İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Romeo.

Sayfa: [1] 2 3 ... 14
1
Animasyon Çalışmalarınız / Ynt: animasyon denemeleri
« : Mart 09, 2012, 16:33:19 ÖS »
çok güzel çalışıyor ve vakit ayırıyorsunuz ama böyle ilerlememeniz gerek sanki , mesela bu kaplan yürümesi için şayet ben yapsaydım en az 4 günümü ayırırdım 2 günde hatta belki 1 günlük çalışmayla dahi yürüyor gibi gözükmeye başlıycaktır tabiki karakter , ama işte tam olarak o noktada elde ettiğimiz hareketin gerçek bir kaplanın doğal yürüyüşüne ne kadar yakın ve uzak olduğunu ciddi şekilde muhakeme etmek gerek , bütün hareketler birbrine bağlı ve etkileşim içinde çünki bilek yere bastığı an ağırlığın dirsekten omuza omuzdan kafaya doğru karakteri etkilediğini görebilmeliyiz ; bu süreçte önce en doğru ana pozlar , sonra ara pozlar , ve ikincil hareketler diye ilerler en basitinden . sonra curve ler düzeltilir vs ...

kutuya zıplayan karakter için konuşacak olursak zamanlama güzel gözüküyo yani ben sevdim şahsen , tavsiyem daha ideal pozlar araman olur ilk olarak mesela hep kambur görüyoruz karakteri ? eğer bunu yapıyorsak kasıtlı olmalı amacımız her pozda bir bilgi vermek çünki bir anlamda , kutuya atlamayı başardıktan sonraki özellikle sağ kol çok kararsız gözüküyor karakterin kendini dengelemk için yaptırdığın bir hareket olduğu belli fakat biraz daha çalışmalısın o hareketi , öte yandan dengelemek için sağ kol o kadar çabalarken sol kol çok daha gergin , ve en önemlisi de belki sağ bacağı kutuya önce ulaşmasına rağmen kalçada bir rotasyon göremiyoruz ...

eline sağlık zamanlama konusunda bence iyi ama etki tepki olayları üzerine daha çok düşünerek pozlaman gerek ..

2
CG Dünyasından Haberler / Ynt: Arcelik- Celik ve Celiknaz DÜĞÜN
« : Şubat 20, 2012, 16:33:00 ÖS »
bir fıkra vardı da aklıma gelmiyo şimdi :)

bence bu "konu" muhabbetini lise yıllarında brakmalıydın .. bu nedir ya "abi konulu dimi film?" ..

3
CG Dünyasından Haberler / Ynt: Arcelik- Celik ve Celiknaz DÜĞÜN
« : Şubat 20, 2012, 14:53:04 ÖS »
gayet güzel bir iş olmuş herşeyiyle yerden yere vurulacak ne var hiç anlamadım ..

hay yani reklam olarak bu işin arçeliğin satışlarını kaça katlıyacağından bize ne ki ?

modeller güzel ışık güzel animasyon güzel , ellerine sağlık tüm ekibin ..

4
WIP / 3D / Ynt: Billie Jean Dans Animasyonu
« : Şubat 03, 2012, 18:15:43 ÖS »
burda işe dair bir eleştri yok , iş eleştrilebilcek bir düzeyde değil çünki henüz .

Arzach sana sahneye bi sphere atıp "abi kafa modelledim nasıl olmuş?" desem eleştri konusu dahi olmazdı değilmi ? bu hareket te bu haliyle animasyon anlamında aynı değere sahip ..

nasıl ki modellemeden evel işin program operateörlüğünden ziyade form, proporsiyon, anatomi vb. şeyler hakkında bir çok fikir ve gözlem sahibi olmamız gerek ise animasyon yapmak için de emin ol ihtiyacımız olan bundan daha az ön bilgi değil ..

kaldıki bana sorarsan bilgisayarda animasyon yapmak programın kullanıcısı olmanın en az gereksinim olduğu kısım çünkü pratikte programa yaptığın karakteri pozlayıp s e basmak , masa üstünde simgeleri düzenlemekten daha kolay bu ..

dediğim gibi kitaba 15 dk göz atmanla beraber bu konuda benle hem fikir olup bu çalışmayla ilgili sen de bundan öte bir yorum yapmıycaksın zaten ..

Tual açıkçası yorumun da hatırlattığın ucuz yalan fıkra da gereksiz olmuş , kitabı oku demesini herkes bilirmiş bu ne şimdi ? kaç sefer okudun ? birbrimize faydalı olabilmek için en azından konuyu algılama düzeyimizin tutarlı olması gerek . sen bu işin kabul görmüş en temek kaynağının tavsiye edildiği bir yoruma böyle saçma sapan art niyet arayışı içinde bir yorum yaparsan; ancak gördüğü ilk kıpırtıya "aaaa ne güzel animasyon pixarda çalışsana" diye yorum yazan insanlardan cevap alırsın ..



5
WIP / 3D / Ynt: Billie Jean Dans Animasyonu
« : Şubat 03, 2012, 13:31:35 ÖS »
sorunlar graph editorden ziyade pek çok eksik bilgi ile ilgili şu aşamada ..

epeyce teorik bilgi edinmen gerek başta bu anlamda kabul görmüş belli başlı kaynaklardan ..

"yürümesin de emeklesin işte" gibi birşey animasyon için geçerli değil , şu aşamada animasyon denemesi olarak dahi düşünemeyiz bu işi vücut ve uzuvlarının konumu değiştirilip key atılmış bir karakterin görüntüsü sadece şu haliyle ..

"The Animator's Survival Kit" bu kitabı biraz araştırırsan benle hemfikir olmana yeteceğini sanıyorum ..

kolay gelsin ..

