İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Eren Sarıtaş

Sayfa: [1] 2 3
2
Çok teşekkürler :)

3
Selam arkadaşlar;

Uzunca bir süredir üzerinde çalıştığım projem Griffin nihayet ilk versiyonu ile paylaşılabilir duruma geldi.

Griffin ile herhangi bir modelleme ve rigging bilgisine sahip olmadan, anime edilmeye hazır karakterlerinizi birkaç dakikada oluşturabilirsiniz.
Detaylar için www.griffinrig.com ‘u ziyaret ediniz.

Varolan işimin yanında bu projeyi geliştirmeye çalışmak biraz güç olsa da gelecek dönemde oluşacak kullanıcılarının desteği ile öncelikli olarak Shop kısmını zenginleştirmek , sonrasında da kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiş 2. versiyonu ile Griffin’in hayatına devam etmesini hedefliyorum.
Destekleriniz için şimdiden teşekkürler , umarım beğenirsiniz.

Saygılarımla
Eren Sarıtaş

https://vimeo.com/user2022975/griffinteaser


4
Animasyon dizi projelerimizde çalışmak üzere, aşağıda belirtilen niteliklere sahip ekip arkadaşları aranmaktadır.

İlgilenen arkadaşlar cv@digiflame.com adresine Cv ve demolarını yollayabilirler.

Senior karakter animatörleri

Aranan Özellikler;

Sektördeki benzer projelerde en az 2 yıl tecrübesi olan
Artistik yönüne güvenen
Temel animasyon prensiplerine ileri seviyede hakim olan
Senaryo algısı ve anlatımı konusunda yetenekli
Ekip çalışmasına yatkın ve yorumlanabilme özgüvenine sahip olan
Her şeyden önemlisi animasyonu seven, "animasyon" dendiğinde gözleri parlayan
Senior karakter animatorleri...


Junior karakter animatorleri

Aranan Özellikler;

Bu alanda kendini geliştirmek isteyen
Artistik yönüne güvenen
Temel animasyon prensipleri hakkında bilgi sahibi olan
Ekip çalışmasına yatkın ve yorumlanabilme özgüvenine sahip olan
Her şeyden önemlisi animasyonu seven, “animasyon" dendiğinde gözleri parlayan
Junior karakter animatorleri...

Digiflame Productions
www.digiflame.com
Istanbul / Turkiye

5
İş İlanları / Karakter animatorleri araniyor - Digiflame Productions
« : Mayıs 29, 2013, 11:35:04 ÖÖ »
Animasyon dizi projelerimizde çalışmak üzere , aşağıda belirtilen niteliklere sahip ekip arkadaşları aranmaktadır. İlgilenen arkadaşlar eren@digiflame.com adresine demo ve CV'lerini yollayabilirler...

Senior karakter animatörleri

Aranan Özellikler;

.Sektördeki benzer projelerde en az 2 yıl tecrübesi olan
.Artistik yönüne güvenen
.Temel animasyon prensiplerine ileri seviyede hakim olan
.Senaryo algısı ve anlatımı konusunda yetenekli
.Ekip çalışmasına yatkın ve yorumlanabilme özgüvenine sahip olan
Senior karakter animatorleri...


Junior karakter animatorleri

Aranan Özellikler;

.Bu alanda kendini geliştirmek isteyen
.Artistik yönüne güvenen

.Temel animasyon prensipleri hakkında bilgi sahibi olan
.Ekip çalışmasına yatkın ve yorumlanabilme özgüvenine sahip olan
Junior karakter animatorleri...

Digiflame Productions
www.digiflame.com
Istanbul / Turkiye


6
Animasyon dizi projelerinde calismak uzere;

.3ds Max platformuna hakim
.Proje pipelineninda kalite / hiz oranini optimize edebilen
.Moduler setuplar olusturmaya yatkin
.Ekip calismasina uygun
.Inhouse olarak calisabilecek

Senior / Junior takim arkadaslari aranmaktadir. Daha once basvurmus
arkadaslar cv ve demolarini guncelliyebilirler...

İletisim: eren@digiflame.com

7
Digiflame Productions bünyesinde çizgi dizi ve uzun metraj animasyon projelerinde çalışmak üzere açık olan iş pozisyonları ve aranan özellikler aşağıdaki gibidir.
İlgilenen arkadaşlar eren@digiflame.com adresine demo ve CV lerini yollayabilirler...



Environment ve render artistler

Aranan Özellikler;

.Artistik yönüne güvenen
.Autodesk 3ds Max platformuna hakim
.Konsept tasarımcısıyla entegre çalışabilecek
.Ekip çalışmasına yatkın
.İletişimi kuvvetli
.Render pipeline'ı üzerinde efektif çözümler üretebilecek, sorun çözebilecek
Environment ve render artistler...



Senior karakter animatörleri

Aranan Özellikler;

.Sektördeki benzer projelerde en az 2 yıl tecrübesi olan
.Artistik yönüne güvenen

.Temel animasyon prensiplerine ileri seviyede hakim olan
.Biped haricinde farklı formlardaki tasarımları da anime edebilecek

.Senaryo algısı ve anlatımı konusunda yetenekli
.Ekip çalışmasına yatkın ve yorumlanabilme özgüvenine sahip olan
Senior karakter animatorleri...



Junior karakter animatorleri

Aranan Özellikler;

.Bu alanda kendini geliştirmek isteyen
.Artistik yönüne güvenen

.Temel animasyon prensipleri hakkında bilgi sahibi olan
.Ekip çalışmasına yatkın ve yorumlanabilme özgüvenine sahip olan
Junior karakter animatorleri...



