Gönderen Konu: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.  (Okunma sayısı 16942 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı metinakcakoca

  • Üye
  • **
  • İleti: 394
    • Profili Görüntüle
    • CG Artist | 3D Generalist
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #20 : Mart 18, 2010, 13:33:57 ÖS »
tek kelimeyle mükemmel! başka söze gerek yok sanırım. ( Cem abide belirmiş zaten, kıskanmamak elde değil yahu :) )
tebrikler, kolay gelsin 
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Gurhanerkal

  • Üye
  • **
  • İleti: 306
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #21 : Mart 18, 2010, 14:16:43 ÖS »
Fazla iyisin dostum.:) Ama merak ettim DEÜ GSF'nin gerçekten büyük katkısı oldumu sana?

Çevrimdışı samsimsom

  • Üye
  • **
  • İleti: 91
    • Profili Görüntüle
    • Portfolio
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #22 : Mart 18, 2010, 15:29:51 ÖS »
okulun katkısı olarak söyle ayrım yapmam gerekiyor. Program kullanımı açısından (maya, zBrush vb.) yardım alacagım hocam yoktu bu kısmı internet üzerinden eğitim dosyasları vasıtasıyla çözdüm.Diğer yandan 4 yıllık desen eğitimi, uzun süre çıplak modellerle çalışabilme imkanı, bitmek tükenmek bilmeyen proje eskizleri, anatomi bilgisi için üniversite hastanesinin destegi vb. öğretmenlerin grafik dalındaki yelpazenin genişligi konusundaki yardımları ve sayamadıgım pekçok şeyi üniversiteden başka bir yerden kolaylıkça ulaşamayacagımı düşünüyorum.

Not : DEÜ Grafik bölümü bu sene iki ana sanatdalına; illüstrasyon ve Grafik tasarım olarak ayrılıcakmış buda daha hedefe yönelik yeni öğrenciler demek.
  • 3D Character Artist

Çevrimdışı pini

  • Üye
  • **
  • İleti: 37
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #23 : Mart 18, 2010, 17:33:52 ÖS »
İşlerin gercekten cok iyi,grafik işlerinde buna dahil,bir de mutevazisin daha ne ister insan..   WOOOW demek istiyorum:) Tırnaklarım olsa hemen bitirmiştim yiyerek evet hehe..

Ayrıca DEÜ de illustrasyon  bolumu acılacak olması müthiş bi gelişme.. Resim bolumunde   az cekmemiştik ı ıh  cok illustratif olmaz boyle ,hikaye mi anlatıyosun burda  cık cık laflarını:)

Çevrimdışı samsimsom

  • Üye
  • **
  • İleti: 91
    • Profili Görüntüle
    • Portfolio
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #24 : Mart 18, 2010, 17:47:30 ÖS »
:D "sokak sanatçısımısınız sizz!!! sevgi yolundakiler yapar böyle çizimler" de denirdi bizim katta. (parmakla çizgilerin üzerinden yedirdigimiz zaman yapılan bi yakarış.)
  • 3D Character Artist

Çevrimdışı pini

  • Üye
  • **
  • İleti: 37
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #25 : Mart 18, 2010, 17:58:22 ÖS »
hehe iyimser yaklaşımmış genee..bizde sanatın 's' sinden yoksundur ilustratorler,sokaga cıksan daha iyi.. :D

konuyuda cok kaynatmiim bi başlarsam susamıycam,yazık olmasın topic'ine :P  tırnak yiyelim onun yerine

Çevrimdışı samsimsom

  • Üye
  • **
  • İleti: 91
    • Profili Görüntüle
    • Portfolio
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #26 : Mart 18, 2010, 18:59:50 ÖS »

Ayının (Soleucy) sahibesi Largin karakteri için ilk eskizler.

sırt çantası hakkında fikirlerim kesinleşsede (hafif ve ufak olmasını istiyorum) sürekli aktif ve hızlı hareket ededen bir karakter olcagından ve uzaktan ateş edebilmesi gerektiginden sanırım kafasına bir kask veya gözlük gibi görüşünü arttıran nesnelere ve hahif bir zırha ihtiyac duycak. birde görüntüde itici olan soleucy nin yanında biraz çekici biri olmasını istedim belki o tezatlık klasik (beauty and the beast) deki gibi ilgi çekici olabilir diye düşünüyorum.
  • 3D Character Artist

Çevrimdışı NiyOo

  • Üye
  • **
  • İleti: 667
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #27 : Mart 18, 2010, 22:31:59 ÖS »
Ellerine sağlık,modeller çok iyi.

Çevrimdışı samsimsom

  • Üye
  • **
  • İleti: 91
    • Profili Görüntüle
    • Portfolio
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #28 : Mart 19, 2010, 01:41:55 ÖÖ »
İlginiz için gerçekten çok teşekkür ederim.
Temel modellemeyi bitirdim sayılır üzerindeki mekanik parçalar ve kıyafet henüz yok. Modelde değişiklikler oldukça bu başlık altından göndermeyi düşünüyorum çalışma süreci hakkında merak duyan arkadaşlar içinde açıklayıcı olur diye düşündüm.

