Gönderen Konu: karışık  (Okunma sayısı 17705 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı rehakaraca

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık
« Yanıtla #40 : Nisan 18, 2007, 15:14:08 ÖS »
Fatih Sultan Mehmet han ın ancak şu resmini bulabildim .

Selamlar .

Çevrimdışı turx

  • Üye
  • **
  • İleti: 524
    • Profili Görüntüle
    • Insta
Ynt: karışık
« Yanıtla #41 : Nisan 26, 2007, 20:41:50 ÖS »
cavlakcekirge çok teşekkür ederim resim için.

pyschopath : Eyvallah teşekkür ederim. Model bir aksaklık olmazsa inşallah bir hafta içinde bitiyor. Ayak tırnakları dahil =)
« Son Düzenleme: Nisan 26, 2007, 20:53:47 ÖS Gönderen: turx »
  • 3D Character Artist

Çevrimdışı turx

  • Üye
  • **
  • İleti: 524
    • Profili Görüntüle
    • Insta
john mcclane
« Yanıtla #42 : Nisan 28, 2007, 00:36:48 ÖÖ »
bruce willis modelinden bazı yapım aşaması görüntüleri:

Beretta 92FS Brigadier:   

silahın orjinali: link
göreceğiniz gibi modelin hala birtakım eksikleri var.



Pantolon:



Ayak (tırnak dahil) =)



Atlet (yeni topoloji)
« Son Düzenleme: Nisan 28, 2007, 01:10:09 ÖÖ Gönderen: turx »
  • 3D Character Artist

Çevrimdışı Emre Goren

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1138
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık
« Yanıtla #43 : Nisan 28, 2007, 02:40:48 ÖÖ »
tebrik ediyorum çok iyi modelleme yapıyosun

Çevrimdışı a.payza

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 7
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık
« Yanıtla #44 : Nisan 29, 2007, 00:01:24 ÖÖ »
Tebrikler, organik modelleme konusunda çok başarılısın

Çevrimdışı Arif Osmanoğlu

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 2406
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık
« Yanıtla #45 : Nisan 29, 2007, 15:56:43 ÖS »
Allah kolaylıklar versin, çok iyi yerlere ulaşırsın inşallah.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı rehakaraca

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık
« Yanıtla #46 : Nisan 30, 2007, 17:58:56 ÖS »
Arkadaşların iyi dileklerine katılıyorum . Dilerim hakettiğin yere gelirsin kardeş
Başarılar

Çevrimdışı htuncay

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 24
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık
« Yanıtla #47 : Mayıs 01, 2007, 01:21:12 ÖÖ »
çok kaliteli işçilik, başarılar.

Çevrimdışı arif akca

  • Üye
  • **
  • İleti: 689
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık
« Yanıtla #48 : Mayıs 01, 2007, 01:27:21 ÖÖ »
çok güzel turx

Çevrimdışı LuxoJr

  • Üye
  • **
  • İleti: 184
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık
« Yanıtla #49 : Mayıs 03, 2007, 01:42:54 ÖÖ »
hahaha valla ayak tırnaklarıda var!Ellerinize sağlık, sabırsızlıkla bitmesini beklemekteyim fakat ayağın bilekle barmaklarının başlangıç yeri uzunmuş gibi fakat belki açıdan bana öyle gözükmüş olabilir...Silahta harikaaa :D

Çevrimdışı turx

  • Üye
  • **
  • İleti: 524
    • Profili Görüntüle
    • Insta
Ynt: karışık
« Yanıtla #50 : Mayıs 03, 2007, 16:48:06 ÖS »
Eyvallah arkadaşlar. Çok teşekkür ediyorum hepinize, güzel temennileriniz ve yorumlarınız için!
 
pyschopath: ayak oranı konusunda haklı olabilirsin. Basemesh için referans kullanmıştım ama sonra zbrushta oranlar kısmen değişmiş olabilir.  Bilek pantolon altında kalacağı için çok önemsememiştim orayı, hatırlattığın için teşekkürler.


Ve işte sonunda bitmiş çalışma olarak sayamasam da cgtalk challenge için son güne yetiştirdiğim kadarıyla modelimin en güncel hali.
Hala kolayca görünen bir çok eksik var o yüzden bunu galeriye atamıyorum. Biraz ara verdikten sonra üstünde tekrar çalışıp portfolyoma ve galeriye ekleyebilirim diye umut ediyorum.

CGTalk'taki challenge linki
Wire ve kaplamasız resimlere, ve tabi diğer katılımcıların çalışmalarına bu linkten ulaşabilirsiniz.




360 derecelik animasyonunu görmek için resime tıklayabilirsiniz.



« Son Düzenleme: Mayıs 10, 2007, 01:20:56 ÖÖ Gönderen: turx »
  • 3D Character Artist

Çevrimdışı arif akca

  • Üye
  • **
  • İleti: 689
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık
« Yanıtla #51 : Mayıs 03, 2007, 20:34:52 ÖS »
tebrikler çok güzel , umarım kazanırsın yarışmayı.

bu arada http://"http//forums linkte bi hata var sannırım.

kolay gelsin

Çevrimdışı arif akca

  • Üye
  • **
  • İleti: 689
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık
« Yanıtla #52 : Mayıs 03, 2007, 20:39:52 ÖS »
yarısmadaki diger işlere şimdi baktım bana göre şu ana kadar atılan postlarda tek rakibin gandalf the grey diyebilirim , gerçekten senin model digerlerinden ayrılıyor direk , bacgkground ı da forum rengi yapmışssın tam uymuş :D bundan sonra senin  seviyede ve üstünde post gelmezse 1. yada 2. lik olabilir tebrikler. tabi benim görüşüm.

