Gönderen Konu: doktor kelvin  (Okunma sayısı 3055 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı rehakaraca

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
doktor kelvin
« : Kasım 21, 2007, 18:45:52 ÖS »
maya 8.5 te yaptığım karekter. box tan başlayarak mesh modelleme yaptım.
Eleştrilerinize sunuyorum



Çevrimdışı rehakaraca

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
Ynt: doktor kelvin
« Yanıtla #1 : Kasım 21, 2007, 18:47:30 ÖS »
bir resim daha yakın plan

Çevrimdışı ihsanbayar

  • Üye
  • **
  • İleti: 115
    • Profili Görüntüle
    • ihsanbayar
Ynt: doktor kelvin
« Yanıtla #2 : Kasım 21, 2007, 19:27:59 ÖS »
Ellerine sağlık çok güzel gidiyor
  • Concept Artist

Çevrimdışı brassi

  • Üye
  • **
  • İleti: 618
    • Profili Görüntüle
    • vimeo sayfam
Ynt: doktor kelvin
« Yanıtla #3 : Kasım 22, 2007, 16:17:33 ÖS »
birşey merak ettim. çizimlerde sanamı ait? temiz ve düzenli olmuş eline sağlık.

Çevrimdışı Arif Osmanoğlu

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 2406
    • Profili Görüntüle
Ynt: doktor kelvin
« Yanıtla #4 : Kasım 22, 2007, 18:14:24 ÖS »
Eskizli çalışmalara saygı duyarım her zaman :)
  • 3D Generalist

Çevrimdışı rehakaraca

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
Ynt: doktor kelvin
« Yanıtla #5 : Kasım 22, 2007, 19:29:02 ÖS »
İhsan sağol daha çok yolumuz var
Brassi ,Rival sağolun teşekkürler.

evet blueprint bana ait .Çizimlerde oran orantı noktasında sıkıntılarım var .biraz daha toon tarzı bir karekter

düşünüyordum, fakat olmadı.hatta burundaki  abartmada bundan kaynaklanıyor.

Lw3d den maya ya geçişte baya zorluk çektiğimi ifade edebilirim.lw3d nin bir çok özelliğini arıyorum.Bu karekteri

modelleken hiç süphe yokki  split poly aracını çok kullandım.  loganart ın biraz kafa modelleme mantığını

özümleyerek modele başladım. Tabiki çok eksiğim var. topolojik olarak  gözümü rahatsız eden noktalar yok değil.

Bu modelle şunu öğrendim marifet gerçekten programda değil.kişinin bir modelleme tekniği geliştirmesinde . tabi

lw3d ve maya daki pratik araçaların tek bir programda toplandığını düşünürsek işimiz biraz daha kolay olacak.

(acaba bu xsi oabilirmi ? hiç kullanmadım yorum yapamam. )

bakalım mayanın surface ve rig olaylarını öğrenebilirsem .Modelin devamı gelecek. Ayrıca sormak istediğim bir nokta

var.

The Andy Rig 1.4.5 populer bir mel.
Bu rig kullansam benim modele uyarmı.
yada şöyle sormak lazım tek tıklamayla giydirilen rig uygulamaları nekadar başarılı.

Çevrimdışı rehakaraca

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
Ynt: doktor kelvin
« Yanıtla #6 : Kasım 22, 2007, 19:33:32 ÖS »
modelin aşamaları :)

Çevrimdışı rehakaraca

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
Ynt: doktor kelvin
« Yanıtla #7 : Kasım 22, 2007, 19:36:42 ÖS »
aşama 2

Çevrimdışı rehakaraca

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
Ynt: doktor kelvin
« Yanıtla #8 : Kasım 22, 2007, 19:38:13 ÖS »
aşama 3
iyi çalışmalar
selamlar:)

Çevrimdışı uzak

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 2525
    • Profili Görüntüle
Ynt: doktor kelvin
« Yanıtla #9 : Kasım 24, 2007, 13:25:30 ÖS »
öncelikle eline sağlık. mayaya geçmiş olmana da ayrıca çok sevindim :D. mümkünse herkezin mayacı olmasını istiyorum ben(çok şey mi istiyorum). kendi eleştirini kendin koyduğun için o konuda ekleyecek bişey yok. ayrıca model toon olunca insan pek bişey diyemiyor çünkü stil olgusu devreye giriyor kendi içinde tutarlılığı önemli ona dikat etmek laızm. inşalah mayaya alışır ve karakterin son halini maya da görürüz. kolay gelsin.
« Son Düzenleme: Kasım 24, 2007, 13:38:59 ÖS Gönderen: uzak »
  • 3D Generalist