Maksimum performans için "Custom Number of Render Threads" seçili olmamalı.
Böylece Cinema 4D render esnasında tüm çekirdekleri sonuna kadar kullanır.
Eğer saatlerce süren bir render olacaksa ve render esnasında bilgisayarda başka programları da açmak/kullanmak istiyorsanız o zaman bir iki thread'i boşa çıkarmak için o kısmı aktif edip oraya Cinema 4D'nin kullanmasını istediğiniz miktarda thread sayısını yazabilirsiniz.
Xeon E5-1650 işlemcisinde 12 thread var. Örneğin o alana 10 yazılırsa 2 işlemci thread'i boşta kalmış olur böylece o ikisiyle internette gezinme, photoshopta ufak tefek işlemler gibi şeyleri takılmadan yapılabilir.
Memory ayarlarındaki (MB) ile belirtilen değerler, karşısındaki özelliğin maksimum ne kadar Ram kullanacağını gösteriyor.
Belirtilen özelliğin iş yükü orada yazan değeri geçen yoğunlukta ise, o durumda cache bilgisi ya Ram yerine harddiskteki boş alana yazılır ya da program doğrudan Memory hatası verir(hatta kapanır).
32 GB'lık bir sistemde ve programda aşağıdakilerden biri ile ilgili ekstra bir yük yoksa
Displacement için 2048 veya 4096
Picture Viewer için 4096 veya 8192
Sculpting için 4096 veya 8192
bence yeterlidir. Daha fazlasına gerek yok diye düşünüyorum. Hele de programı kullanmaya yeni başladıysanız.