İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - suatcagdas

Sayfa: [1]
2
Zbrush - Mudbox / Ynt: ZBrush - Brush
« : Haziran 16, 2013, 16:07:12 ÖS »
haklısın bence kendi sitesinden yada ordaki yönlendirmelerden faydalan, ordakiler programı tanıtan daha pro. kişiler..

3
3D Teknikler / Ynt: Hardsurface Modelleme ve High Poly Modelleme
« : Haziran 16, 2013, 15:54:06 ÖS »
Hardsurface Modelling -> mekanik, sert/katı cisimler için kullanılan modelleme tekniği -> ör: araba,uçak,tank, mekanik robot vs. -> bilinmesi gereken önemli nokta; iyi bir sonuç için modelin özellikle kenarları ön plâna çıkarılacak şekilde modellemesidir.gerçekçi bi sonuç için kenarlara pah yada bevel/radius uygulanmalı yada bu görüntüyü verecek şekilde subdivide/subsurf yapılmalıdır..

High Poly Modelling -> çoğunlukla organic cisimler için kullanılan 'fırça tabanlı' modelleme tekniği, çoğunlukla dememim sebebi istenirse katı cisimlerde de küçük detayları oluşturmak için uygulanabilir (arabadaki çizik/çatlak vs gibi) -> Zbrush,Mudbox,Blender ve diğer sculpt tarzı programlar kullanılabilir, cisim üzerinde küçük detayları oluşturmak için fazla polygon gerekir, high poly denmesi bu yüzden(optimize olmadıgı için bu high poly model sadece normal/displace map çıkarmada kullanılır) -> ör: insan, hayvan ve çeşitli karakterler, çeşitli kumaş vs. gibi yumuşak dokulu cisimler, doğada bulunan nesneler vs. vs...

4
 3D modelleme programlarında çizdiğiniz stadyumları PES oyununa uygun formatta aktarmak için python ile oyun modlama üzerine uzun bir exporter scripti yazdım (3000 satırdan fazla kod içeriyor) öncelikle oyun dosyalarını hex-editorle decode edip ardından uzun zaman zarfında yavaş yavaş geliştirdiğim bir çalışma, oyun modlama ile ilgilenen ve 3D çalışmalarını bir oyunun içinde görmek isteyen arkadaşlar inceleyebilirler, yorumlarınızı bekliyorum...

 biraz kafanız karışabilir ama kod içeriğini burdan inceleyebilirsiniz  :) --> http://www.pasteall.org/42938/python

 Preview :


 resmi forum konusu (detaylı bilgiler ve açıklamalar) : http://www.evo-web.co.uk/forums/showthread.php?t=63622

 Gökhan'ın çalışmaları:
http://www.gkaradayi.com/personal_game.html

 Bizim arkadaşlardan Yücel arkadaşımızın bir çalışması:

5
Diğer 3D Yazılımlar / Blender 'BMW XDrift' Oyun Çalışmam [Demo]
« : Haziran 05, 2013, 19:40:47 ÖS »
her ne kadar başlıkta oyun olarak belirtsemde içeriği yüzünden henüz oyun olmaktan uzak bi çalışma, ama yinede bi giriş yapayım dedim, ilk etapta araç fiziği ve grafikleri üzerinde durdum ayrıca birazda blender'ın kapasitesini göstermek istedim, aklımda yapmak istediğim şeyler var umarım devamı gelir bi şekilde, yorumlarınızı bekliyorum iyi eğlenceler....


-

 Tuşlar:
 Ok tuşları = Araç Kontrol
 Space = El Freni
 T = Yeniden Başlat
 C = Kamera
 F1 = Duman Efekti on/off
 F2 = Lastik İzleri on/off

 Grafik:
 BGE GLSL
 1280x720 çözünürlük
 4x AntiAliasing

 Yapımcı:
 Suat ÇAĞDAŞ 

 Credits:
 Blender 2.67
 Bullet Physic Vehicle Module
 Araç modeli 'Mike Pan'
 "http://www.tutorialsforblender3d.com"
 "http://www.cgtextures.com"

 Download: (~35MB)
 https://anonfiles.com/file/1410a07af020b848d9001a25e144ff6f

Sayfa: [1]