6
Genel Sohbet / Ynt: Yerin altında devasa bir karınca şehri
« : Şubat 03, 2012, 13:16:59 ÖS »
gerçekten çok antipatik bir haber öldü ya da ölmedi doğal biçiminden uzaklaştırmanın ne anlamı varki .. yapıyı anlayıp maketini yapsalarmış ...

7
3D Teknikler / Ynt: Animasyon için referans video kullanımı hk.
« : Ocak 26, 2012, 02:38:02 ÖÖ »
ben şahsen referans video ile o kadar haşır neşir olmaya çok karşıyım .. referans araştırması mutlaka yapılmalı hem de uzun uzun . farklı açılarda bir çok kaynaktan incelenmeli canlandırılacak şey ..

ancak bu canlandırmanın en karakteristik pozlarını , ifadelerini , timingini anlamak için yapılmalı bu kadar incelemeden sonra hala mayaya alıp üstünde çalışıyorsak referansın zaten olması gereken yeterince algılanmamıştır diye düşünürüm .. rotoskop ile referansı karıştırmamak gerek . biri kopya etmek öbürüyse çözümlemek dogaçlama yapabilmek demek ...

8
WIP / 3D / Ynt: prozac etkisi 01
« : Ocak 24, 2012, 01:52:20 ÖÖ »
anzovin tarzı kaliteli bi autorig ile 6 saat sürer mi emin değilim ayrıca ..

9
WIP / 3D / Ynt: prozac etkisi 01
« : Ocak 24, 2012, 01:51:03 ÖÖ »
yaparız animasyon :) tek pozla kalmaz ...

10
WIP / 3D / Ynt: prozac etkisi 01
« : Ocak 23, 2012, 22:55:59 ÖS »
iyi durmuş kaşlar ve kulakla , detaylı ayakkabı da olursa daha iyi olur bence ...

11
WIP / 3D / Ynt: prozac etkisi 01
« : Ocak 23, 2012, 22:11:49 ÖS »
güzel olmuş eline sağlık ..
ama üst dudak ve ağız kenarların topolojisi biraz sıkıntılı değil mi sence? ufak sertlikler , prüzler gözüküyor .. bir de yaka enseye doğru giden kısım daralmadığı için karakteristik bir yaka formuna kavuşmamış bence .

eline sağlık tekrar genel olarak çok animatik bir model riglenip kullanılabilir ..

12
teşekkürler .. vücuda yakın duranlar motifsel ya da vücuda bakan kısımlar uzaklaştıkça doğal formuna kavuşan yapraklar gibi mesela .. daha manidar olabilir gibi ..

13
boynuzların kafa ile bitiştiği kısımda bir deformasyon olmaması ; gözü o vücudun boynuzları olduğuna dair ikna etmiyo .. bu tür hayvanları bir incelemek gerek ..

yaprakların kopyalanıp kopyalanıp serpiştirildikleri çok belli asimetrik durmuyolar pek çok dalda .. rotasyonları dahi aynı , çok büyük yapraklar ama çok bilindik yaprak formundalar vücut o kadar motifselse o denli gerçekçi bir bilindik bir forma geçebilmesi için nedenler lazım tasarımda yoklar? dalların çıktığı kısımlar daha etli topraklı bir yapıda bir yapıda olabilirmiş mesela aklıma gelen bir çözüm olarak ..

bu haliyle çalışma biraz taslak gibi .. tutarlılığa çözümlemelere daha ciddi bir sebep sonuç ilişkisine ihtiyacı var geçişlerde .. karakter tasarımcısı değilim ama saydığım şeylerin yokluğu tamamlanmış bir karakter bakmaya çok engel .. fikir itibariyle insanda çağrıştırdığı şey güzel ama olgunlaşmaya mantıklı inandırıcı geçişlere dönüşümlere ihtiyacı var ..

14
sen ce nasıl olmuş ?

15
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: AnimalAnimationReel_2011
« : Ocak 13, 2012, 01:25:32 ÖÖ »
olivon ilgin için teşekkürler , beğenmen beni çok sevindirdi .. daha çok "cille" için yaptığım shotlardan bir demo .

abi tahmin etmiştim ama ben gene de o küçük civcivin "şurdan satın aldım" deme ihtimalini sevdim :)

16
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: AnimalAnimationReel_2011
« : Ocak 12, 2012, 18:41:33 ÖS »
ikiniz için de en iyisi bu :) koyun sürüsünde güzel .. bu arada karakterler nerden?

17
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: AnimalAnimationReel_2011
« : Ocak 12, 2012, 18:24:10 ÖS »
kuş ve küçük ördek yavrusu özellikle güzel olmuş eline sağlık .. effectli atlar da süper ama .. özellikle koyuna biraz daha mı el atılmalı ne bence de?


18
Filmler / Ynt: Yeni- Fetih 1453 Film Official Trailer
« : Ocak 11, 2012, 12:41:24 ÖS »
"dis is istanbuuuuuuul !" diye bağırıcak sandım bi an attan inip ..

umarım kazara yurt dışında filan oynamaz kıyıda köşede bikaç sinemada oynar kapanır bu olay ya ...

19
WIP / 3D / Ynt: Eva
« : Ocak 02, 2012, 07:50:30 ÖÖ »
ilginç bir hanım olmuş :)
"nefes alsın yeter !" kavramını eleştirdin sanırım bu eserle ..

20
Genel Sohbet / Ynt: Flashta nesneleri bağlama
« : Aralık 18, 2011, 06:50:26 ÖÖ »

Sayfa: [1] 2 3 ... 14