İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - cagri

Sayfa: [1] 2
1
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: Toy cars...
« : Ağustos 28, 2014, 02:23:43 ÖÖ »
Elinize sağlık, oyuncak gibi görünüyorlar, evet. =)
tesekkurler stuck :)

2
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: Toy cars...
« : Ağustos 28, 2014, 02:23:18 ÖÖ »
Elestiriler dikkate aliniyor mu?
tabii ki kaan.. ^^...
1 dakikalik bi render ve oylesine yapilan comp... kasilmadan fazla ...

3
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Toy cars...
« : Ağustos 25, 2014, 22:37:32 ÖS »
Can sıkıntısına...

4
WIP / 3D / Lethorien
« : Nisan 23, 2014, 04:26:04 ÖÖ »
Custom Clay shader...
3ds max ...
renderer : Mental Ray..  (özlemişim)  :'(
Kısa film projem icin hazirladigim sahne..




5
Donanım / Ynt: video kamera tavsiyesi
« : Mart 31, 2013, 23:06:24 ÖS »
Video baya iyiymiş.Mark III yerine cinema camera almak şart oldu.
olabilir ama carpani yuksek.. bunu da dikkate almani oneririm..

6
Donanım / Ynt: video kamera tavsiyesi
« : Mart 31, 2013, 21:51:19 ÖS »
http://www.blackmagicdesign.com/products/blackmagiccinemacamera/

Bütçeni zorlarsan yukarıdaki cihazı almanı tavsiye ederim.

emrenin yazisini gorunce aklima geldi...

Comparing the Cinema Camera & 5D Mk III (konuyu biraz dagitiyorum kusura bakmayin)

7
Animasyon Çalışmalarınız / Ynt: Motion Tracking Test
« : Şubat 13, 2013, 02:47:59 ÖÖ »

8
Filmler / Ynt: Çanakkale 1915 Filmi
« : Ekim 19, 2012, 01:22:15 ÖÖ »
@meraktansoruyorum
evet bunu bende biliyorum.. ama bu sanatin hala cillop gibi yapilmis elbiseleri aciklamiyor :)
benim gonderdigim resimde ki elemanlardan az biraz ornek alinabilirdi...

9
Filmler / Ynt: Çanakkale 1915 Filmi
« : Ekim 19, 2012, 00:51:32 ÖÖ »
Oncelikle merhabalar... (uzun aradan sonra)
herkes gibi bende emegi gecen arkadaslara tesekkur ediyorum.. zira bu islerin icinde olan herkes hemen hemen tahmin edebiliyordur sabahlamalari :)
konu konusunda es gecip (zira seyretmedigim bir film olmasindan dolayi)
gozume takılan bazı ufak detaylari paylasmak isterim izin verirseniz :)
ilk sahnede 00:10 gemilerin hızı konusunda ve kullanılan lens konusunda biraz tereddutum olmus olsa da onaylanabilecek neticede oldugunu dusunuyorum..(her ne kadar lens kaynaklı koca gemilerin minyatur gibi hissetmeme neden olmus ise... :) )
00:12 icin harika olmus gayet basarili buldum.. sadece color correction ı abartı buluyorum..
00:14 gayet basarili... yine color correction ı fazla abarti buluyorum..
00:17 deki sahne nedense bana flag of our fathers i cagristirdi ?? bilemedim... :) oyle bir sahne olmayabilir filmin icinde ... sadece cagristirdi..
00:26 daki karakterin "olsun" kelimesini soyleme tarzina hala alisabilmis degilim... bi gariplik yok mu sizcede?..
ve gelelim asil beni rahatsiz eden sahneye...
00:58... ilk oncelikle kazık bir sahne oldugunu kabul ediyorum..
Lens yanlıs gibime geliyor. reel cekim ile (720p de reel ise secemedim ) cg de kullanılmıs lens arasinda fark var. genis lens iken render icin kullanılan kamerada ki lens birbirini tutmuyor gibi.. gemilerin konuldugu yerler kesinlikle yanlıs .. hicbir gemi top atisi esnasinda karaya "bu kadar" yakın olmaz.. ve gemilerin boyutu ile ilgili bir sorun var sanirim scale i kucultmus arkadaslar
ufak bir dipnot.. HMS Queen ELIZABETH.. 195-195m. civaridir ve canakkalede kullanılmıstır.(nereden biliyorum cunku o gemiyi modellemistim baska bir canakkale isi icin ;) )
simdi elimizdeki goruntu ile karsilastiralim. quuen elizabeth olmadiklarinin farkındayim ama diyelim yarisi kadar 100m.
bunker ile karsilastirin ve bulundugu mesafe ile karsilastirin.. !!???
1:15 e kadar cok agir bi nokta goremedim.
1:15 te ise sudaki patlamayi cok agir buldum (time stretch ) onde patlayan top ile karsilastirilinca..
1:36 daki sahnenin namaz sahnesi greenboxta cekilmis olduguna dair bir hissiyatım var... golge konusuna biraz daha bakılmalı idi..
2:24 teki ucak sahnesi bence guzel..
ama 2:25teki silahin ucuna konmus olan duman kesinlikle cok yalan durmus...
bide hala algilayamadigim bi nokta var ...
2:26 da herifin bakısına bakarsak dusman arkasinda ve eleman cukurda degil mi?? nasi oluyorda kursun yagiyo herifin sagina soluna? :S ben cozemedim vallahi... duygu katmak icin yapilmis olabilir ama... yahu ne sekilde dusunsem kusura bakmayin ama ... sacma buldum...
hem cukurdasin hem dayandigin zemin "tas"... biri beni aydinlatirsa iyi olur zira su durusta bizim turkler elemana ates ediomus gibime gelio.. :))
simdi bu isi yapan arkadaslar eminim bunlari da okuyacaktir :)
zira ben bazi islerden sonra gelip burdaki yorumlari okumaktan keyif aliyorum.. iyisi ile kotusu ile.. ama fragmandan cikarttiklarim bunlardi.. umarim butun cg kullanılacak olan malzemeleyi fragmana yigmamislardir.(genelde bizim turk yonetmenlerinin tercihidir de ... )
ki geri kalan filmde bundan aldigimiz tadi devam ettirebilsin..
Revizyon listesi gibi oldugunun farkındayim... :D
tekrardan yapan arkadaslarin eline koluna saglik..
ama coloru biraz calismak gerekiyor...
ah bide "sevgili" sanattaki arkadaslara ufak bir sorum olcak... kuzum siz bu uniformalari ne ile yikiyorsaniz adini bana da soleyn... zira masalla hepsi "cillop" gibi tertemiz...
ne cektiysem arkadas hep sanattakilerden cektim :)