  • 3D Character Artist

Çevrimdışı samsimsom

  • Üye
  • **
  • İleti: 91
    • Profili Görüntüle
    • Portfolio
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #29 : Mart 21, 2010, 15:04:36 ÖS »
Largin modelinin üzerine ekledigim birkaç kıyafet ve sırt çantasının lowPoly halleri.

  • 3D Character Artist

Çevrimdışı mertcavus

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #30 : Mart 21, 2010, 18:57:15 ÖS »
eline sağlık dostum

Çevrimdışı CO2

  • Üye
  • **
  • İleti: 210
    • Profili Görüntüle
    • Çağatay Özkan Karakter Animatörü
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #31 : Mart 21, 2010, 21:07:55 ÖS »
Sonucu sabırsızla bekliyouz.
  • 3D Animator

Çevrimdışı samsimsom

  • Üye
  • **
  • İleti: 91
    • Profili Görüntüle
    • Portfolio
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #32 : Mart 22, 2010, 17:42:07 ÖS »
dizlik ve ayakkabılarıda bitirdikten sonra sanırım zBrush`a geçebilirim.


  • 3D Character Artist

Çevrimdışı samsimsom

  • Üye
  • **
  • İleti: 91
    • Profili Görüntüle
    • Portfolio
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #33 : Mart 23, 2010, 22:48:13 ÖS »
Henüz sırt çantasında çok eksik olsada, biraz kafa dagıtmak için basit bir pafta hazırladım.
  • 3D Character Artist

Çevrimdışı Arif Osmanoğlu

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 2406
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #34 : Mart 24, 2010, 00:32:37 ÖÖ »
Ayının burnu dışında beni rahatsız eden bir şey görmedim; çok keskin ve yapay geldi bana genel bütünlükte dengesiz duruyor gibi, birde eğer final olarak bu pozda duracaksa ayı daha artistik durabilirdi, merala sonucunu merak ediyorum, böyle nitelikli işleri görmek çok sevindirici elinize sağlık.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı samsimsom

  • Üye
  • **
  • İleti: 91
    • Profili Görüntüle
    • Portfolio
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #35 : Mart 24, 2010, 14:37:47 ÖS »
anladım Rival, burun konusunda haklısın çalışırken oraya hard surface fırçalarıyla mudahale etmiştim sonrada aceleden unuşmuş olmalıyım ilerleyen yazamanda düzetlmeye çalışıcam. elimden geldigince karakterler t poze durmasınlar istiyorum ama zBrush da da transpose master vb. plugnleri kullanırkende zorlanıyorum. çalışmanın sonunda ayı ve sahibesi için süper simetriyi biraz bozup canlı bir poz vermek için uğraşıcam. yardımın için çok sagol.
  • 3D Character Artist

Çevrimdışı samsimsom

  • Üye
  • **
  • İleti: 91
    • Profili Görüntüle
    • Portfolio
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #36 : Mart 24, 2010, 21:49:41 ÖS »

sırt çantası consept çizimden biraz =) farklı oldu. Son olarak boynunda ve belinde metal omurilik parçaları, silahı ve sağ bacagında silah için bir kılıf vb. birşey modellemeliyim.
  • 3D Character Artist

Çevrimdışı samsimsom

  • Üye
  • **
  • İleti: 91
    • Profili Görüntüle
    • Portfolio
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #37 : Mart 25, 2010, 17:43:57 ÖS »


büyük buluşma. sonunda ayı ve sahibesini aynı silindir üstünde görebilmek beni biraz mutlu etti.
  • 3D Character Artist

Çevrimdışı cemalertas

  • Üye
  • **
  • İleti: 71
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #38 : Mart 25, 2010, 17:59:30 ÖS »
Elinize sağlık dünya standartlarında bir iş çıkarmışsınız, müthiş olmuş söylenecek fazla bir söz yok.. belki sadece daha artistik bir pozlama, daha tehdidkar bir kamera açısı... tekrar tebrikler..

Çevrimdışı rehakaraca

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hunter Karakter için Ayı modellemesi.
« Yanıtla #39 : Mart 26, 2010, 12:19:23 ÖS »
Gerçekten çok etkileyici modeller gerek topoloji gerekse anatomi olayını yemiş yutmuşsun hocam. Kaliteli süper bir iş olmuş .Başarılarınızın devamını dilerim.

Beni şu beni anda düşündüren bu kadın karekteri nasıl rglemeyi düşünüyorsun ?.Üzerinde bir çok aparat var hanımefendinin . riglerken nasıl bir teknik kullanacaksın ?


İyi çalışmalar paylaşımlar için teşekkürler.