Gönderen Konu: Konseptler (Tual)  (Okunma sayısı 36083 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Tual

  • Üye
  • **
  • İleti: 948
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #40 : Ocak 20, 2014, 10:30:19 ÖÖ »
Teşekkür ederim stuck :) modellemeye çalıştım bir tanesini ama çöktü program bir daha denemedim daha doğrusu deneyecek pek vaktim olmuyor.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Tual

  • Üye
  • **
  • İleti: 948
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #41 : Mart 11, 2014, 20:25:10 ÖS »
Yeni çalışmam, bu sefer bir boyama denemesi daha yaptım  ::)
  • 3D Generalist

Çevrimdışı uzak

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 2525
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #42 : Mart 13, 2014, 04:18:01 ÖÖ »
renkli olanı iyi görünüyor eline sağlık, ancak kollar nasıl hareket edecek belirsiz gibi!?
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Tual

  • Üye
  • **
  • İleti: 948
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #43 : Mart 13, 2014, 17:30:35 ÖS »
ups ! o kadar anlaşılıyor mu ?
şey ya bu robiş  böyle transformers gibi bişi daha içinden neler neler çıkıyor vıjjk vıjjk diye  kolları molları dönüyor aslında burada ben tam kafamdakini gösteremedim diyerek kurtarmaya çalışayım ama biliyorum ki nafile.
çok sonradan farkettiğim bir olay oldu ya o, sonrada dönemedim dönmedim erindim :D teşekkürler yorumun için

sonuçta üretim hatası , çöpe atmayalım şampanya mantarı açacağı olarak kullanalım dedik. sadece yukarı aşağı hareket edince kollar başka bir şey düşünemedik corporation olarak.
« Son Düzenleme: Mart 13, 2014, 17:33:45 ÖS Gönderen: Tual »
  • 3D Generalist

Çevrimdışı SonerYamak

  • Üye
  • **
  • İleti: 244
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #44 : Mart 13, 2014, 17:39:10 ÖS »
Eline sağlık valla iyi konseptler var çalışmaların içinde. Kollarıda biraz revize ile çözersin. Bir üst kol çizip omuza falan bağlarsın olur olur :) Ninca turtles in robot hali sandım ilk bakışta ben :) Eline sağlık

Çevrimdışı Tual

  • Üye
  • **
  • İleti: 948
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #45 : Mart 18, 2014, 14:20:21 ÖS »
sağol SonerYamak , kungdro ismi de aslında benzer bir yerden geliyor çünkü açılımı kungfu droid :)

şimdi yeni bir çalışma yaptım, buradan bakabilirsin ;

http://www.sinefx.com/forum/index.php/topic,9622.msg84257/topicseen.html#msg84257

kolay gelsin

  • 3D Generalist

Çevrimdışı Tual

  • Üye
  • **
  • İleti: 948
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #46 : Mart 20, 2014, 14:13:29 ÖS »
Bir top sıçrama animasyonu gif olarak ;



x2




x4
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Tual

  • Üye
  • **
  • İleti: 948
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #47 : Mart 25, 2014, 18:56:20 ÖS »
Perspektiflere geçiş



kızılay için bir arama kurtarma yardım robotu tasarımı
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Tual

  • Üye
  • **
  • İleti: 948
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #48 : Mart 26, 2014, 15:54:46 ÖS »
Bir başka çalışma, bu çalışmadaki amacım tutorial tarzında bir çalışma yapmaktı o yüzden altta da yapım aşamalarını görebileceğiniz bir gif dosyası mevcut. Çok hızlı yaptım nefes nefeseyim :)
Tutorial tarzında olduğundan pek detaya girmedim ve renklerde de çeşitliklik yapmadım.






Göreceğiniz üzere genelde perspektif çizgilerini kullandım ama daha eğimli çizgiler kullanılabilinir sadece zaman meselesi :)
« Son Düzenleme: Mart 26, 2014, 15:58:44 ÖS Gönderen: Tual »
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Tual

  • Üye
  • **
  • İleti: 948
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #49 : Mart 27, 2014, 20:22:43 ÖS »
murron

  • 3D Generalist

Çevrimdışı Tual

  • Üye
  • **
  • İleti: 948
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #50 : Mart 28, 2014, 20:28:47 ÖS »
Fırtına

  • 3D Generalist

Çevrimdışı stuck

  • Global Moderator
  • Deneyimli
  • *****
  • İleti: 2431
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #51 : Mart 29, 2014, 00:01:57 ÖÖ »
Eline sağlık Tual, işlere bakıyorum, izlemedeyim. Biraz gündem meşguliyeti, işler .vs hızlıca bakıp geçiyorum. Perspektif çalışması iyi olmuş. yol gösterici. =)

Kızılay robotunu sempatik buldum.  Hatta gözleri için bir kaç eskiz daha yapılabilir. Vol e robotları ifadeler konusunda örnek alınabilir.

murron robot mu?

