyım dün profil bilgilerimi düzenlerken hatalıyazdıgım mail adresi yüzünden üyeligim beklemede bu sebepten cevap veremedim özürdilerim.

yorumlarınız ve referans çizimler için gerçekten çok teşekkür ederim ihtiyacım olan çizimlerdi. dün ve bu sabah modelde birakaç degişiklik yaptım.

(http://www.zbrushcentral.com/attachment.php?attachmentid=186045)

ayrıca birkaç wireframe hali maya`dan.
(http://www.zbrushcentral.com/attachment.php?attachmentid=186068)
(http://www.zbrushcentral.com/attachment.php?attachmentid=186069)

bu çalışmalar üniversite bitirme projem için hazırladıgım bir bilimkurgu hikayesinin karakterleri toplamda 8 çalışma yapmayı planlıyorum. merak edenler için bu seride önceki modellemelerim.

(http://www.zehirlimantar.com/wp-content/uploads/2010/01/Ethion-Female-Engeneer.jpg)
(http://www.zehirlimantar.com/wp-content/uploads/2010/02/threonFinal1.jpg)

kendi hesabım aktif olmadıgı için forum üyesi bir arkadaşımın hesabından mesaj gönderdim. bu sorun için tekrar özürdilerim.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: Kenan EREN - Mart 17, 2010, 18:56:12 ÖS
Sonuç olarak çok çok güzel bir render alacağınıza inanıyorum. Yanlız Fikir olarak Altın Pusulayı Çağrıştırdı Bana. Elinize sağlık
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: Gokhan Sonmez (LW3D) - Mart 17, 2010, 21:27:55 ÖS
söyleyecek çok şey kalmamış...Çok iyi gidiyor...Eline sağlık
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: rehakaraca - Mart 17, 2010, 21:42:52 ÖS
Çalışmaların çok başarılı .Gökhan abinin dediği gibi söze hacet kalmamamış. Ben en çok en son kel adamı beğendim. Üst gövdenin topolojisini merak ettim ,gönderebilirmisin güzel duruyor. Eline sağlık
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: samsimsom - Mart 17, 2010, 21:53:36 ÖS
begeniniz için çok sağolun.

karakterlerin tümününde elimden geldigince "quadrangulate" 4 vertex li poligon yüzeyler oluşturmaya çalışıyorum. zBrush da editlerken 3 vertexliler de çalışabiliyorsun fakat beklenmedik yüzey sıkıntıları yaratabiliyor.

(http://www.zehirlimantar.com/images/01.jpg)
(http://www.zehirlimantar.com/images/02.jpg)
(http://www.zehirlimantar.com/images/03.jpg)
(http://www.zehirlimantar.com/images/04.jpg)
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: Pulsar - Mart 17, 2010, 22:11:27 ÖS
Olağanüstü modellemeler olmuş. Bir web siteniz var mıydı? Muhakkak galerinizi de görmek isteriz.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: samsimsom - Mart 18, 2010, 02:02:44 ÖÖ
begendigine gerçekten sevindim. aslında burda yayınladıklarımdan öte bir 3d portfolyaya sahip degilim. www.zehirlimantar.com (http://www.zehirlimantar.com) kişisel sitem orda grafik işlerim ve son dönemde bitirme tezim için hazırladıgım modeller bulunuyor.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: cemgul - Mart 18, 2010, 07:02:09 ÖÖ
iyi gidiyor afferin koçum gibisinden yorumlar okudum, nesi gidiyor gideceği kadar gitmiş ve hatta fazla bile gitmiş :) 10 numara işler, topiğe girdiği halde yorum yazmayan birçok user kıskançlıktan tırnaklarını yiyordur emin ol. Ne bu forumda ne de bu ülkede sık rastlanacak türden işler değil çok ileri düzeyde çalışmalar. Portfolyonu biraz daha çeşitlendirip herhangi bir videogame veya vfx company de rahatlıkla iş bulursun. Grafik tasarım ve illüstrasyon işlerin de harika, her yönüyle takdir edilecek bir adamsın tebrik ederim ve seni tanıdığıma çok sevindim. Başarılı işlerinin devamını diliyorum.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: olivon - Mart 18, 2010, 11:41:35 ÖÖ
Mükemmel...10 numara ve üstü... İftihar ettik. Devamını bekliyoruz:)
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: samsimsom - Mart 18, 2010, 13:03:31 ÖS
bende sizler gibi saygın ve başarılı insanlarla tanıştıgım için çok mutlu oldum. Türkiye`de ki CG forumları arasında kullanıcı kitlesinin birbirini gelişime yönelik eleştirilerle besledigi çok çok az platform var, ilerleyen karakter tasarımlarında da sizlerin çok yardımı olacagına inanıyorum. herşey için teşekkür ederim. sağolun.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: metinakcakoca - Mart 18, 2010, 13:33:57 ÖS
tek kelimeyle mükemmel! başka söze gerek yok sanırım. ( Cem abide belirmiş zaten, kıskanmamak elde değil yahu :) )
tebrikler, kolay gelsin 
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: Gurhanerkal - Mart 18, 2010, 14:16:43 ÖS
Fazla iyisin dostum.:) Ama merak ettim DEÜ GSF'nin gerçekten büyük katkısı oldumu sana?
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: samsimsom - Mart 18, 2010, 15:29:51 ÖS
okulun katkısı olarak söyle ayrım yapmam gerekiyor. Program kullanımı açısından (maya, zBrush vb.) yardım alacagım hocam yoktu bu kısmı internet üzerinden eğitim dosyasları vasıtasıyla çözdüm.Diğer yandan 4 yıllık desen eğitimi, uzun süre çıplak modellerle çalışabilme imkanı, bitmek tükenmek bilmeyen proje eskizleri, anatomi bilgisi için üniversite hastanesinin destegi vb. öğretmenlerin grafik dalındaki yelpazenin genişligi konusundaki yardımları ve sayamadıgım pekçok şeyi üniversiteden başka bir yerden kolaylıkça ulaşamayacagımı düşünüyorum.