Çevrimdışı arif akca

  • Üye
  • **
  • İleti: 689
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık
« Yanıtla #53 : Mayıs 03, 2007, 20:41:42 ÖS »
misu biraz yarmış girmiş ortama :)

Çevrimdışı turx

  • Üye
  • **
  • İleti: 524
    • Profili Görüntüle
    • Insta
Ynt: karışık
« Yanıtla #54 : Mayıs 03, 2007, 20:48:57 ÖS »
metnaber çok sağol hemen düzeltiyorum.

Hehe misu çok başarılı bir sanatçı.
Benim de favorim onun çalışması. Büyük ihtimalle Cgtalk ana sayfaya da çıkar o çalışmayla. Zaten onun olduğu yerde yarışmaya anca eğlence olsun diye katılabilirim ben =)
Benimkine sıra gelene kadar daha başka başarılı çalışmalar da var zaten.
Önemli olan yarışma gazıyla bir karakter çıkarmaktı. Tabi henüz düzelteceğim ve ekleyeceğim bi ton eksik var ama yarışma son gününe bunu yetiştirebildiğime de seviniyorum bir yandan.
  • 3D Character Artist

Çevrimdışı ergincihan

  • Üye
  • **
  • İleti: 141
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık
« Yanıtla #55 : Mayıs 09, 2007, 16:16:15 ÖS »
Merhaba Ensar,

öncelikle bütün çalışmaların çok başarılı, Tebrikler.  :) Senden büyük işler bekliyoruz!

Mihai KESİNLİKLE çok başarılı ancak senin çalışmanın "render" hariç onunkinden aşağı kalır bir yeri yok.

Benim merak ettiğim birkaç şey var.
- atletteki buruşukları Zbrush'ta mı yaptın?
- atletin topolojisini nasıl o şekilde değiştirdin?

Teşekkürler.

Çevrimdışı gani

  • Üye
  • **
  • İleti: 119
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık
« Yanıtla #56 : Mayıs 09, 2007, 16:44:14 ÖS »
Misu çok iyi. fotogerçekçi çalışmalar çok ilgimi çekmiştir hep, kaplamanın ne kadar önemli olduğunu gösteriyor. Turx'un çalışması da harika eminim başarılı olacaktır.

Çevrimdışı turx

  • Üye
  • **
  • İleti: 524
    • Profili Görüntüle
    • Insta
Ynt: karışık
« Yanıtla #57 : Mayıs 10, 2007, 03:06:17 ÖÖ »
sinegani: Teşekkür ederim.

ergincihan: Teşekkürler. 3'üncü sayfadaki resimde birinci sıradaki basit halini normal yollarla modelledim. Daha sonra Zbrush'a atıp kırışıklıkları yaptım. Ardından Zbrush'taki yüksek çözünürlüklü modeli 3D programıma atıp "bu model üstünden" öncelikle kırışıklık loop'larını, sonra da kalan kısımları modelledim. Poligonları orjinal model üstünden örerken en çok, yeni oluşturduğum noktanın, kenarın ya da poligonun obje yüzeyine yapışmasını sağlayan "Snap" özelliğinden faydalandım.
  • 3D Character Artist

Çevrimdışı LuxoJr

  • Üye
  • **
  • İleti: 184
    • Profili Görüntüle
Ynt: karışık
« Yanıtla #58 : Mayıs 10, 2007, 23:42:58 ÖS »
Hakketten Bruce Willis bu!!Çok başarılı olmuş, ayak tırnaklarıda hiç fena değil :D Yanlız Bruce'un saçları bi acayip gözüktü sanki ilk modelleme aşmasındaki saç kalıbından çıkmış gibi birde modelin sağ kolundaki adele diziliminde bi yanlışlık var gibi veya pozlarken mi bir sorun çıktı acaba.Tekrardan ellerinize sağlık render ve texture da modellemeniz kadar iyi olduğu zaman misu fln kalmaz :)

Çevrimdışı turx

  • Üye
  • **
  • İleti: 524
    • Profili Görüntüle
    • Insta
Ynt: karışık
« Yanıtla #59 : Mayıs 15, 2007, 20:35:12 ÖS »
Teşekkür ederim =)
Saçlar ve adaleler konusunda sonuna kadar haklısın. Kollardaki problemler, rigsiz pozlama yüzünden oldu öncelikle. Zbrushta düzelttim kolları şimdi. Saçlara da bakıcam. Daha başka eksikleri de var zaten.  Neyse artık önümüzdeki günlerde topluca bi elden geçiricem inşallah.
Bu arada benim texture son günlere kalınca çok baştan savma olmuştu. Yine de bu, texture'da o kaliteye ulaşmam için çok çalışmam gerektiği gerçeğini değiştirmiyor =)
  • 3D Character Artist