Gönderen Konu: cavlak kafa  (Okunma sayısı 1989 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı rehakaraca

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
cavlak kafa
« : Aralık 22, 2006, 19:46:26 ÖS »
modelleme olayına hızlıca bir dalış yaptım.
nasıl olmuş ?
toplam 611 polygons
iyi çalışmalar



Çevrimdışı Arif Osmanoğlu

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 2406
    • Profili Görüntüle
cavlak kafa
« Yanıtla #1 : Aralık 22, 2006, 19:57:49 ÖS »
Referans resim kullanıyormusun? Oran problemleri var gibi gözüküyor.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı rehakaraca

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
cavlak kafa
« Yanıtla #2 : Aralık 23, 2006, 09:43:00 ÖÖ »
Rival sağol referans resim kullandım. Referans resimi kendim çizdim.fakat çizdiğim resimde oran orantı problemi var gibi. Bende fark ettim. bu modele 2,2,2 segmentli box tan başlayarak devam ediyorum. Bu tarz modelleme mantığında ufak tefek aşamadığım olaylar var . ama şunu söylemeliyimki en hızlı yöntem bu gibi.

modelde kulak burunve göz kapağı detayları dışında .en büyük sorun ağız buruna çok yakın oldu gibi. eleştrilerinizi bekliyorum

iyi çalışmalar

Çevrimdışı Gokhan Sonmez (LW3D)

  • Boş İşler Bakanı
  • Uzman
  • *****
  • İleti: 4811
    • Profili Görüntüle
    • http://www.gokhansonmez.com
cavlak kafa
« Yanıtla #3 : Aralık 26, 2006, 18:32:19 ÖS »
Bence box modelleme tekniği geneli itibariyle az poligonla iyi sonuca ulaşmak için bence oldukça etkili. yalnız bu şekilde 2*2*2 bir küpten başlamak yerine, bu konuda başarılı olmuş kullanıcıların hareket tarzlarını referans almak bence çok yerinde olacaktır. Foruma daha önce atmış olduğum, loganarts'ın videoları size yol gösterecektir. Hala nette duruyorsa videolara bir göz atmanızı tavsiye ederim.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı rehakaraca

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
cavlak kafa
« Yanıtla #4 : Aralık 27, 2006, 09:55:03 ÖÖ »
teşekkürler Gökhan Abi