Not : DEÜ Grafik bölümü bu sene iki ana sanatdalına; illüstrasyon ve Grafik tasarım olarak ayrılıcakmış buda daha hedefe yönelik yeni öğrenciler demek.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: pini - Mart 18, 2010, 17:33:52 ÖS
İşlerin gercekten cok iyi,grafik işlerinde buna dahil,bir de mutevazisin daha ne ister insan..   WOOOW demek istiyorum:) Tırnaklarım olsa hemen bitirmiştim yiyerek evet hehe..

Ayrıca DEÜ de illustrasyon  bolumu acılacak olması müthiş bi gelişme.. Resim bolumunde   az cekmemiştik ı ıh  cok illustratif olmaz boyle ,hikaye mi anlatıyosun burda  cık cık laflarını:)
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: samsimsom - Mart 18, 2010, 17:47:30 ÖS
:D "sokak sanatçısımısınız sizz!!! sevgi yolundakiler yapar böyle çizimler" de denirdi bizim katta. (parmakla çizgilerin üzerinden yedirdigimiz zaman yapılan bi yakarış.)
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: pini - Mart 18, 2010, 17:58:22 ÖS
hehe iyimser yaklaşımmış genee..bizde sanatın 's' sinden yoksundur ilustratorler,sokaga cıksan daha iyi.. :D

konuyuda cok kaynatmiim bi başlarsam susamıycam,yazık olmasın topic'ine :P  tırnak yiyelim onun yerine
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: samsimsom - Mart 18, 2010, 18:59:50 ÖS
(http://www.zehirlimantar.com/wp-content/uploads/2010/03/largin_01.jpg)
Ayının (Soleucy) sahibesi Largin karakteri için ilk eskizler.

sırt çantası hakkında fikirlerim kesinleşsede (hafif ve ufak olmasını istiyorum) sürekli aktif ve hızlı hareket ededen bir karakter olcagından ve uzaktan ateş edebilmesi gerektiginden sanırım kafasına bir kask veya gözlük gibi görüşünü arttıran nesnelere ve hahif bir zırha ihtiyac duycak. birde görüntüde itici olan soleucy nin yanında biraz çekici biri olmasını istedim belki o tezatlık klasik (beauty and the beast) deki gibi ilgi çekici olabilir diye düşünüyorum.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: NiyOo - Mart 18, 2010, 22:31:59 ÖS
Ellerine sağlık,modeller çok iyi.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: samsimsom - Mart 19, 2010, 01:41:55 ÖÖ
İlginiz için gerçekten çok teşekkür ederim.
Temel modellemeyi bitirdim sayılır üzerindeki mekanik parçalar ve kıyafet henüz yok. Modelde değişiklikler oldukça bu başlık altından göndermeyi düşünüyorum çalışma süreci hakkında merak duyan arkadaşlar içinde açıklayıcı olur diye düşündüm.