Fırtına uzay gemisi için boyama yapılabilir. Güzel görünüyor ama tek kanatlı gibi diğer kısımdan da kanadının bir kısmı görünmeli gibi geldi.
  • Illustrator

Çevrimdışı Tual

  • Üye
  • **
  • İleti: 948
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #52 : Mart 31, 2014, 10:46:45 ÖÖ »
selam stuck teşekkür ederim yorumun için :)
sıkıntı yok mesaj ve yorum yapılsa güzel olur tabi ki, kendimi geliştirmek adına arkadaşların bir şeyler söylemesi çok güzel olurdu elbette lakin o kadar da ısrarla yorum bekleyen birisi değilim kendi kendime biraz hobi gibi işlerimin arasında vakit buldukça bir şeyler yapmaya gayret ediyorum. Hoşuma gidiyor , beni sakinleştiriyor, stresimi alıyor konsantrasyonumu arttırıyor daha bir çok şey.

murron aslında bir robot gibi başlayıp organik bir karaktere dönen bir çalışma oldu. Bir yerden sonrada vakit pek olmadığından geri dönemiyorum.

Fırıtına da perspektif oranını gözle ayarlamaya çalıştığımdan pek oranlar uygun olmadı büyük ihitimalle tekniğe döksem ışınlar felan çıkartsam diğer tarafta kanatlar olurdu . Lakin piyasa işi olmayıp hobi olarak sadece öğrenme amaçlı yaptığım çalışmalar olduğundan pek arkama dönüp çalışmalara bakmıyorum ki yeni bir çalışma üzerine gitmek ve öğrendiklerimi orada tatbik etmek bana daha eğitici geliyor sanki.

Yani aldığım tüm yorumları diğer çalışmalara yol gösterici olarak referans kütüphaneme ekliyorum.

Tekrar yorumun için teşekkür ederim.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Tual

  • Üye
  • **
  • İleti: 948
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #53 : Nisan 02, 2014, 16:13:14 ÖS »
Napalm

x4



orjinal & yapım

  • 3D Generalist

Çevrimdışı Tual

  • Üye
  • **
  • İleti: 948
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #54 : Nisan 03, 2014, 19:25:21 ÖS »
Bir eskiz daha

  • 3D Generalist

Çevrimdışı Hakan Abbas

  • Üye
  • **
  • İleti: 322
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #55 : Nisan 04, 2014, 23:02:15 ÖS »
Çizimlerini ve boyamalarını başarılı buluyorum Tual. Emeğine sağlık.

Modellemede referans olarak kullanılabilecek çalışmaların da mevcut mu? Yani bir karakterin yandan, önden ve üstten ölçekli çizimlerini kastediyorum.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Tual

  • Üye
  • **
  • İleti: 948
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #56 : Nisan 07, 2014, 11:26:45 ÖÖ »
@Hakan;

Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Asıl işlerimden birisi 3d modellemek(karakter dahil) , kemik sistemleri , rigleme, unwrap map, animasyon(animasyona hazırlamak için testler) vs...  Bu yüzden ne demek istediğinizi çok iyi anlayarak cevap verdiğimi bilmenizi isterim. Ölçek konusu da dahil.

Önceki çalışmalarıma da dikkat ederseniz faklı tipte modellerin önden üstten yandan vs. konsept ,eskiz ,skeç veya karalama (nasıl adlandırılmak istenirse) çalışmalarım bol bol mevcut lakin şu anda yaptığım her çalışma kendimi çizim boyama anlamında geliştirmek adına yaptığımdan sizinde farkına vardığınızı düşünerek öyle kendime şimdiye kadar bir hedef belirlemediğimden tek bir karakteri alıp sağından solundan üstünden bir çizimim olmadı. Böyle bir istekte bana kimseden gelmedi. Ama şu bir gerçek ki örneğin bir çalışmada 9-10 adet farklı tipte model üreteceğime tek bir karakteri hedef alıp üzerinde görünüşler çizmeye kalksaydım o da bana zor gelmezdi. Belki bu yakınlarda böyle çalışmalar yapabilirim , belki de serbest çizimlerime devam ederim belli olmaz. Kendime şu aralar limit koymuyorum.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Tual

  • Üye
  • **
  • İleti: 948
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #57 : Mayıs 14, 2014, 11:01:16 ÖÖ »
Tam bırakmıştım bu işleri, bana göre değil derken bir arkadaş bir kaç konsept jet çizmemi istedi kişisel oyunu için.  Halbukisi bir çok çalışma mevcut ücretsiz ortalıkta ama özgün olmuyormuş öyle kullanınca. Neyse bende arkadaşı kıramadım ve başladım işe ve yine malesef ki bir kez daha karşınızdayım :)

bu aşağıdaki ilk konseptler bunun pixelartı olacak inşallah :) Oyun hep üstten görüneceği için tam benlik oluyor perspektife girmiyorum böylece :)
Daha sonraki olabilecek konseptler için şurasını düzelt diyerekten eleştirel mesajlar atarak bana yardım edebilirsiniz. Sağdaki renk deneme amaçlıdır.


  • 3D Generalist

Çevrimdışı stuck

  • Global Moderator
  • Deneyimli
  • *****
  • İleti: 2431
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #58 : Mayıs 16, 2014, 19:36:27 ÖS »
Eline sağlık Tual. =)
  • Illustrator

Çevrimdışı Tual

  • Üye
  • **
  • İleti: 948
    • Profili Görüntüle
Ynt: Konseptler (Tual)
« Yanıtla #59 : Mayıs 27, 2014, 16:48:24 ÖS »
Stuck inan yeni gördüm mesajını, kusura bakma beğenmene sevindim.

Bu da pixel hali;


Bu da deneme amaçlı bir .gif çalışması



gifi bilgisayara kaydedip bakmak en iyisi sanırım :)
  • 3D Generalist