rival2000 arkadasimizin verdigi "jeremy brinn" isimli sahsin tutorial 'inda ekstra bi ozellik kullanmadan yapiliyor zaten, bakmak baya fikir verici olabilir,
ayrica rival200 arkadasimizin orneginde bahsi gecen sunme (ana kutleden uzaklastikca kuculme) etkisi var zaten
. . .
afterburn ilede basit bir deneme yaptim metaball uzerine, fiziksel dogruluk anlaminda baya bisi iceriyor, yani kutleler yaklastikca sisiyor... uzaklastikca sonuyor... vs ama kontroller hypervoxel kadar esnek degil... ama render baya hizli oluyor, kafamda bi alternatif daha var, onuda renderlayip koymak isterim zaman bulursam
- - -
wire efekti kalin biraz... lowres olmasida siskinligi destekliyor, acikcasi cok dusunmedim uzerinde... gelistirmek istesem, daha bir balonsal sisme etkisi vermek isterdim... sisen kisimlarin daha cok kabarmasini yani
+ + +
3dsmax 'ci olarak, canlandirmayi istedigimiz metodla kiviramayinca alternatif (!) cozum uretmede uzerimize yoktur