(http://www.zehirlimantar.com/wp-content/uploads/2010/03/largin_first_ss.jpg)
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: samsimsom - Mart 21, 2010, 15:04:36 ÖS
Largin modelinin üzerine ekledigim birkaç kıyafet ve sırt çantasının lowPoly halleri.

(http://www.zehirlimantar.com/wp-content/uploads/2010/03/larginYenigun_03.jpg)
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: mertcavus - Mart 21, 2010, 18:57:15 ÖS
eline sağlık dostum
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: CO2 - Mart 21, 2010, 21:07:55 ÖS
Sonucu sabırsızla bekliyouz.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: samsimsom - Mart 22, 2010, 17:42:07 ÖS
dizlik ve ayakkabılarıda bitirdikten sonra sanırım zBrush`a geçebilirim.

(http://www.zehirlimantar.com/wp-content/uploads/2010/03/yenigunyeni.jpg)
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: samsimsom - Mart 23, 2010, 22:48:13 ÖS
Henüz sırt çantasında çok eksik olsada, biraz kafa dagıtmak için basit bir pafta hazırladım.
(http://www.zehirlimantar.com/wp-content/uploads/2010/03/sonaYakin.jpg)
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: Arif Osmanoğlu - Mart 24, 2010, 00:32:37 ÖÖ
Ayının burnu dışında beni rahatsız eden bir şey görmedim; çok keskin ve yapay geldi bana genel bütünlükte dengesiz duruyor gibi, birde eğer final olarak bu pozda duracaksa ayı daha artistik durabilirdi, merala sonucunu merak ediyorum, böyle nitelikli işleri görmek çok sevindirici elinize sağlık.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: samsimsom - Mart 24, 2010, 14:37:47 ÖS
anladım Rival, burun konusunda haklısın çalışırken oraya hard surface fırçalarıyla mudahale etmiştim sonrada aceleden unuşmuş olmalıyım ilerleyen yazamanda düzetlmeye çalışıcam. elimden geldigince karakterler t poze durmasınlar istiyorum ama zBrush da da transpose master vb. plugnleri kullanırkende zorlanıyorum. çalışmanın sonunda ayı ve sahibesi için süper simetriyi biraz bozup canlı bir poz vermek için uğraşıcam. yardımın için çok sagol.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: samsimsom - Mart 24, 2010, 21:49:41 ÖS
(http://www.zehirlimantar.com/wp-content/uploads/2010/03/002.jpg)
sırt çantası consept çizimden biraz =) farklı oldu. Son olarak boynunda ve belinde metal omurilik parçaları, silahı ve sağ bacagında silah için bir kılıf vb. birşey modellemeliyim.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: samsimsom - Mart 25, 2010, 17:43:57 ÖS
(http://www.zehirlimantar.com/wp-content/uploads/2010/03/buyukBulusma_01.jpg)

büyük buluşma. sonunda ayı ve sahibesini aynı silindir üstünde görebilmek beni biraz mutlu etti.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: cemalertas - Mart 25, 2010, 17:59:30 ÖS
Elinize sağlık dünya standartlarında bir iş çıkarmışsınız, müthiş olmuş söylenecek fazla bir söz yok.. belki sadece daha artistik bir pozlama, daha tehdidkar bir kamera açısı... tekrar tebrikler..
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: rehakaraca - Mart 26, 2010, 12:19:23 ÖS
Gerçekten çok etkileyici modeller gerek topoloji gerekse anatomi olayını yemiş yutmuşsun hocam. Kaliteli süper bir iş olmuş .Başarılarınızın devamını dilerim.

Beni şu beni anda düşündüren bu kadın karekteri nasıl rglemeyi düşünüyorsun ?.Üzerinde bir çok aparat var hanımefendinin . riglerken nasıl bir teknik kullanacaksın ?


İyi çalışmalar paylaşımlar için teşekkürler.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: pini - Mart 26, 2010, 12:42:08 ÖS
cook iyi gidiyor,aksesuarlardaki detaylara bayıldım..bu kadar ugrasmısken hatun kişinin ellerinede biraz detay girsen bence cok daha gusel durur,genel form organik dururken eller biraz manken eli gibi kalmıs bence..  normalde diyecegim bi yorum degil ama bu kadar detay gorunce  daha fazlasınıda istio insan  :D doyumsuzluk bu olsa gerek hehe