10
3D Studio MAX / Ynt: Mental Ray Studio Setup (Video
« : Kasım 13, 2010, 22:07:44 ÖS »
Her zaman emreye saygım sonsuzdur....
ustadim... :)

11
WIP / 3D / Ynt: Fantastik..
« : Temmuz 27, 2010, 17:10:06 ÖS »
tesekkurler arkadaslar..
stuck
izledigim yol aslında cok basit..
zbrusta kayalari modelledim...
normali ve displacement maplerini aldim
oradan maxte texture ile birlestirdim..
mix ile displacemnt map ve bump maplerini birlestirdim..
:)
kısaca aslında herzaman izlenilen yolları kullandım.

12
WIP / 3D / Ynt: Fantastik..
« : Temmuz 24, 2010, 15:59:41 ÖS »


13
WIP / 3D / Fantastik..
« : Temmuz 24, 2010, 13:14:07 ÖS »

render beklerkene elimde yapmıs oldugum modellerle "karaladigim " bisi :)
mental ray + 3ds max

14
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: Unnamed place
« : Haziran 26, 2010, 10:31:30 ÖÖ »
tesekkurler..
en yakın zamanda atmaya calisirim ibrahim :)

15
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Unnamed place
« : Haziran 26, 2010, 01:28:04 ÖÖ »
Kayalar reeldi
geri kalanı modelledim
Mental Ray + 3ds max + Photoshop 7
gaza gelip bi anda bitirdigim bişi arada bazi seyleri atladim..
kendimden gecmişim yaparkene :)

16
ne oldu bu filmin sonu? :)
bilen duyan?

17
WIP / 3D / Ynt: Bitmemişler... kaybolmuslar...
« : Nisan 20, 2010, 16:13:44 ÖS »
aynen katılıyorum :)
zira modellemeleri eski oldugu icin bu gecen zaman zarfında cok daha cesitli modelleme teknikleri ogrendim...
denemek icin aslında bu aralar modelleme yapmak lazim :)

18
WIP / 3D / Bitmemişler... kaybolmuslar...
« : Nisan 05, 2010, 03:33:14 ÖÖ »
bitiremedigim ve modellerini kaybettigim modellemelerim.....
ruhunuza el fatiha... :)

B17- Flying Fortress...


Battlestar Galactica - Viper MK II


Battlestar Galactica - Cylon Raider MK II


Nur icinde yatin :D
Not : Cok eski calismalardi bunnar....

19
İş İlanları / Cagri ASLAN - 3d artist
« : Haziran 05, 2009, 11:21:48 ÖÖ »
Kullandığım Programlar 
3d´s max , Adobe after Effects , Adobe Photoshop , Nextlimit RealFlow , BouJou
   
Adres:  Mecidiyekoy
Semt / İlçe Merkez
Şehir istanbul
Önceki İş deneyimleri  bilgeadam egitim teknolojilerinden 02/01/2008 tarihinde
3d post produksiyondan mezun oldum. Kendimi gelistirebilecegim bir işyeri aramaktayım.

-Halkbank 70.yıl Modelleme ve animasyon
-Tekirdag Rakısı modelleme ve sıvı animasyonu
-Bellona reklamı modelleme kaplama ve animasyonu
 
Teknik Bilgiler ve Diğer Açıklamalar

- 3d´s max ( iyi )
- Adobe after Effects ( Iyı )
- Adobe Photoshop ( Iyi )
- Nextlimit RealFlow ( iyi )
- BouJou ( Iyi )
- Maya ( Baslangic )
- Adobe Premiér (Orta)
 
Mail : sislisokak@hotmail.com

20
3D Studio MAX / Ynt: Delirten REACTOR
« : Şubat 11, 2008, 00:00:53 ÖÖ »
hmmm
bak onu hic duymamıstim
gerci reactorde tanki cozddum ama gobegimden de terledim acikcasi :)
oldu mu? haaa tam anlamiyla degil ama istedigim kadariyla olusturabildim
ama senin dedigin plugini de incelemek gerekir nitekim

Sayfa: [1] 2