8
Dizi ve animasyon projelerimizde çalışmak üzere, genel 3d ve compositing bilgisine sahip, 3ds Max ve After Effects platformlarında çalışabilecek generalist takım arkadaşları aramaktayız.
İlgilenenlerin arkadaşların demo ve cv'lerini bekleriz...

İletişim: erensaritas@gmail.com

Siyah Martı Animasyon
www.siyahmarti.com

9
"-Türkiye'de ilk kez kullanılan özel efekt teknikleri ve bu tekniklerin hepsinin ilk kez bir arada kullanılması"

Diye bir açıklama var vimeo'da, nedir acaba bu ilk kez kullanılan teknikler bizleri aydınlatabilirmisiniz?

10
3D Studio MAX / Ynt: Voxelator - Grid based voxel generation tool...
« : Şubat 01, 2011, 19:15:47 ÖS »
Voxelator www.maxplugins.de database ine girdi arkadaşlar, ilginize teşekkür ederim :)

http://www.maxplugins.de/max2011.php

11
İlgilendiğiniz için teşekkür ederim arkadaşlar, UV kordinatlarını koruyarak generate etmek ve ayrı objelere dönüştürerek parçalama desteği gibi güncellemeler yapmayı planlıyorum, önerilerinizi beklerim bu konuda:)

Ticari bir amacım yok aslında Hüseyin abi sadece kaç kişiye ulaşabilceğimi merak ettiğim için sembolik bir fiyatı var, benide sıkışık bir projeden kurtardı:)

*Guero sanırım oluşma mantığını tam anlamadın particle flowda biraz zahmetli oluyor bu tarz grid tabanlı sistemler. Toolbox la farklı çözümler var onun yerine. Ama amaç hızlıca objeleri oluşturup interaktif bir şekilde görebilmek olduğu için beni çözüme götürüyor, yinede teşekkürler :)



12
3D Studio MAX / Voxelator - Grid based voxel generation tool...
« : Ocak 28, 2011, 00:28:40 ÖÖ »
Selam arkadaşlar;
Voxelator bir proje sırasında geliştirdiğim grid tabanlı olarak objeleri voxel kutucuklara çeviren bir araçtır. Makinanızın gücü yettiği sürece sınırsız sayıda grid açabilirsiniz. Objelerin transform ve deformasyon animasyonlarınıda destekliyebiliyor. Ayrıca voxel büyüklüklerinede animate edebiliyor...
Umarım işinize yarar iyi çalışmalar...

http://www.erensaritas.net/voxelator.html


13
Animasyon dizi projelerimizde aramıza katılmak üzere, Autodesk 3ds max ve CAT platformuna hakim, alanında kendini geliştirmek isteyen ve ekip çalışmasına yatkın animator arkadaşlar aramaktayız...

İlgilenen arkadaşlar CV ve Demolarını eren@siyahmarti.com adresine yollayabilirler...

14
Genel Sohbet / Ynt: kurs tavsiyesi
« : Mayıs 09, 2010, 00:08:10 ÖÖ »
Sıkıntı ingilizceyse ingilizce kursuna gitmeniz daha mantıklı değilmi? sonuçta bu iş ingilizce olmadan yürümüyor, kaldıki piyasada gördüğümüz kurs mevzunu arkadaşların durumları hiçte iç açıcı değil...
Sözüm kurslara değil , gayet iyi eğitim veren düzgün müfredatlara sahip kurslar var ama bundan faydalanırkende doğru bir mantıkta haraket etmek gerekiyor, aksi halde ezberci boş zihniyetten ileri gidilmiyor...

15
3D Studio MAX / Ynt: Roller coaster raylarının eğimi...
« : Nisan 26, 2010, 00:31:37 ÖÖ »
Hahaha hadi bakalım kolay gelsin öyleyse :)

16
3D Studio MAX / Ynt: Roller coaster raylarının eğimi...
« : Nisan 25, 2010, 23:59:08 ÖS »
:) script te aynı şekilde path constraint li objeleri kopyalatmıştım bende. Banking ve smothingini yaptıktan sonra değiştirebiliyor yanlız bir artısı o oldu. snapshot la çıkartılan objelerin bankingini değiştirmek isterse tek tek her raya müdahale etmesi gerekicekti:) Doruk istersen snapshotla dene  olmadı projen paylaşılabilecek bir durumdaysa projeye bakalım  kolay gelsin :)

17
3D Studio MAX / Ynt: Roller coaster raylarının eğimi...
« : Nisan 25, 2010, 23:11:54 ÖS »
Ehehe çözmüşsünüz ben upload edene kadar , rica ederim kolay gelsin , başarılar :)

18
3D Studio MAX / Ynt: Roller coaster raylarının eğimi...
« : Nisan 25, 2010, 23:10:20 ÖS »
:) sizin dosyanızda 2. script te çalışıyor ama neyi atladınız merak ettim çok :S

Sizin dosyanızın ekran görüntüsünü kaydettim izleyin isterseniz tekrardan bakalım nerdeymiş sorun :)
www.erensaritas.com/maxscripts/raylar/test/test.swf

19
3D Studio MAX / Ynt: Roller coaster raylarının eğimi...
« : Nisan 25, 2010, 22:49:08 ÖS »
Hahahh hocam silindire path constraint vermeyi unuttun sanırım:)
başta spline üzerine atanmış bi path constrainti olması lazım objenin, videonun başını incelersen görüceksin hadi son bi deneme daha :)

20
3D Studio MAX / Ynt: Roller coaster raylarının eğimi...
« : Nisan 25, 2010, 22:43:13 ÖS »
www.erensaritas.com/maxscripts/raylar/ray_1_0.ms

Ufak bir update yaptım sanırım şimdi daha stabil olucak bununla dene birde bakalım :)

Sayfa: [1] 2 3