ellerine saglık..
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: samsimsom - Mart 26, 2010, 12:53:17 ÖS
çok teşekkür ederim düşünceleriniz için. bu gün yine zbrush ve maya arasındaki gel gitlerde öğrendigim yeni bir pozverme teknigi üzerinde çalışıyodum o yüzen direk ayrıntılara başlamak istemedim kadın modelde çok fazla dokunulmamış yer var. rig konusunda çok fazla bilgim yok yani standart joint leri kullanıp ik ayarları ve bind skin de çok deferme olmasın diye bikaç düzeltme. model üzerindeki katı parçalarıda direk o bölgedeki iskelete bağlamayı düşünüyorum. keşke rig konusunda çok şey bilebilseydim. benim hazırlıyacagım setup çok çok amatör olcak ama en azından karaktere poz verirken işimi görecegine inanıyorum (...lütfen görsün). tekrar teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: rehakaraca - Mart 26, 2010, 14:17:45 ÖS
Model bir animatörün ellerinde takla atmayacaksa dediğin doğru amatör rig gider. Forumda bir kaç arkadaş anzovin denilen karekter setup kullanmışlardı onlardan bilgi almanı tavsiye ederim. Anzovinin kısa zamanda paratik kolay çözümler sunduğunu ifade etmişleri forumda.

iyi çalışmalar..
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: CO2 - Mart 26, 2010, 14:58:20 ÖS
Bence pozlamayı rigleme ile halletmen çok anlamsız olur çünkü işin çok uzar. Mesela standart skin yapıp bacakta ki aksesuarları kemiğe parent edersen,bacak hareket edince akseseuarlar hep bacağa girer. Bacağın her 30 derecelik açısında aksesuarları blendshape ile deforme etmen gerekir. Bu da sabır ve tecrübe ister. Baha doğrusu bu yöntem karakterini animasyon yapıcaksan şart.

Ama senin durumunda zbrushta transpose master benzeri bir yöntem ile işi halletmen yeterli olacaktır diye düşünüyorum.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: Art.of.DarkRaven - Mart 26, 2010, 15:12:38 ÖS
Çok başarılı gidiyor detaylara bayıldım.

Çağtayın dediği gibi rigging işi uzatabilir fakat aksesuarları wrap deformarsla üzerine oturtmanda mümkün bu şekilde girme çıkmaları engellemiş olursun, nitekim ben kendi modellerimde kıyafetleri saçları sakaları bıyıkları ayakkabıları hiç skining ile uğraşmadan wrap deformers ile çözüorum, bilmeyenler için buda benden kıyak olsun :)

kadın modelinin eline biraz daha eyilmen gerekiyor.
tek ve yapılmasıda çok basit bir şey olduğu için söylüorum ayı biraz daha büyük olmalı, yinede karar senin.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: samsimsom - Mart 26, 2010, 15:24:59 ÖS
tamam "CG assassin" birkaç insan ve ayı nın yanyana bulundugu fotografta ortalama nerde durur diye düşünüp ebatları ayarlamıştım. kadın figür normal insandan biraz uzun 8-9 kafa civarı. ama yinedede boyularında bi ayarlama yapabilirim.

Bence pozlamayı rigleme ile halletmen çok anlamsız olur çünkü işin çok uzar. Mesela standart skin yapıp bacakta ki aksesuarları kemiğe parent edersen,bacak hareket edince akseseuarlar hep bacağa girer. Bacağın her 30 derecelik açısında aksesuarları blendshape ile deforme etmen gerekir. Bu da sabır ve tecrübe ister. Baha doğrusu bu yöntem karakterini animasyon yapıcaksan şart.

Ama senin durumunda zbrushta transpose master benzeri bir yöntem ile işi halletmen yeterli olacaktır diye düşünüyorum.

haklısın. lokal olarak bacaklarda denedim rig yapmak umdugum gibi sonuç vermedi. hatta dedigin gibi ugraşmaya kalksam bir haftada o düzgün poz için setup yapmam gerekicek. transpose ile çözmeyi denicem. çok sağolun yardımlarınız için.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: rehakaraca - Mart 26, 2010, 20:03:25 ÖS
Emre wrap deformer olayını biraz açarmısın. Örneğin bu topicteki kadın karekterin göğüs bölgesindeki aparatlar, nasıl wraplanır.

Göğüsteki vertexler ,o bölgedeki jointle smooth bind etkisi altındayken, gögüs üzerindeki ikinci poly obje nereye bağlı. aksesuarlar Constrain ile  mesh bodye mi bağlı ? merak ettim
Teşekkürler iyi çalışmalar.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: Art.of.DarkRaven - Mart 26, 2010, 21:35:35 ÖS
Wrap ile deform ettiğin bir obje bağladığın nesnenin vertexlerine bağlanır ve vertexlerin deformuna göre üzerindeki objeler de deform olur yani şöyle bir örnek veriim.
bu topicteki kadın modelden örnek vermek gerekirse model zaten tam bir vucut olarak hazır önce güzelce rige vucudu giydirisin daha sonra modele objeleri warp deformers olarak tanıtırsın böylece kol hareket ettiğinde veya döndüğünde koldaki nesnelerde modeli takip ve taklit edecekler skining işleminden kurtulmuş olacaksın, ancak wrap verdiğin nesnelere auto weight işlemi uygularsan sahnede modeli hareket ettiremezsin ancak weight threshold u 00 a çekip use max distance kullanıp max distansıda nesnenin alanına göre bir defalasına hesaplatırsan istediğin gibi kullanabilirsin karkaterini :)
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: rehakaraca - Mart 27, 2010, 05:57:44 ÖÖ
Emre çok sağol inanki yıllarca skining ile boşa uğraşmısız .Aksesuarlar kıyafetler saç bıyık kılıç. düğme don gömlek kısacası vucut üzerindeki ne var yoksa hepsi için 10 numara bir teknik. İnciler dökülüyor mayacılardan teşekkürler :)
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: yavuzbattal - Mart 27, 2010, 14:21:46 ÖS
Şaşırtıcı arkadaşlar. Buradan bir kez daha haykırıyorum. Ne adamlar var bizim memleketimizde... Tebrikler... (Gururlandım doğrusu..)
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: samsimsom - Mart 27, 2010, 14:50:21 ÖS
(http://www.zehirlimantar.com/images/yenigun.jpg)

dün biraz transpose ile karakterin en azından çok simetrik durmasını engellemeye çalıştım. biraz amerikan çizgi roman karakteri pozu olsada üzerindeki techizatlar vs. çalışmaya istedigim duruşu vermemde beni çok çok zorladı. bu bün içinde karakterin iki elindede modellemesine devam ettiğim silahları olacak böylece elerin duruşunada bir anlam katmış olurum ve sanırım yinede eksikleri olsada, zaman sıkıntısından dolayı bu projeyi sonlandırmayı planlıyorum. görüş fikir ve önerileriniz için hepinize çok çok teşekkür ederim.
Başlık: Largin – Female Hunter And Pet (Soleucy) Final.
Gönderen: samsimsom - Mart 27, 2010, 20:58:32 ÖS
(http://www.zehirlimantar.com/wp-content/uploads/2010/03/larginFinal1.jpg)

tabancalar biraz su tabancası hissi versede, modeldeki doku ve detayları tam anlamıyla bitirmedigimide düşünsemde Largin – Female Hunter And Pet (Soleucy) modellemesinde final renderı.

Yardımalrınız için tekrar çok teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: uguryetiskin - Mart 29, 2010, 00:31:45 ÖÖ
Çok şahane gözüküyor elinize sağlık
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: ezrblt - Mart 29, 2010, 02:10:30 ÖÖ
Elinize sağlık. Şahane olmuşlar...
Tek birşey; şişman elemanın kolundaki beşgeni çözersen ileride başını ağrıtmaz. Tek bir edgeloop a bakar o da. (Başka yerlerde var mıdır bilmiyorum o kadar incelemedim)
Tekrar tebrikler...
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: hamzabol - Mart 29, 2010, 08:33:50 ÖÖ
Tablo gibi iş çıkmış, eline sağlık.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: Sinepark - Mart 29, 2010, 10:53:36 ÖÖ
Türkiye'de görmeye alışık olmadıgımız işlerden, çok başarılı bir çalışma.
Tebrikler:)
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: samsimsom - Mart 29, 2010, 17:04:39 ÖS
=)çok teşekkürler.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: Haluk Zengin - Mart 30, 2010, 01:00:08 ÖÖ
olağan üstü!..şahane!.harika!.pek çoğumuzda olmayan tasarımcı yönü ön planda..ayrıcada mektepli. :D

(ye ye tırnak kalmadı, ne kadar kısır bir dönemdeyim ben böyle.)
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: 3d-anim - Mart 30, 2010, 13:15:31 ÖS
çok harika olmuş, yeteneklerini umarım iyi yerlerde değerlendirirsin.
Başlık: Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
Gönderen: rehakaraca - Mart 30, 2010, 14:09:00 ÖS
Texture halinide görmek isteriz. iyi çalışmalar.